Classic 8

DeletedUser73696

Guest
De overwinning op classic 8 zal altijd overschaduwd worden doordat de echte toppers niet zullen starten.

That is bullshit ofcourse. Je bent pas een echt topper als je met alle instellingen kan winnen. Het geluk speelt maar 10% mee in een eindoverwinning.
 
Reactiescore
980
mss je standaard net een tikje lager leggen en het lukt je prima.

Imo zijn de standaarden de afgelopen 2 classics al flink verlaagt.

That is bullshit ofcourse. Je bent pas een echt topper als je met alle instellingen kan winnen. Het geluk speelt maar 10% mee in een eindoverwinning.

Wie zegt dat we niet kunnen winnen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Imo zijn de standaarden de afgelopen 2 classics al flink verlaagt.



Wie zegt dat we niet kunnen winnen?

Dat zeg ik niet, maar ik vind het ook nergens op slaan dat de overwinning wordt overschaduwd, omdat julie niet meedoen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nu kan ik eindelijk eens een keer winnen:cool:
 
Reactiescore
980
Dat zeg ik niet, maar ik vind het ook nergens op slaan dat de overwinning wordt overschaduwd, omdat julie niet meedoen.

Omdat? Ik vind het nochtans vrij logisch.
 

DeletedUser

Guest
oh wacht, je kan geen 10 leden bij elkaar krijgen? zeg dat dan gewoon man .

Ik kan tegen het einde van de dag 10 accounts deftig bemand hebben, dat is niet echt het probleem. Het probleem is dat 10 gewoon erg veel is voor een wereld die zo klein is. Mochten wij daadwerkelijk met 10 accounts starten zal er mss 1 deftige stam zijn die ook kans maakt op de overwinning en voor de rest niets. 10 goed bezette accounts is 30 man, is nu niet dat er zoveel classic spelen ;)


Dat zeg ik niet, maar ik vind het ook nergens op slaan dat de overwinning wordt overschaduwd, omdat julie niet meedoen.

Juh want behalve wij is er echt zoveel goede tegenstand op de classic. Boef? Rats? ID? :rolleyes:
 
Reactiescore
661
Aus heeft gelijk
 

DeletedUser48745

Guest
Imo zijn de standaarden de afgelopen 2 classics al flink verlaagt.
3 ze, jij kwam er bij nlc5 al bij :rolleyes2:
That is bullshit ofcourse. Je bent pas een echt topper als je met alle instellingen kan winnen. Het geluk speelt maar 10% mee in een eindoverwinning.

Geluk speelt nog minder mee hoor. Enkel spelen wij niet als het kutinstellingen zijn als deze en het dus niet eens leuk is om te spelen ;). 2 compleet verschillende dingen.
 

DeletedUser73696

Guest
Juh want behalve wij is er echt zoveel goede tegenstand op de classic. Boef? Rats? ID? :rolleyes:

Daar ben ik het ook mee eens, maar misschien zijn er wat nieuwe spelers. Ik denk ook niet dat je alle spelers in die stammen over een kam moet scheren. Het account Grondleggers zat ook in ID, een zeer sterke speler, evenals Drogyn.

Geluk speelt nog minder mee hoor. Enkel spelen wij niet als het kutinstellingen zijn als deze en het dus niet eens leuk is om te spelen ;). 2 compleet verschillende dingen.

Ja, ik vind de instellingen ook klote. Alleen er waren meerdere klachten over dat geluk nu een rol gaat spelen ipv skills.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Vind de instellingen wel leuk. Is weer eens wat anders en zou leuk zijn als 'we can' nu ook echt met zwakke schakels moet werken. Maakt de strijd misschien wel leuker.
 

DeletedUser48745

Guest
Vind de instellingen wel leuk. Is weer eens wat anders en zou leuk zijn als 'we can' nu ook echt met zwakke schakels moet werken. Maakt de strijd misschien wel leuker.

Nou, zin om te joinen?
emoticon-0122-itwasntme.gif~c200
 
Reactiescore
510
Ik vind de instellingen eigenlijk helemaal niet zo verkeerd.
Iets totaal anders dan ik gewend ben lijkt me eigenlijk wel leuk.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Die standaarden zijn er met een reden, zou nogal dom zijn ze te verlagen. En ik vrees dat we ze echt flink zouden moeten verlagen, willen we aan 10 goed bezette accounts komen.

met 6 moet het jullie bazen toch ook wel lukken :rolleyes:

De overwinning op classic 8 zal altijd overschaduwd worden doordat de echte toppers niet zullen starten.
hahahahahahahahahhahaha leuk.
Die standaarden zijn er met een reden, zou nogal dom zijn ze te verlagen. En ik vrees dat we ze echt flink zouden moeten verlagen, willen we aan 10 goed bezette accounts komen.

Ik kan tegen het einde van de dag 10 accounts deftig bemand hebben, dat is niet echt het probleem. Het probleem is dat 10 gewoon erg veel is voor een wereld die zo klein is. Mochten wij daadwerkelijk met 10 accounts starten zal er mss 1 deftige stam zijn die ook kans maakt op de overwinning en voor de rest niets. 10 goed bezette accounts is 30 man, is nu niet dat er zoveel classic spelen ;)
ik voel tegenspraak, wat jullie?

Ik zorg wel dat er nog een stam is die kans maakt op de overwinning, deal?

Nou, zin om te joinen?
emoticon-0122-itwasntme.gif~c200

o jeetje je hebt je grapjas weer gevonden.


Ik voel toch wel lichte angst hier om eens een keer echt met nubs te moeten spelen...
Bang om onderuit te gaan?
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ik kan tegen het einde van de dag 10 accounts deftig bemand hebben, dat is niet echt het probleem. Het probleem is dat 10 gewoon erg veel is voor een wereld die zo klein is. Mochten wij daadwerkelijk met 10 accounts starten zal er mss 1 deftige stam zijn die ook kans maakt op de overwinning en voor de rest niets. 10 goed bezette accounts is 30 man, is nu niet dat er zoveel classic spelen ;)




Juh want behalve wij is er echt zoveel goede tegenstand op de classic. Boef? Rats? ID? :rolleyes:

Ik voel een assumptie. Is een verschil tussen 10 accounts goed bezetten en 10 goed bezette accounts hebben zonder de standaarden te verlagen.

Lastig he.

je vergeet een woordje.
 
Reactiescore
980
Reactiescore
30
Ik snap de teleurstelling in deze instellingen wel, maar de We Can spelers lijken me toch wel in staat om hier wat op te vinden? Een paar wat mindere accounts onder hun hoede nemen? Of de betere spelers meer spreiden? Op zich is het inderdaad een uitdaging om met gemiddeld wat mindere accounts toch een overwinning uit het vuur te kunnen slepen.
 
Bovenaan