Classic 8

DeletedUser39679

Guest
Beste Duckje en andere community leden;

Tot mijn verbazing hoorde ik dat W41 voorrang heeft op de nieuwe classic. Ik weet niet of dit nog terug gedraaid kan worden, maar ik heb wel een aantal punten. Ik heb hier en daar rondgevraagd naar verschillende meningen om zo wat draagkracht achter mijn post te krijgen. Het is dus niet zo dat ik de enige ben die hier zo over denkt.

1. Classic 7 is over 2 dagen afgelopen (inclusief de week van vrede). Er zijn al talloze nieuwe instellinge gepost voor de nieuwe classic. De opening is dus al gedaan. Beetje slapjes om nu dan nog een dikke maand te moeten wachten op de classic.

2. W40 heeft de top nog pas net 50.000 punten behaald. En wil je nu al W41 eruit knallen. Een beetje teveel van het goede, niet? Daarom lijkt het me acceptabel om de classic hier ook nog voor te zetten.

3. Hoe langer de classic wordt uitgesteld, hoe relatief minder spelers er aan mee doen. In ieder geval, de mensen die denken op lang termijn. Gezien je dan met de eindfase, mogelijk uitkomt in mei/juni .. oftewel de tijd van eindexamens.

4. Bij de overgang van classic 6 naar classic 7, die ook een maand duurde, is gebleken dat er veel spelers zijn gestopt omdat de overgang gewoon te lang duurde naar hun mening. Een beetje frappant om het nu weer zo te gaan regelen dan? Sommige spelers vinden het alleen nog interessant om de classic te spelen, om niet mee te hoeven doen aan GS te kopen.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord/mening,

Yoeri
 

DeletedUser10875

Guest
Klopt inderdaad.

Logisch dat er eventjes tijd tussen zit. Om zaken te regelen. Maar een nieuwe wereld beginnen terwijl de nieuwste nog niet eens de top 60k heeft. Das wel overdreven.

Ook voor w41 zelf zal dat geen goede zaak zijn, omdat velen nog w39/40 spelen.
 
Reactiescore
30
Ikzelf ben geen classicfanaat, maar een classic zou inderdaad voorrang moeten hebben op W41 op het moment.
 
Reactiescore
510
Mee eens!
 
Reactiescore
5.701
Het is inderdaad nog wat te vroeg voor w41, dus hierbij zal classic inderdaad beter zijn om te starten.
 

DeletedUser51416

Guest
Als w41 voorrang krijgt op de classic is het duidelijk dat hier enkel maar gedacht wordt met de portemonnee. In het begin van een nieuwe wereld worden er veel grondstoffen verhandeld voor pp, nu op w40 is dat relatief stil gevallen. Er zal daarop niet veel winst meer gemaakt worden en moet er een nieuwe wereld gestart worden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik kan enkel en alleen maar naar de bron van deze geruchten vragen? Beetje vaag, want dit komt vanuit het niets. :)

EDIT: Nvm heb 't al. Staat in de blog.

EDIT2: Kan niks anders dan me aansluiten bij dit topic. W40 is nog niet eens 1,5 maand bezig. Niet gek dat de werelden steeds kleiner worden, wie start nog in de rim tegenwoordig? Als je paar weekjes wacht kun je alweer opnieuw starten.
 
Laatst bewerkt:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Eens natuurlijk;)
 

DeletedUser26151

Guest
Lijkt me ook beter de classic eerst te doen. Zeker omdat W39 nog heel erg klein is.
 

DeletedUser54086

Guest
Niet te vergeten dat TW geld kan halen uit een wereld die in November/December maanden valt (Sinterklaas, Kerstmis...). Dit is ook een van de redenen dat andere spellen vaak rond de November maand uitkomen.
 
Reactiescore
1.145
andere spellen komen vaak uit dan omdat je ze moet kopen in de winkel en je ze dus kado kan krijgen :p
Verder denk ik niet dat het veel uitmaakt voor tw in welke maand het spel uitkomt aangezien er hoe dan ook ongeveer elke 2 maanden een standaard wereld start en er dus altijd wel spelers starten waarbij vaak meer geld uitgegeven word.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij is het in elk geval zo dat hoe dichter bij de examens (januari) hoe minder kans dat ik speel, dus ik hoop ook dat die zo snel mogelijk start.
 

DeletedUser

Guest
Sluit me volledig aan bij deze mening! W40 is nog geen 60dagen bezig ...
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, laat wereld 40 eerst volwassen worden voor dat wereld 41 uitkomt. Anders wordt het een van de kleinste werelden die er is. Classic spelers zullen wel over moeten stappen op classic 8 omdat classic 7 sluit.
 
Bovenaan