Classic 16: Durf jij het aan?

Ga jij spelen?

  • Ja

    Stemmen: 47 58,0%
  • Nee

    Stemmen: 19 23,5%
  • Weet ik nog niet

    Stemmen: 15 18,5%

  • Totaal aantal stemmers
    81

DeletedUser68252

Guest
Laten we de vraag anders stellen. Welke accounts hebben wel iets indrukwekkends gepresteerd afgelopen classic? Oele en Gifts hebben het nog wel oke gedaan, maar nou ook niet op een zodanig niveau dat we ons dat over een paar classics nog zullen heugen.

Ik stelde geen vraag, het is een constatering.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526

Deleted User - 697374

Guest
Ongeacht het feit van de kata's denk ik niet dat Mrmadness en co ook maar enigszins iets had kunnen klaarspelen defensief gezien. Had misschien een ding hoger gekund, zal niet veel schelen tho. Heb ze nog nooit iets indrukwekkend zien presteren. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen.
Hoezo zouden wij defensief niks kunnen klaar spelen als team hebben we heel vaak vv's gehad om te deffen en altijd goed afgehandeld. Daarnaast klopt het we hebben niet hoeven deffen op een nub stam in het begin na. Daarnaast was mr.madness de enige die noemenswaardige winst op logic aan het pakken was de eerste dagen(volgensmij liep bots toen nog niet en was oele aan het deffen). Dit kan je natreken op stats. Mr.madness heeft gewoon altijd geleverd wanneer nodig was. Zeg niet dat we wereldprestatie hebben neergezet maar voor deze cl15 hebben we goed gepresteerd.
 

Deleted User - 487694086

Guest
W56 kan Ruben ook als winst achter zijn naam schrijven .
Tja die Pim die laat zich gewoon ontzettend kennen nu .

Miss dat het op w56 anders zit, maar hier is zo'n account gewoon matig, kan je niet omheen. Misschien dat er nog wat in zit wat men nog niet weet, maar er zijn heel veel spelers die meer kunnen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Miss dat het op w56 anders zit, maar hier is zo'n account gewoon matig, kan je niet omheen. Misschien dat er nog wat in zit wat men nog niet weet, maar er zijn heel veel spelers die meer kunnen.
Dit vind ik heel krom je hebt ons nooit op je front gehad en we hebben altijd de vv's van oele goed afgerond. Hoe kan je dit dan weten?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dit vind ik heel krom je hebt ons nooit op je front gehad en we hebben altijd de vv's van oele goed afgerond. Hoe kan je dit dan weten?
Zoals gezegd, misschien dat er meer in zit maar er is gewoon nog geen speciale prestatie geleverd, alleen in negatief opzicht.
 

DeletedUser3809

Guest
Als ik met een team mee kan doen zodat er niet teveel tijd van me gevraagd word, dan zou ik het wel interessant vinden om mee te doen.

Als ik nog had gespeeld had ik je wel uitgenodigd maatje!

(JdeVisser hier)

Maar helaas, vorige classic was de laatste :p
 

DeletedUser78803

Guest
Kom je weer met dit waardeloze argument. Ik zit nog steeds te wachten op een reactie op mijn post in top/flop stammen maar dit is misschien de reden dat je niet meer gereageerd hebt dan. Fijn dat je mee doet aan dit concept van Pim dan weten we in ieder geval dat jullie spelen en kan iedereen jullie mijden. :D

Sorry maar dit vind ik hypocriet tot de met.
Dat zou betekenen dat je bijna ieder account van deze classic zou moeten mijden. Ohnee ben even vergeten dat iets alleen niet kan zodra het negatieve betrekking op onderandere jou heeft.

Maargoed verder vind ik dit wel een leuk idee Pim alleen het indelen van de accounts kwa sterkte vind ik geen slimme zet.
Iedereen denkt hier toch anders over en er is geen echte meetlat?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Voetballers indelen is ook subjectief, toch is Messi beter dan Luuk de Jong. In grote lijnen weet Pim t echt wel in te delen.
 

DeletedUser78803

Guest
Voetballers indelen is ook subjectief, toch is Messi beter dan Luuk de Jong. In grote lijnen weet Pim t echt wel in te delen.

Ja en nee,

Want hier op het forum is nogal een handje van “ja maar vroeger” of “ja maar dat stelt niet veel voor”
Indien je een lijstje gaat maken over wie beter is inclusief Maradonna, Cruijff, van Basten, Ronaldo, Pelé etc etc. Wordt het toch een stuk lastiger? Bedoel eigenlijk meer aan te geven dat mensen indelen op sterkte nooit goed is. Omdat er altijd een hoop mensen zoiets op een andere manier zien & je het daardoor alleen fout kan doen ^^
 

DeletedUser3809

Guest
Dat er veel mensen het op een andere manier zien is gewoon vanwege een combinatie zelfoverschatting + overschatting van vrienden/stamleden die de meeste spelers hebben.

Alsnog zul je hopelijk wel begrijpen dat Messi vs Luuk de Jong iets heel anders is dan Messi vs Ronaldo Fenomeno. Dat tweede kun je over twisten, dat eerste is meer dan duidelijk.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wat dan hier anders is dat je Messi en de Braziliaanse Ronaldo dan in dezelfde groep zou gooien hier, net als dat je Berghuis en Luuk de Jong in dezelfde categorie kan gooien. Valt over te twisten wie beter is, maar in grote lijnen kan je de verschillen duidelijk aangeven.
 

DeletedUser77632

Guest
Het is leuk dat vooral, aanvallers en spraakmakende middenvelders geroemd worden. Men vergeet vaak grote verdedigers en keepers.

Zo gaat het ook bij spelers denk ik, diegene die op de achtergrond opereert kan snel vergeten/onderschat worden. Niks ergs aan, valt er iig wat te bewijzen :p
 
Reactiescore
661
Account: De Kongo is van ons
Stam: solo voor wereldwinst

Spelers:

-Niccky (hoofdspeler)
-Martijn Sseg (lichaamspeler met mastarmen)
-Joel (kruisbespeler)
-Nathan (fluwelen voetenspeler)

Indeling in categorie: niet te definiëren met woorden
Wie betaalt wie nu de cara pils en waar en wanneer?
 
Bovenaan