Classic 16: Durf jij het aan?

Ga jij spelen?

  • Ja

    Stemmen: 47 58,0%
  • Nee

    Stemmen: 19 23,5%
  • Weet ik nog niet

    Stemmen: 15 18,5%

  • Totaal aantal stemmers
    81

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Pdj9zhX.png
Beste tribalwars spelers,

Na de blamage wat Classic 15 heet wil ik graag het heft in eigen handen nemen. De classic hoort het hogere niveau van tribalwars.nl te representeren, en moet terug gebrachten worden naar een respectabel niveau. Een classic zonder kata gebruik, een classic zonder stabs, een classic zonder boost accounts en ga zo maar door. Graag wil ik proberen dit te verwezenlijken door terug te vallen op een concept wat eerder gebruikt is op dit forum. Namelijk W47: Challenge Guaranteed, or not?

Een classic terug brengen naar respectabel niveau is niet iets wat ik in mijn eentje kan verwezenlijken. Daar heb ik jullie hulp voor nodig. Vaak is het voor spelers (naast de instellingen) zeer aantrekkelijk om te weten wie er gaat spelen, op de wereld die jij misschien ook wilt gaan spelen. Zijn er oude bekenden waar je nog eens graag mee samen wilt spelen. Of oude vijanden waar je nog een appeltje mee te schillen hebt? Wellicht accounts waar je graag een pre-made mee maakt? Dat ga je in dit topic kunnen ontdekken.

Wat ik wil gaan proberen is het volgende: iedereen die Classic 16 wilt gaan spelen, kan zich bij mij melden (via PM of topic), anoniem of niet anoniem. Wat ik ga proberen is alle opgegeven accounts in te delen in een schema, van matig tot zeer sterk. Tevens ga ik het zelfde doen met pre-mades mochten deze er zijn. (Het is toegestaan jezelf op te geven zonder een account naam te noemen, om de anonimiteit van je account te waarborgen. Noem dus bijvoorbeeld enkel de spelers die er op starten met hun AF account --> W47 topic.)

Ik heb geen flauw idee of dit idee gaat werken op de classic. Voor W47 zorgde het voor veel animo en een leuke wereld. Hopelijk lukt dat hier ook!


The Leaderboards:

Stammen:
1.
2.
3.
4.
5.

Spelers:
Matig account:
1. ? - Ruben (@baspost) & Lucas (@sir thrones)
2.
3.
4.
5.

Gemiddeld account:
1. UBM - (@Unidentified Black Male.)
2. Mr.Thanksgiving - Martin (@Mr.Thanksgiving)
3.
4.
5.

Goed account:
1. ? - Lennart (@Spamkaboutertje) en Niels (@dialgaman)
2. - Dick (@The Alcoholic Dream), Twan en Linda
3.
4.
5.

Account met hoge verwachtingen:
1. ? - Laurens (@dragonshield3), Mats (@Big Bang.) en Howlin (@.Howlin)
2.
3.
4.
5.


Iedereen is welkom om deel te nemen aan dit initiatief. Ook wil ik graag bij deze de spelers die nog nooit een classic hebben gespeeld uitnodigen, give it a shot. Bij deze alvast succes gewenst aan iedereen die gaat spelen! Let us make the classic great again!

Let op: het indelen van de accounts gaat voor het grootste deel subjectief zijn. Ben je het niet eens met de indeling van jouw account. PM of skype mij even: pimjanssentw.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Goed initiatief, hoop dat het wat oplevert :D
 
Reactiescore
974

Deleted User - 697374

Guest
Ik heb niemand om mee te spelen kane inactief en Wesley bezig op andere wereld:(

Daar zal Pim blij mee zijn zal ik ook niks 'idioots' plaatsen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik heb niemand om mee te spelen kane inactief en Wesley bezig op andere wereld:(

Daar zal Pim blij mee zijn zal ik ook niks 'idioots' plaatsen.

De classic is nog een mooi aantal weken weg, wellicht dan wel. :)
 
Reactiescore
1.019
leuk idee pim, denk alleen dat het voor de classic toch iets anders is als voor een normale wereld. Voor een classic heb je spelers die altijd meespelen, ongeacht de instellingen. Ook heb je veel meer mensen die sowieso annoniem willen spelen. denk dat het gewoon minder gaat werken voor de classic dan voor een normale wereld. maar alsnog, succes! ik neem mijn woorden terug als het toch een succes word :)
 

DeletedUser77710

Guest
Ziet er mooi initiatief uit. Ik ga denk ik spelen, idk :p
 
Reactiescore
2.303
Ik zou de stammen nog anoniem laten, anders werkt iedereen al weer samen...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Noueh voorlopig ziet w59 er toch rustig uit voor mij, ik kan eventueel wel ergens meedraaien om te co'en. Echter heb je dan geen garantie dat ik veel ga farmen en zal het vooral voor de avonden en hier en daar in het weekend zijn.
 
Bovenaan