DeletedUser
Guest
Die staat niet in de instellingen? Licht toe oppereend!
Adelshoeve gaat maar tot lv 3 he
Die staat niet in de instellingen? Licht toe oppereend!
10-level -> Alles kan tot level 10 ontwikkeld worden
Wereldtype W1.DE betekent dat sommige eenheden andere sterktes hebben, bijvoorbeeld: Speervechter op .De, 10 level, je zal zien dat de sterktes enorm verschillen tussen 10-level, 3 level of 1 level systeem.
Trouwens, wegens deze instellingen kunnen adels ook ENKEL troepen in het dorp scouten.
Sorry, deze instellingen hebben we zelf bedacht, voor een 10de classic mag het ook wel eens ECHT klassiek zijn
We dachten dat echt klassiek wel eens leuk gevonden zou worden, helaas lijkt het dat we maar eenheidsworst dezelfde instellingen moeten blijven draaien...
Suggesties worden voor een volgende wereld in rekening genomen en bewaard.
Zonde! Had veel zin in deze classic maar met zo'n instellingen ga ik echt niet serieus spelen hoor.
Back to the basics is een leuk concept maar op een classic spelen met edelkost constant is gewoon ridicuul.
Verder is dat 10-level systeem ook wat achterhaald maar daar zou ik nog mee kunnen leven.
Ledenlimiet 12 vind ik ook een beetje te veel voor een classic. En dan als laatste punt van kritiek: geen boerderijlimiet ter compensatie van die edelkost constant is geen goede oplossing.
Deze instellingen op een nieuwe normale wereld zou wel nog aanslaan, maar voor een classic is het niet haalbaar.
Druist ook in tegen de bedoeling van een classic.
Ik weet niet of aanpassingen nog mogelijk zijn maar indien dit niet zo is zal classic 9 dan toch mijn laatste wereld geweest zijn na 8 jaar rond te klikken op Tribal Wars.
Sorry, deze instellingen hebben we zelf bedacht, voor een 10de classic mag het ook wel eens ECHT klassiek zijn
We dachten dat echt klassiek wel eens leuk gevonden zou worden, helaas lijkt het dat we maar eenheidsworst dezelfde instellingen moeten blijven draaien...
Suggesties worden voor een volgende wereld in rekening genomen en bewaard.
Boederijlimiet had deze instellingen al helemaal de das om gedaan, omdat je met een 10 level tech systeem werkt. Techs laag zetten gaat nu minder effect hebben dus deff bashen + recappen is dan vervelender. Nog meer probs voor verdediger dan, met die overvloed aan edels.
Ja dat bedoelde ik ook hoor. Ze hebben er geen boerderijlimiet ingestoken omdat de constant kosten voor edels al een belachelijk groot voordeel heeft voor de aanvaller.
Ik wou enkel duidelijk maken dat ze beter die constante kost voor edels zouden schrappen en boerderijlimiet wel zouden instellen.
eveneens het verdwijnen van de minimum troepen voor fakes.
Zoals jij al stelt. Er is een reden dat deze instellingen verdwenen zijn en er toch enigzins telkens gevraagd word om instellingen die in de lijn liggen van de vorige.
ook wel leuk ofc als verdediger, 1000 incs uit 1 dorp krijgen. "Zoek de clear" want stel 999x 1bijl, dan heb je nog steeds een fatsoenlijke clear over, GG
Sorry, deze instellingen hebben we zelf bedacht, voor een 10de classic mag het ook wel eens ECHT klassiek zijn
We dachten dat echt klassiek wel eens leuk gevonden zou worden, helaas lijkt het dat we maar eenheidsworst dezelfde instellingen moeten blijven draaien...
Suggesties worden voor een volgende wereld in rekening genomen en bewaard.
maareh is het dan ook 3 edels per dorp? of gewoon edels adhv je totaal aantal AH levels, zoals laatste classic?
We dachten dat echt klassiek wel eens leuk gevonden zou worden, helaas lijkt het dat we maar eenheidsworst dezelfde instellingen moeten blijven draaien.....
Niet dat ik nog extra wil zeuren maar is er eigenlijk iets van rekening gehouden met onze lijstjes in het preferentietopic?