Classic #10

Reactiescore
2.490
Classic #10


Beste spelers,

Tijd voor Classic 10. Ons eerste Classic jubileum, voor deze speciale classic gaan we terug naar het begin, we hebben onze instellingen gebaseerd op de allereerste TribalWars wereld: DE1. Dit betekent dat deze combinatie voor de meesten onder jullie 'nieuw' zal zijn.

De Pre-registratie is alvast geopend: Classic 10 start op Woensdag 26 augustus omstreeks 11:00

Hieronder de instellingen en verdere details!

Klassieke wereld

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 160% (0.4)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
    - Ridder/Standbeeld: Neen
    - Bonusdorpen: Neen
    - Kerk en geloof: Neen
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Neen
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 1.000 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjessysteem zonder goedkoop herbouwen
    - Technologieën: 10-level systeem
    - Beginnersbescherming: 4 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
    - Aanvalstiming: Volle seconden
    - Minimum troepen per aanval: Niet actief
    - Edelmannen looplimiet: 50 velden
    - Ledenlimiet stam: 12, Geen ondersteuning buiten de stam & geen schade aan elkaar

  • Extra (Anders dan anders):
    - Limiet op vakantievervangingen van 20 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
    - Edelprijzen: Constant
    - Tutorial: Gedeactiveerd
    - Wereldtype: W1.De (Dit beïnvloed de bouwtijden, sterktes van eenheden edm.
    - Gebouwen afbreken: Niet mogelijk.
    - Verslagen tegenstanders: Boerderijplaats systeem (clicky)


    [*]Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die als eerste 25% van de wereld weet te halen en dit 25 dagen kan vasthouden wint de wereld.

    [*]Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd


Zoals bij elke klassieke wereld mogen enkel de eerste 5.000 spelers gratis spelen. De volgende dienen een Premium-Account te activeren.

We hopen dat de instellingen voor onze tiende Klassieke wereld in de smaak vallen, gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze instellingen willen wijzigen.

Je kan je nu al pre-registreren op deze nieuwe spelwereld via de hoofdpagina, hier kan je tevens al je stam oprichten en mededelingen versturen!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team


Belooft een echte klassieker te worden :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
- Edelprijzen: Constant

Doei, ik skip, geen zin om elke dag 200 treinen eruit te doen
 
Reactiescore
2.490

DeletedUser72071

Guest
Ik merk dat er veel zijn die de helft van de instellingen niet snappen :D
 
Reactiescore
2.490
Reactiescore
214
toch maar rare instellingen vind k :$

- Technologieën: 10-level systeem
Je kan het dus vergeten om off dorpjes te gaan deffen? xD 10 vind ik imo te weinig, maarja :p

- Wereldtype: W1.De (Dit beïnvloed de bouwtijden, sterktes van eenheden edm.

Wat houd dit juist in?

- Gebouwen afbreken: Niet mogelijk.
Dit vind ik eigenlijk echt zever, wat als je spelers hebt die dorpen helemaal uitbouwen, dan heb je al 2k aan populatie dat je minder kan gebruiken omdat je niet kan afbreken?
 

DeletedUser

Guest
Je hebt nog de adelshoeve level beperking hé ;)

Weet ik ook wel, maar dit is gewoon veel te veel edels. Deze klessik heeft niks meer skills te maken, maar wie het meest online is om er zoveel mogelijk edels uit te gooien.
 
Reactiescore
510
25% om te winnen.
Is dit niet aan de lage kant als een stam 12 leden kan krijgen?
 
Reactiescore
2.490
toch maar rare instellingen vind k :$

- Technologieën: 10-level systeem
Je kan het dus vergeten om off dorpjes te gaan deffen? xD 10 vind ik imo te weinig, maarja :p

- Wereldtype: W1.De (Dit beïnvloed de bouwtijden, sterktes van eenheden edm.

Wat houd dit juist in?

- Gebouwen afbreken: Niet mogelijk.
Dit vind ik eigenlijk echt zever, wat als je spelers hebt die dorpen helemaal uitbouwen, dan heb je al 2k aan populatie dat je minder kan gebruiken omdat je niet kan afbreken?


10-level -> Alles kan tot level 10 ontwikkeld worden ;)

Wereldtype W1.DE betekent dat sommige eenheden andere sterktes hebben, bijvoorbeeld: Speervechter op .De, 10 level, je zal zien dat de sterktes enorm verschillen tussen 10-level, 3 level of 1 level systeem.

Trouwens, wegens deze instellingen kunnen adels ook ENKEL troepen in het dorp scouten.
 

DeletedUser72071

Guest
- Gebouwen afbreken: Niet mogelijk.
Dit vind ik eigenlijk echt zever, wat als je spelers hebt die dorpen helemaal uitbouwen, dan heb je al 2k aan populatie dat je minder kan gebruiken omdat je niet kan afbreken?

Jezelf kataen zal de beste optie zijn. Fijn zeg :D
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat dit vanuit Innogames gepushed is? Anders kan je net zogoed direct je ontslag indienen duckmans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
214
ja vind het echt allemaal vaag hoor, en ook gewoon niets rekening gehouden met de ideeën in het ideeentopic?
 
Reactiescore
2.490
Ik neem aan dat dit vanuit Innogames gepushed is? Anders kan je net zogoed direct je ontslag indienen duckmans

Sorry, deze instellingen hebben we zelf bedacht, voor een 10de classic mag het ook wel eens ECHT klassiek zijn ;)

We dachten dat echt klassiek wel eens leuk gevonden zou worden, helaas lijkt het dat we maar eenheidsworst dezelfde instellingen moeten blijven draaien... :(

Suggesties worden voor een volgende wereld in rekening genomen en bewaard.
 
Bovenaan