DeletedUser79946
Guest
Dus het ging hier over CF's zeker he?
Ja back on topic.
Wat is de sanctie na het afbreken van het dorp? Hoorde over jullie interne rechtsysteem vertellen, ben dus erg benieuwd!
Dus het ging hier over CF's zeker he?
Welke speedkampioen?Eerst wel, nu gaat het alleen nog over de Speedkampioen
Jaloers op iemand die anderen op zijn acc heeft laten spelen om kampioen te worden en zelf in die ronde als slaaf fungeerde? Ja denk het ook, stront jaloers.Al die haat damm. Je zou bijna zeggen dat jullie jaloers zijn
En die accounts 'jat'.Jaloers op iemand die anderen op zijn acc heeft laten spelen om kampioen te worden en zelf in die ronde als slaaf fungeerde? Ja denk het ook, stront jaloers.
Het werd als grap gebruikt, jullie gingen er serieus op in..Punt over accounts jatten is al vaak genoeg aangekaart. Of hij nu alleen speedkampioen is geworden of met een heel leger boeit niet. Dat jullie er zolang over doorgaan zegt genoeg. Zeker in een topic waar het echt relevant is... lekker bezig schatjes. x
Jezus, dacht je echt dat iedere noob die nog nooit van een AF gehoord heeft zich aan deze regels gaat houden?
Het werd als grap gebruikt, jullie gingen er serieus op in..
Helaas maatje, ik ben speciaal teruggekomen om dat graf Nova weg te spelenDacht dat jij geband was?
Helaas maatje, ik ben speciaal teruggekomen om dat graf Nova weg te spelen
Gaan we zien, ban was namelijk voor W66 en daar speelde ik niet op RBCLaat dat maatje maar
Hahaha, Dan enkel tot je weer een ban vangt
Hee kijk, die 5k speler weet zelfs beter hoe het zit op deze wereld dan jij, een top 15 speler die in 1 van de "top" stammen zit... Die man heeft helemaal gelijk als die zegt dat er geen afspraken zijn!Geen idee.
Alleen jammer dat niet de hele wereld zich aan zulke afspraken houdtBekijk bijlage 13981
Knokkevandaag om 14:40 uur
Ik heb deze afspraken niet gemaakt en niet ondertekend . Ik hoef, of moet je regels of bevelen niet te volgen.
The Fallen Angelvandaag om 14:27 uur
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/afspraken-w64.202252/
The Fallen Angelvandaag om 14:23 uur
zet eens die kata's uit man
er zijn afspraken over de hele wereld hierop gemaakt. Vrij laag dat je deze eigenlijk nog gebruikt.
Gaan we zien, ban was namelijk voor W66 en daar speelde ik niet op RBC
Je hebt trouwens wel een erg grote mond voor een speler die nog nooit wat heeft laten zien.. Moet je niet doen maat