CF Nova & CounterCF Qua.

Reactiescore
853
Al die haat damm. Je zou bijna zeggen dat jullie jaloers zijn :rolleyes:
Jaloers op iemand die anderen op zijn acc heeft laten spelen om kampioen te worden en zelf in die ronde als slaaf fungeerde? Ja denk het ook, stront jaloers.
 
Reactiescore
571
Punt over accounts jatten is al vaak genoeg aangekaart. Of hij nu alleen speedkampioen is geworden of met een heel leger boeit niet. Dat jullie er zolang over doorgaan zegt genoeg. Zeker in een topic waar het echt relevant is... lekker bezig schatjes. x
 
Reactiescore
853
Jezus, dacht je echt dat iedere noob die nog nooit van een AF gehoord heeft zich aan deze regels gaat houden? :D

Punt over accounts jatten is al vaak genoeg aangekaart. Of hij nu alleen speedkampioen is geworden of met een heel leger boeit niet. Dat jullie er zolang over doorgaan zegt genoeg. Zeker in een topic waar het echt relevant is... lekker bezig schatjes. x
Het werd als grap gebruikt, jullie gingen er serieus op in..
 
Reactiescore
853
Laat dat maatje maar ;)
Hahaha, Dan enkel tot je weer een ban vangt
Gaan we zien, ban was namelijk voor W66 en daar speelde ik niet op RBC ;)

Je hebt trouwens wel een erg grote mond voor een speler die nog nooit wat heeft laten zien.. Moet je niet doen maat
 

Deleted User - 24028

Guest
Geen idee.
Alleen jammer dat niet de hele wereld zich aan zulke afspraken houdtBekijk bijlage 13981

Knokke
phone.png
vandaag om 14:40 uur
Ik heb deze afspraken niet gemaakt en niet ondertekend . Ik hoef, of moet je regels of bevelen niet te volgen.
122730_thumb
The Fallen Angelvandaag om 14:27 uur
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/afspraken-w64.202252/
122730_thumb
The Fallen Angelvandaag om 14:23 uur
zet eens die kata's uit man
er zijn afspraken over de hele wereld hierop gemaakt. Vrij laag dat je deze eigenlijk nog gebruikt.
Hee kijk, die 5k speler weet zelfs beter hoe het zit op deze wereld dan jij, een top 15 speler die in 1 van de "top" stammen zit... Die man heeft helemaal gelijk als die zegt dat er geen afspraken zijn!
Niet dat ik het eens ben met kata gebruik.. maar om er nu over te komen janken als een 5k speler dat doet :x
 

DeletedUser80441

Guest
Gaan we zien, ban was namelijk voor W66 en daar speelde ik niet op RBC ;)

Je hebt trouwens wel een erg grote mond voor een speler die nog nooit wat heeft laten zien.. Moet je niet doen maat

Ik meen me te herinneren dat Kenneth vooral al heeft wat laten zien. Over jou kan ik buiten gekibbel en spelers uitkafferen me eigenlijk niet veel herinneren.
Als je daarmee TW wil winnen mag je zo verder gaan. Levert je zo veel op man ;)

En grote mond? Het feit alleen al dat je zo fel terug in de verdediging schiet wil toch wel zeggen dat ik een punt maak niet?
 
Bovenaan