CF 2.0

Reactiescore
903
Ik zie hier veel dingen voorbijkomen, waarvan veel onzin is.

Ik hoor dat Leone mbs slecht behandelt, dit klopt al niet omdat de speler in kwestie nooit MB voor leone is geweest. Alle overige mbs is continu goed contact mee geweest, en zijn met leone mee gestart (8/10 oid) Dit waren kennissen van mij, en zaten gewoon dagelijks te ouwehoeren in de chats.

Die mb die “gejat” was, is naar ris gelopen omdat Flex hem dwong dorpen af te geven toch? 0 dorpen in cluster Leone,

Ben heelbenieuwd wat Flex had gedaan als er een speler tussen Ris en Leone naar hem toe kwam om dorpen gratis af te geven. Denk dat hij ze zonder na te denken aan had genomen. En als Cta dan vervolgrnds eendorp in zijn cluster nam was die ook flink salty geweest.

Doe gewoon niet zo debiel en respecteer elkaars cluster, wat er op neutraal terrein gebeurd is zuur maar kan je echt niks over eisen…

Volgens mij word er hier toch echt door een co speler bevestigd dat het een MB speler is ofniet?
 
Reactiescore
276
Met het 20/1 probleem zul je toch ook MB's moeten internen of niet. Hoe kom je anders aan de dorpen ;)
 
Reactiescore
1.380
daarnaast @Against All Odds je verwijt mij dan mijn communiceren kut is, het wordt tijd dat jij in de spiegel gaat kijken. De korte tijd dar je in de stam zit ben je eigenlijk continu verwijten aan het maken, ruzie aan het zoeken etc. Dat maakt de sfeer er in de stam niet beter op. Om erna je eigen problemen te projecteren op anderen is enorm zwak


Als je dan zo graag wilt.
Zou een massa gegooid worden. Iedereen werkt het perfect af behalve jij. Logisch dat er een verwijt komt.
Vragen om te ondersteunen maar je zegt gewoon niks en helpt niet. Logisch dat er een verwijt komt.
Stacks gewoon terug trekken zonder enige communicatie terwijl vijand kan blitzen. Logisch dat er een verwijt komt.
Andere dag ook weer troepen terug trekken zonder overleg met het account zelf. Logisch dat er een verwijt komt.
Zelf onder vuur liggen en zoals altijd runnen. Logisch dat er een verwijt komt.
Bijna alle spelers op je account die actief zijn/waren zijn weggelopen door jou. Logisch dat er een verwijt komt.

Enige waar ik ruzie mee gemaakt heb ben jij om bovenstaande redenen. Denk dat de meeste dit gedaan hadden. Dat ik misschien niet de beste ben met communicatie klopt dat ben ik niet, maar ik sta wel klaar voor de stam en buren en ik zal niet die gekkigheid uit halen wat jij doet.
 
Reactiescore
903
Dit ziet er niet goed uit voor @Clickb*it ... is dit dan het einde van...... Talent?
 
Reactiescore
903
Het was de mb van vampi, wat ook op zn PF staat. Is eig nooit officieel de MB van leone geweest

MB van Talent dan het is en blijft een MB toch? Wellicht zal die in jouw lijn hebben gelegen, anders had je niet echt contact met hem gehad hebben. Dus er zal echt wel een kern van waarheid in zitten
 
Reactiescore
1.019
Als je dan zo graag wilt.
Zou een massa gegooid worden. Iedereen werkt het perfect af behalve jij. Logisch dat er een verwijt komt.
Vragen om te ondersteunen maar je zegt gewoon niks en helpt niet. Logisch dat er een verwijt komt.
Stacks gewoon terug trekken zonder enige communicatie terwijl vijand kan blitzen. Logisch dat er een verwijt komt.
Andere dag ook weer troepen terug trekken zonder overleg met het account zelf. Logisch dat er een verwijt komt.
Zelf onder vuur liggen en zoals altijd runnen. Logisch dat er een verwijt komt.
Bijna alle spelers op je account die actief zijn/waren zijn weggelopen door jou. Logisch dat er een verwijt komt.

Enige waar ik ruzie mee gemaakt heb ben jij om bovenstaande redenen. Denk dat de meeste dit gedaan hadden. Dat ik misschien niet de beste ben met communicatie klopt dat ben ik niet, maar ik sta wel klaar voor de stam en buren en ik zal niet die gekkigheid uit halen wat jij doet.
Ik ga dit niet openlijk bespreken, maar dit is 90% bullshit
 
Reactiescore
20
MB van Talent dan het is en blijft een MB toch? Wellicht zal die in jouw lijn hebben gelegen, anders had je niet echt contact met hem gehad hebben. Dus er zal echt wel een kern van waarheid in zitten

mrfrank-is-cool is nooit een MB van Talent geweest, hij was mijn MB. Echter nadat ik geïnterned zou zijn door Leone zou hij wel MB kunnen worden voor een ander Talent lid. Maar Leone had reeds voldoende MB's en ondanks wat hij jullie mogelijks wijsgemaakt heeft zijn er hem meerdere opties en mogelijkheden met voldoende tijd gegeven om op een ander MB acc te gaan of te jumpen naar iemand anders. Maar dan kwam er gewoon geen antwoord op, ofwel een zeer vaag antwoord. En wanneer hij dan blijkbaar afspraken gemaakt had met Leone over enkele dorpen te kunnen houden vergeet hij blijkbaar zijn eigen afspraken en vraagt hij aan mij welke dorpen ik als volgende wil pakken en geeft ze af. En na het afgeven van die dorpen wordt ie boos en backstabbed hij door dorpen aan Cult af te geven. Beetje vreemd als hij mij niet duidelijk maakt dat hij afspraken had met Leone en gewoon vraagt welke dorpen ik als volgende wil.

Maar langs de andere kant, mrfrank-is-cool heeft wel eerder deze wereld mensen liggen backstabben zoals zijn eerste stam (tja.) dus was ergens wel te verwachten dat hij ooit nog eens zou backstabben wanneer het hem "goed" uitkwam.
 
Reactiescore
490
mrfrank-is-cool is nooit een MB van Talent geweest, hij was mijn MB. Echter nadat ik geïnterned zou zijn door Leone zou hij wel MB kunnen worden voor een ander Talent lid. Maar Leone had reeds voldoende MB's en ondanks wat hij jullie mogelijks wijsgemaakt heeft zijn er hem meerdere opties en mogelijkheden met voldoende tijd gegeven om op een ander MB acc te gaan of te jumpen naar iemand anders. Maar dan kwam er gewoon geen antwoord op, ofwel een zeer vaag antwoord. En wanneer hij dan blijkbaar afspraken gemaakt had met Leone over enkele dorpen te kunnen houden vergeet hij blijkbaar zijn eigen afspraken en vraagt hij aan mij welke dorpen ik als volgende wil pakken en geeft ze af. En na het afgeven van die dorpen wordt ie boos en backstabbed hij door dorpen aan Cult af te geven. Beetje vreemd als hij mij niet duidelijk maakt dat hij afspraken had met Leone en gewoon vraagt welke dorpen ik als volgende wil.

Maar langs de andere kant, mrfrank-is-cool heeft wel eerder deze wereld mensen liggen backstabben zoals zijn eerste stam (tja.) dus was ergens wel te verwachten dat hij ooit nog eens zou backstabben wanneer het hem "goed" uitkwam.
Jij speelt in functie van leon en hij is jou mb, met andere woorden hoort hij ook gewoon bij talent. Hoe je het draait of keert.

Trouwens een mb met een mb? Het moet niet gekker worden. Dit toont gewoon aan dat talent hun mbs niet onder controle hebben (wat we ook al hadden gemerkt met de mbs van woestepony).
 
Reactiescore
5.693
Huh een boost met een MB, wat knap? @Vanquisher., waar is jouw MB?
 
Reactiescore
1.019
Vampi is geen boost maar was meer een fusie zodat er naast mij / val toendertijd nog een actieve kracht bijkwam
 
Reactiescore
20
Jij speelt in functie van leon en hij is jou mb, met andere woorden hoort hij ook gewoon bij talent. Hoe je het draait of keert.

Trouwens een mb met een mb? Het moet niet gekker worden. Dit toont gewoon aan dat talent hun mbs niet onder controle hebben (wat we ook al hadden gemerkt met de mbs van woestepony).

Ik was geen MB voor Talent, dus je MB met een MB kan al de vuilbak in. Ik was intern voor fusie, dat ik eerst nog wat als DU gespeeld heb omdat ik 60 edels ter beschikking had is een feit. Maar dat maakt mrfrank-is-cool als MB voor mij zo gek niet, hij was mijn MB voordat er over intern gesproken werd.

En ok, dan maakt het zijn backstab nog erger, backstabbed hij niet alleen mij maar ook nog Talent.
 
Reactiescore
1.145
Ik was geen MB voor Talent, dus je MB met een MB kan al de vuilbak in. Ik was intern voor fusie, dat ik eerst nog wat als DU gespeeld heb omdat ik 60 edels ter beschikking had is een feit. Maar dat maakt mrfrank-is-cool als MB voor mij zo gek niet, hij was mijn MB voordat er over intern gesproken werd.

En ok, dan maakt het zijn backstab nog erger, backstabbed hij niet alleen mij maar ook nog Talent.

Maakt me verder niet zo uit maar een aantal leden hoor ik juist over een mb stelen en de volgende keer wordt het juist ontkent dat het een mb van talent is?
 
Reactiescore
490
Ik was geen MB voor Talent, dus je MB met een MB kan al de vuilbak in. Ik was intern voor fusie, dat ik eerst nog wat als DU gespeeld heb omdat ik 60 edels ter beschikking had is een feit. Maar dat maakt mrfrank-is-cool als MB voor mij zo gek niet, hij was mijn MB voordat er over intern gesproken werd.

En ok, dan maakt het zijn backstab nog erger, backstabbed hij niet alleen mij maar ook nog Talent.
Hoe je het went of keert, jij hoorde bij talent dus je mb ook. Daarbij werd er door een aantal keren vertelt dat we je mb hadden gestolen en dat werd dan weer door andere ontkent omdat hij geen mb was.
Kort om er was gewoon een gebrek aan communicatie.
 
Reactiescore
490
Lol op 76 was dit gewoon een ding hoor ;)
Dan gaat er toch ergens iets fout :redface:
Als je mb te laag moraal krijgt doet of wel de mh of wel de mb zijn werk niet goed.
 
Bovenaan