CF 2.0

Reactiescore
903
Wat boeit nou welke wereld je gewonnen hebt of niet. Belangrijkste in TW is dat je plezier hebt en samen met vrienden er iets van probeert te maken.
Mensen durven helaas online heel stoer te doen en het is vrij makkelijk om iemand helemaal de grond in te trappen. Het siert een speler juist om iedereen met respect te behandelen en niet proberen stoer te doen zodat je (voornamelijk) zogenaamde vriendjes je een duimpje gaan geven.

Wat mijn mening is over deze zaak en voornamelijk cf's is het volgende:
Wij Talent zouden die cf direct terug moeten geven. Niet dat die fout is maar puur om een mooie strijd te maken en niet met trucjes wat op het randje ligt.
Daarbij moet Cult gewoon die mb terug geven. Als een mb niet eens is met zijn moraalheer moet hij dat accepteren. Iedereen weet als je mb speler bent dat je ondergeschikt bent en dat je doordat je mb speler geworden bent er langer kan blijven liggen ipv gelijk weggespeeld worden. Dat je daarna naar de vijand kruipt is gewoon een stab en not done. Dat de vijand er gebruik van kan maken? Ja dat kan. Of het fair play is? Nee totaal niet.

Wat als een mb van jullie naar ons komt? Ik zou dan eerlijk naar jullie toe komen om het te zeggen en een oplossing samen te zoeken zoals het hoort?
Hoort dit niet zo dan is die cf ook gewoon legitiem.

Dit is puur mijn mening hoe ik het zie. Hou het spel leuk en doe niet wat je zelf ook niet zou willen en kap eens met dat cyberpesten en bepaalde mensen de grond in te trappen heeft totaal geen waarde alleen dat je die andere een kut gevoel geeft. Niet iedereen heeft nou eenmaal de kwaliteiten om zich goed uit te drukken zoals bepaalde spelers dat zogenaamd wel kunnen hier.
Het feit dat je al aangeeft dat een Mb ondergeschikt is, daar maak je de fout. Die spelers zijn net zo belangrijk, miss nog belangrijker dan een main account early game! Waarom geen respect hebben voor je Mb/DU spelers die normaliter alles voor je doen? Zijn ze het ergens niet mee eens, dan mogen zij dat aangeven waarom ze het er niet mee eens zijn en dan ga je een gesprek aan.

Je beschrijft eigenlijk exact waarom de MB van Leone dus een hekel had om voor Leone te spelen. Voor het deel wat erna komt kan ik niks over zeggen, dat is natuurlijk vanzelfsprekend!
 
Reactiescore
1.380
Het feit dat je al aangeeft dat een Mb ondergeschikt is, daar maak je de fout. Die spelers zijn net zo belangrijk, miss nog belangrijker dan een main account early game! Waarom geen respect hebben voor je Mb/DU spelers die normaliter alles voor je doen? Zijn ze het ergens niet mee eens, dan mogen zij dat aangeven waarom ze het er niet mee eens zijn en dan ga je een gesprek aan.

Je beschrijft eigenlijk exact waarom de MB van Leone dus een hekel had om voor Leone te spelen. Voor het deel wat erna komt kan ik niks over zeggen, dat is natuurlijk vanzelfsprekend!

Hoe leone dit gedaan heeft keur ik ook compleet af. Is gewoon ontzettend dom, maar het gaat ook om het feit dat jullie er gebruik van maken. Maargoed tis niet de eerste wereld dat Leone noobacties maakt en het verneukt voor anderen. Ik zou inderdaad mb's koesteren aangezien je niet zonder ze kan maar ik zou niet 20 mb's nemen maar 1 of 2 goede thats it.
 
Reactiescore
903
Hoe leone dit gedaan heeft keur ik ook compleet af. Is gewoon ontzettend dom, maar het gaat ook om het feit dat jullie er gebruik van maken. Maargoed tis niet de eerste wereld dat Leone noobacties maakt en het verneukt voor anderen. Ik zou inderdaad mb's koesteren aangezien je niet zonder ze kan maar ik zou niet 20 mb's nemen maar 1 of 2 goede thats it.

De dorpen van desbetreffende speler zijn besproken, enkel de front dorpen zijn gepakt en de overige zijn gelaten voor wat het is, omdat die midden in het cluster liggen van.

En of je gebruik maakt van 2 of 20 mbs maakt niet uit (in dit verhaal even) die zijn hetzelfde als jij of ik. Dus snap de gedachtegang ja hadden jullie moeten doorgeven, andere kant zijn en blijven het front dorpen.
 
Reactiescore
1.380
De dorpen van desbetreffende speler zijn besproken, enkel de front dorpen zijn gepakt en de overige zijn gelaten voor wat het is, omdat die midden in het cluster liggen van.

En of je gebruik maakt van 2 of 20 mbs maakt niet uit (in dit verhaal even) die zijn hetzelfde als jij of ik. Dus snap de gedachtegang ja hadden jullie moeten doorgeven, andere kant zijn en blijven het front dorpen.


Ach het was te verwachten he met Flex. Die gozer spoort voor geen meter.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
1.380
Normaal doen is ook een optie, tis niet alsof jij nou heel lekker functioneert?


Ja misschien ben ik wat lastiger in de omgang, maar ik ben wel te vertrouwen en ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheden. Snap wel dat spelers met een ego moeite hebben met mij.
Maar ipv hier reageren kan je ook gaan deffen jij zit op Leone toch? W71 2.0
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ja misschien ben ik wat lastiger in de omgang, maar ik ben wel te vertrouwen en ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheden. Snap wel dat spelers met een ego moeite hebben met mij.
Maar ipv hier reageren kan je ook gaan deffen jij zit op Leone toch?
Jawel? Bij 6 incs waren er al 3 @everyone tags omdat je het zelf niet aan kon, er waren dagelijkse @everyone tags om barbs te edelen en daarnaast constant gezeur op stamleden. Het is echt niet mn ego dat in de weg zat, maar het feit dat ik moeite doe om die tags te bekijken om dan te zien dat ze compleet onnodig zijn.

Ik wil je best uitleggen waarom ik niet meer op Leone zit hoor, maar dat doe ik dan bij voorkeur privé. (E: met mijn privesituatie is alles oke)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
417
De dorpen van desbetreffende speler zijn besproken, enkel de front dorpen zijn gepakt en de overige zijn gelaten voor wat het is, omdat die midden in het cluster liggen van.

En of je gebruik maakt van 2 of 20 mbs maakt niet uit (in dit verhaal even) die zijn hetzelfde als jij of ik. Dus snap de gedachtegang ja hadden jullie moeten doorgeven, andere kant zijn en blijven het front dorpen.
Zo zie je maar weer dat boosten ook geen gemakkelijke taak is...
 
Reactiescore
1.380
Jawel? Bij 6 incs waren er al 3 @everyone tags omdat je het zelf niet aan kon, er waren dagelijkse @everyone tags om barbs te edelen en daarnaast constant gezeur op stamleden. Het is echt niet mn ego dat in de weg zat, maar het feit dat ik moeite doe om die tags te bekijken om dan te zien dat ze compleet onnodig zijn.

Ik wil je best uitleggen waarom ik niet meer op Leone zit hoor, maar dat doe ik dan bij voorkeur privé.

Ik denk dat ik die wel snap waarom jij daar niet meer speelt.

Dat ik tag is in mijn ogen niet meer dan normaal zeker als niemand reageert. Ik kan prima zelf deffen alleen kan ik niet 24/7 online zijn. Mooie is dat wij wat afgesproken hadden en jij daar niks mee gedaan hebt en zo niemand online was, maar goed meningen kunnen verschillen hierin en ik vind het gewoon prettig dat er duidelijkheid is en niet dat ik elke keer moet afvragen of iemand er is of dat er wat gedaan wordt, is namelijk nog wel eens mis gegaan waardoor er onnodig verliezen komen.
 
Reactiescore
417
Ik denk dat ik die wel snap waarom jij daar niet meer speelt.

Dat ik tag is in mijn ogen niet meer dan normaal zeker als niemand reageert. Ik kan prima zelf deffen alleen kan ik niet 24/7 online zijn. Mooie is dat wij wat afgesproken hadden en jij daar niks mee gedaan hebt en zo niemand online was, maar goed meningen kunnen verschillen hierin en ik vind het gewoon prettig dat er duidelijkheid is en niet dat ik elke keer moet afvragen of iemand er is of dat er wat gedaan wordt, is namelijk nog wel eens mis gegaan waardoor er onnodig verliezen komen.
@everyone werkt ook nooit, daar zijn wij wel achter gekomen....
 
Reactiescore
5.686
Kunnen jullie dit niet beter privé oplossen…
En trouwens, everyone tags zijn echt belachelijk kut.
 
Reactiescore
1.367
Neu klopt xD.
Ik word vaak genoeg gerekt :p.
Denk dat niemand al z'n werelden neerzet in hun handtekening waarop ze gerekt zijn toch?

Mwah, ik zet er gewoon alles in waar ik langere tijd heb gespeeld
 
Reactiescore
1.019
Ik zie hier veel dingen voorbijkomen, waarvan veel onzin is.

Ik hoor dat Leone mbs slecht behandelt, dit klopt al niet omdat de speler in kwestie nooit MB voor leone is geweest. Alle overige mbs is continu goed contact mee geweest, en zijn met leone mee gestart (8/10 oid) Dit waren kennissen van mij, en zaten gewoon dagelijks te ouwehoeren in de chats.

Dan nogmaals het voorval over de cf zelf. Dit was achteraf een domme beslissing, hieruit is wel gekomen dat ik mijn co niet kan vertrouwen en er een mes in mijn rug werd gestoken. Ik had toen die zaterdag al besloten te quitten, dus ik wens een en ieder enorm veel succes deze wereld!

daarnaast @Against All Odds je verwijt mij dan mijn communiceren kut is, het wordt tijd dat jij in de spiegel gaat kijken. De korte tijd dar je in de stam zit ben je eigenlijk continu verwijten aan het maken, ruzie aan het zoeken etc. Dat maakt de sfeer er in de stam niet beter op. Om erna je eigen problemen te projecteren op anderen is enorm zwak
 
Reactiescore
2.477
Tldr:
Flex bewezen booster en quitter

wie wist dat nog niet?
 
Reactiescore
417
Ik ken zelf niet de in en outs van de MB kwestie. Wat ik alleen wel raar vind is dat de speler in kwestie ook meermaals door kamp Talent als mb word genoemd. Weet men niet van elkaar wie welke mbs heeft?

Zonde van het mes, ik zag dat de kwestie nogal veel te weeg bracht. Het is altijd jammer om te zien dat mensen stoppen.

En hoi Zidan ben jij alweer opgedroogd?
 
Bovenaan