Cdm is het grootst (tegen de rest)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
FOUT!:eek:


En ik ben altijd online aangezien mijn kantoorbaan.

Leugenaar.

Als jij ze de waarheid niet verteld doe ik het wel :mad:

Bastard is nog maar 4 en hoeft niet naar school zijn moeder intereseert zich niet in hem dus hij is gewoon 24/7 on omdat het zijn moeder niet kan schelen ( en zijn pa overigens ook niet )
 

DeletedUser

Guest
Leugenaar.

Als jij ze de waarheid niet verteld doe ik het wel :mad:

Bastard is nog maar 4 en hoeft niet naar school zijn moeder intereseert zich niet in hem dus hij is gewoon 24/7 on omdat het zijn moeder niet kan schelen ( en zijn pa overigens ook niet )

verklaart wel zijn taalgebruik :D
 

DeletedUser

Guest
hier mag een slotje op mits cdm stopt.
cdm is al zelf heengegaan maar zal in ons memorie blijven
 

DeletedUser3621

Guest
moet even een topic gemaakt worden: =sdm= is het grootst (tegen de rest)

neh, ben ik niet met je eens. dat leid vanzelf weer tot hoogmoed. dit topic had al nooit geopend mogen worden, maar zoals onze belgische vrienden zeggen: soit
 

DeletedUser

Guest
neh, ben ik niet met je eens. dat leid vanzelf weer tot hoogmoed. dit topic had al nooit geopend mogen worden, maar zoals onze belgische vrienden zeggen: soit

Dit topic is geopent op verzoek van mij dus eigenlijk heb ik mee geholpen met de hoogmoed die de ondergang heeft betekend :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Dit topic mag idd wel weg, we gaan een nieuwe episode in en zekers niet zeggen dat wij de grootste zijn.
 

DeletedUser

Guest
King zei:
Dit topic is geopent op verzoek van mij dus eigenlijk heb ik mee geholpen met de hoogmoed die de ondergang heeft betekend
Ten eerste noem ik het geen ondergang, maar een doorstart, en ten tweede was de hoogmoed niet de reden voor deze doorstart.

Anyways, wij laten de hoogmoed nu graag aan jou over King. Dus doe je best! :p
 

DeletedUser

Guest
newlivez is niet meer.

Mooie leider om zijn dorpen barbaar te laten worden en niet zijn account te laten internen.

Zegt genoeg over hoeveel de stam voor elkaar over heeft, denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste noem ik het geen ondergang, maar een doorstart, en ten tweede was de hoogmoed niet de reden voor deze doorstart.

Anyways, wij laten de hoogmoed nu graag aan jou over King. Dus doe je best! :p

Volgens mij had ik daar achter nog een sarcastisch emoticoontje gepost ;)

Maar ik vond hem zelf wel leuk gevonden :p
 

DeletedUser5435

Guest
newlivez scheen een groot leider en goede speler te zijn geweest nooit echt rechtstreeks in het spel meegemaakt alleen met mededelingen. heeft denk ik nu aardig zijn oude teammaten beetje laten stikken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan