Cdm is het grootst (tegen de rest)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mij vertelden ze elke donderdag, en als ze begonnen te zeuren doe je het die dag erna nog een keer.
 

DeletedUser

Guest
Jullie moeten totaal niet luisteren naar mij maar zou het mogelijk zijn om niet elke dag een overzicht te maken?

Als je elke dag een overzicht maakt dan is er wel altijd 1 stam die die dag winst boekt, hoe je het ook bekijkt wordt er altijd ZINLOOS gediscussieerd op die manier!

Daarom vraag ik jullie allen om niet elke dag een overzicht te maken maar laat ons zeggen ÉÉN OVERZICHT op de week!


Jullie moeten niet luisteren maar het is gewoon een kwestie van het hier wat deftig te houden!
Hartelijk dank!!!
Btw King dit heb ik toch al enkele dagen terug hier in deze thread geplaats dus...



Wat zijn jullie toch kleine kinderen :rolleyes:!

Als een klein kindje iets heeft gedaan moet hij/zij het ook telkens aan de mama vertellen.

Awel maar jullie doen precies hetzelfde, vanaf als jullie een dorp overnemen moeten jullie komen opscheppen met stats! Éénmaal in de week is MEER als voldoende.

Gedraag je eens niet zo kinderachtig bastard

Thanks!
 

DeletedUser

Guest
Btw King dit heb ik toch al enkele dagen terug hier in deze thread geplaats dus...



Wat zijn jullie toch kleine kinderen :rolleyes:!

Als een klein kindje iets heeft gedaan moet hij/zij het ook telkens aan de mama vertellen.

Awel maar jullie doen precies hetzelfde, vanaf als jullie een dorp overnemen moeten jullie komen opscheppen met stats! Éénmaal in de week is MEER als voldoende.

Gedraag je eens niet zo kinderachtig bastard

Thanks!

helemaal mee eens

Side 1: CdM SdQ

Side 2: BORG B0RG

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 5,136
Kant 2: 5,980
Verschil: 844

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 126
Kant 2: 97
Verschil: 29

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 36,171,484
Kant 2: 36,264,929
Verschil: 93,445

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,102,682
Kant 2: 865,545
Verschil: 237,137

image.php

we lopen nog minder dan 30 dorpen achter over 3 maanden tijd, afgelopen 2 maanden hebben we enorm veel dorpen veroverd op cdm..
 

DeletedUser

Guest
helemaal mee eens

Side 1: CdM SdQ

Side 2: BORG B0RG

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 5,136
Kant 2: 5,980
Verschil: 844

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 126
Kant 2: 97
Verschil: 29

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 36,171,484
Kant 2: 36,264,929
Verschil: 93,445

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,102,682
Kant 2: 865,545
Verschil: 237,137

image.php

we lopen nog minder dan 30 dorpen achter over 3 maanden tijd, afgelopen 2 maanden hebben we enorm veel dorpen veroverd op cdm..

Terwijl ik het zeg en je het er mee eens bent, doe je het toch?
 

DeletedUser22326

Guest
Volgens mij bedoelt Proxis dat als het op korte temijn even mee zit gelijk Stats worden gepost en dat hij daar niet mee eens is (en dus jou gelijk geeft) en je het over een langere tijds periode moet bekijken..
 

DeletedUser

Guest
Btw King dit heb ik toch al enkele dagen terug hier in deze thread geplaats dus...



Wat zijn jullie toch kleine kinderen :rolleyes:!

Als een klein kindje iets heeft gedaan moet hij/zij het ook telkens aan de mama vertellen.

Awel maar jullie doen precies hetzelfde, vanaf als jullie een dorp overnemen moeten jullie komen opscheppen met stats! Éénmaal in de week is MEER als voldoende.

Gedraag je eens niet zo kinderachtig bastard

Thanks!


Ja die post heb ik gezien alleen niet welke dag
 

DeletedUser

Guest
Nou, hij zei om de week vorige week vrijdag poste proxis de statts dus ik ben een dag te vroeg..

My g0d nu ben ik echt kinderachtig! Toen jullie vol winst op ons boekte (ja die goede oude tijd cdmertjes) toen werden er ook zoveel statts gepost door jullie, maar ja nu verliezen jullie op 2 fronten. Nu word er elke keer geklaagd als de negatieve statts jullie onder ogen krijgen..
 

DeletedUser

Guest
Nou, hij zei om de week vorige week vrijdag poste proxis de statts dus ik ben een dag te vroeg..

My g0d nu ben ik echt kinderachtig! Toen jullie vol winst op ons boekte (ja die goede oude tijd cdmertjes) toen werden er ook zoveel statts gepost door jullie, maar ja nu verliezen jullie op 2 fronten. Nu word er elke keer geklaagd als de negatieve statts jullie onder ogen krijgen..

Van mij mag je elke dag deze stats posten hoor, voor mij geen enkel probleem! Doe wat je wil, wat je al dan niet al bezig was, en blijf stats posten om de 5uur. Mensen zullen het zeker overzichtelijk vinden en ze zullen het zeker waarderen dat jij toch telkens zoveel werk in het maken van deze stats stopt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag je elke dag deze stats posten hoor, voor mij geen enkel probleem! Doe wat je wil, wat je al dan niet al bezig was, en blijf stats posten om de 5uur. Mensen zullen het zeker overzichtelijk vinden en ze zullen het zeker waarderen dat jij toch telkens zoveel werk in het maken van deze stats stopt. :rolleyes:

hoezo zoveel werk, het is secondenwerk om zo'n stat te maken, wat voor een trage pc en/of internet verbinding moet je hebben om er veel werk/tijd ervoor te gebruiken
 

DeletedUser

Guest
een sarcasme pc


ooh , zo'n eentje, okidoki
Side 1: CdM

Side 2: SdQ

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 8,731
Kant 2: 1,973
Verschil: 6,758

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,963
Kant 2: 10
Verschil: 1,953

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 63,904,356
Kant 2: 7,935,782
Verschil: 55,968,574

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17,397,522
Kant 2: 67,981
Verschil: 17,329,541

image.php
 

DeletedUser3621

Guest
vanavond zelfs al :) ik ben heel benieuwd waarom je ze zo graag nogmaals wilt zien, die stats. :):)
 

DeletedUser

Guest
maar nee, ze vinden het gewoon lachwekkend om stats te posten omdat er mensen zich aan ergeren.

Ge zou denken dat ze dit stadium al waren ontgroeid (aangezien ze op dit tijdstip van de dag online zijn). Blijkbaar niet :)
 

DeletedUser

Guest
maar nee, ze vinden het gewoon lachwekkend om stats te posten omdat er mensen zich aan ergeren.

Ge zou denken dat ze dit stadium al waren ontgroeid (aangezien ze op dit tijdstip van de dag online zijn). Blijkbaar niet :)

FOUT!:eek:


En ik ben altijd online aangezien mijn kantoorbaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan