Cdm is het grootst (tegen de rest)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie gebruiken alle middelen die mogelijk zijn om te groeien en sterker te worden. Dat is jullie sterkte. Verschillende stammen rond jullie denken nog af en toe: "Is dit wel eerlijk? Zouden we dat wel doen?" Jullie doen het gewoon met als motto: oorlog dat is niet eerlijk.

ja, ons Motto klopt ook he
*DTW* toont het zelf aan, constant geblokte mensen die dual accounts beheren/samen ermee aanvallen, elke cheat methode is wel bekent bij dtw,
dus je kan niet zeggen dat oorlogen eerlijk zijn
 

DeletedUser

Guest
ja, ons Motto klopt ook he
*DTW* toont het zelf aan, constant geblokte mensen die dual accounts beheren/samen ermee aanvallen, elke cheat methode is wel bekent bij dtw,
dus je kan niet zeggen dat oorlogen eerlijk zijn

Stomiteiten van bepaalde individuen betekenen niet dat de hele stam zulke dingen doet eh...
Ik geef toe dat er mensen zijn die de regels nog eens mogen herlezen al betekent dat niet dat het expres gecheat is.
 

DeletedUser

Guest
Newlivez, vanwaar de frustratie?

Er is toch niemand die ontkent dat CdM een goede, sterke stam is. Wel een beetje jammer dat je enkel de stats van de laatste week post, trek het breder open en dan nog zul je zien dat CdM sterk bezig is. CdM staat op nummer 1 en dat is niet per toeval. Zelf ik wil dit zonder probleem toegeven.

Jullie gebruiken alle middelen die mogelijk zijn om te groeien en sterker te worden. Dat is jullie sterkte. Verschillende stammen rond jullie denken nog af en toe: "Is dit wel eerlijk? Zouden we dat wel doen?" Jullie doen het gewoon met als motto: oorlog dat is niet eerlijk.

Kuch kuch, stammen waarmee wij een BG hebben zijn wij al eeuwen trouwen. Spelers die in vertrouwen een VV afgeven, hebben wij nog nooit intern geedeld (omdat ze logen om in de stamleiding te komen...:confused:). Spy's, ja, we accepteren info van mensen die daarmee naar ons toe komen rennen, struikelend. Van andere stammen weet ik ook dat ze dat doen, ik zie hier dus geen probleem. Daarnaast bedreigen wij geen mensen van andere stammen dat ze hun stam moeten verraden en naar Fidel moeten komen, omdat we ze anders aanvallen.

Dus zo'n oneerlijke stam vind ik ons niet, andere stammen zouden de hand in eigen boezem mogen steken, voordat iemand daarover hier iets post. Ja, jij dus ook julia. Verder wel bedankt voor het complimentje.

Overigens is dit totaal geen frustratie, het leek me wel verstandig een topicje te maken waar onze progressie/tegenslagen gepost kunnen worden, in plaats van steeds andere topics onder te moeten spammen. Het lijkt mij dus wel een nuttig topic
 

DeletedUser

Guest
dat is zo, sorry dat ik *DTW* zei, maar ja , zo zie je maar dat je niet te vulg moet zeggen zoals jullia dat iedereen buiten cdm erover denkt "hmmm is dat wel eerlijk", en dus ook super veel mensen zijn er buiten die gewoon doen.

plus zullen er ook wel individuen zitten in cdm die dat niet doen, dus je ook niet kan zeggen CDM doet dit of dat, ...
 

DeletedUser

Guest
ja, ons Motto klopt ook he
*DTW* toont het zelf aan, constant geblokte mensen die dual accounts beheren/samen ermee aanvallen, elke cheat methode is wel bekent bij dtw,
dus je kan niet zeggen dat oorlogen eerlijk zijn

Word je dat nooit eens beu? Deze uitspraak wordt om de paar dagen wel eens op het forum gepost. Ok, er zijn fouten gebeurd. Iedereen maakt wel eens fouten. Deze fouten dateren van minstens een maand geleden, maar jullie blijven ze herhalen. Zeker zullen jullie ook al met geblockte spelers te maken hebben gehad, maar daar geen enkele andere stam een moderator ter beschikking heeft, weten jullie dat gemakkelijk te verdoezelen.
 

DeletedUser3621

Guest
Word je dat nooit eens beu? Deze uitspraak wordt om de paar dagen wel eens op het forum gepost. Ok, er zijn fouten gebeurd. Iedereen maakt wel eens fouten. Deze fouten dateren van minstens een maand geleden, maar jullie blijven ze herhalen. Zeker zullen jullie ook al met geblockte spelers te maken hebben gehad, maar daar geen enkele andere stam een moderator ter beschikking heeft, weten jullie dat gemakkelijk te verdoezelen.

welke wil je hebben?

Calybre was geblokt omdat hij een aantal mededelingen stuurde naar volgens mij biljaarstoksken(een Exodus-speler iig, in CQ2-tijd), waarvan er 1tje in het engels was. die ene werd gemeld aan de admins en Calybre was geblockt. na enig gewirrewar is hij geunblocked, overigens zonder excuses. (wat zei hij?, zie mijn signature)

Tijnno was geblokt omdat hij een dorp van een andere speler had overgenomen en de dorpsnaam hetzelfde had gehouden. het was een of ander japans woord en bleek een verwijzing te zijn naar een sexistische vorm van martelen in 2e wereld-oorlogs Japan. ook hij is unblocked.


en verder is er volgens mij nog nooit iemand in cdm geblockt. guess what, wij gebruiken misschien inderdaad alle mogelijke middelen, maar houden ons WEL aan de regels van het spel. Misschien een goede tip voor de andere w3-spelers.
 

DeletedUser

Guest
Kom, kom Newlivez. CdM gebruikt net als alle ander topstammen verschillende tactieken om op winst uit te komen. Het hele scala aan intriges die je nodig hebt op w3 wordt gebruik, dat is een onderdeel van het spel.

Dan rest ons gewoon een soort van ethische vraag: wat ik is eerlijk. Is gebruik maken van de zwaktes van je tegenstander eerlijk? In dit spel wel. Meer nog dit spel is erop gebaseerd (zoals zo veel spelen en sporten waarbij je in team werkt). Als CdM ontdekt dat een speler een vv fout maakt dan is dat hun goed recht om daar gebruik van te maken. Dat vind ik, als ik in de andere ploeg zit, niet leuk maar het kan en het mag. Als DTW dorpen kan krijgen door gewoon te dreigen van aan te vallen dan is dat ook toegelaten (en zeg nu niet dat niemand van CdM nog nooit een noob misleid heeft om dorpen te krijgen zonder troepenverlies)

Het compliment was oprecht. CdM is goed bezig doordat ze sterke spelers hebben (laat daar geen misverstand over bestaan) maar ook doordat veel spelers rond CdM schrik hebben, op een goed blaadje willen staan bij de grootste ploeg en de naïviteit hebben van 'ons overkomt niets als we niets doen'.
 

DeletedUser

Guest
Kom, kom Newlivez. CdM gebruikt net als alle ander topstammen verschillende tactieken om op winst uit te komen. Het hele scala aan intriges die je nodig hebt op w3 wordt gebruik, dat is een onderdeel van het spel.

Dan rest ons gewoon een soort van ethische vraag: wat ik is eerlijk. Is gebruik maken van de zwaktes van je tegenstander eerlijk? In dit spel wel. Meer nog dit spel is erop gebaseerd (zoals zo veel spelen en sporten waarbij je in team werkt). Als CdM ontdekt dat een speler een vv fout maakt dan is dat hun goed recht om daar gebruik van te maken. Dat vind ik, als ik in de andere ploeg zit, niet leuk maar het kan en het mag. Als DTW dorpen kan krijgen door gewoon te dreigen van aan te vallen dan is dat ook toegelaten (en zeg nu niet dat niemand van CdM nog nooit een noob misleid heeft om dorpen te krijgen zonder troepenverlies)

Het compliment was oprecht. CdM is goed bezig doordat ze sterke spelers hebben (laat daar geen misverstand over bestaan) maar ook doordat veel spelers rond CdM schrik hebben, op een goed blaadje willen staan bij de grootste ploeg en de naïviteit hebben van 'ons overkomt niets als we niets doen'.

Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gedaan :p Maargoed, ik ben dan ook een watje.

Mijn commentaar was dan ook niet gericht op het ontkennen van acties van ons, maar jij stelde dat wij degene waren die een vuil spelletje speelden, terwijl de stammen om ons heen met ethische overwegingen zaten. Ik heb met mijn reply slechts aangetoond dat het daar minstens zo erg is.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gedaan :p Maargoed, ik ben dan ook een watje.

Mijn commentaar was dan ook niet gericht op het ontkennen van acties van ons, maar jij stelde dat wij degene waren die een vuil spelletje speelden, terwijl de stammen om ons heen met ethische overwegingen zaten. Ik heb met mijn reply slechts aangetoond dat het daar minstens zo erg is.

Elke stam heeft zijn rotte appels.
 

DeletedUser5435

Guest
welke post doelde je? de beginpost? de 3-delige dubbel post van een mod.??;)

Of die van king?

gewoon het geheel. dit is gewoon een post van kijk hoe geweldig wij zijn. hou ik niet zo van. daar zijn die oorlog posts dan toch voor om gelukkig te zijn met je statistieken. om nou nog post appart te maken voor al die oorlogen bij elkaar van hoe goed je het laatste tijd hebt gedaan vind ik dan overdreven...
 

DeletedUser

Guest
gewoon het geheel. dit is gewoon een post van kijk hoe geweldig wij zijn. hou ik niet zo van. daar zijn die oorlog posts dan toch voor om gelukkig te zijn met je statistieken. om nou nog post appart te maken voor al die oorlogen bij elkaar van hoe goed je het laatste tijd hebt gedaan vind ik dan overdreven...

Meet the Cdm crew;)
 

DeletedUser

Guest
gewoon het geheel. dit is gewoon een post van kijk hoe geweldig wij zijn. hou ik niet zo van. daar zijn die oorlog posts dan toch voor om gelukkig te zijn met je statistieken. om nou nog post appart te maken voor al die oorlogen bij elkaar van hoe goed je het laatste tijd hebt gedaan vind ik dan overdreven...

Tsja, vrij contradictorisch. De meeste mensen vinden het niet fijn als we onze oorlogsstatistieken ergens anders dumpen, en zoals ook duidelijk staat, hier kunnen onze vijanden ook mooi onze tegenslagen laten zien. Dus een apart topic was wel degelijk nodig.
 

DeletedUser5435

Guest
Tsja, vrij contradictorisch. De meeste mensen vinden het niet fijn als we onze oorlogsstatistieken ergens anders dumpen, en zoals ook duidelijk staat, hier kunnen onze vijanden ook mooi onze tegenslagen laten zien. Dus een apart topic was wel degelijk nodig.

als de statistieken in jullie nadeel waren had je ze niet gepost...
 

DeletedUser

Guest
Lees mijn post opnieuw, en begrijp je fout.

Edit: ik zal hem zelf aangeven: Hier kunnen onze tegenstanders pronken met hun overwinningen op ons. Dat moeten ze dus zelf doen hae ;-)

Verder: ja, de stats zijn in ons voordeel, goh. Zoals mijn grootmoeder altijd zei: As is verbrande turf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tsja, vrij contradictorisch. De meeste mensen vinden het niet fijn als we onze oorlogsstatistieken ergens anders dumpen, en zoals ook duidelijk staat, hier kunnen onze vijanden ook mooi onze tegenslagen laten zien. Dus een apart topic was wel degelijk nodig.

het algemeen topic is er ook om dingen te laten zien, dus ook statestieken. Dan kan je net zogoed iemand gaan afzeiken omdat ie irritante opmerkingen maakt. Je mag hier gewoon posten wat je wilt, en zo blijf je ook op de hoogte, zelfs als je niet bij CdM in de buurt ligt. Alleen is het handiger als alles in 1 topic wordt gedaan dan in elk topic een beetje;)
 

DeletedUser

Guest
en verder is er volgens mij nog nooit iemand in cdm geblockt. guess what, wij gebruiken misschien inderdaad alle mogelijke middelen, maar houden ons WEL aan de regels van het spel. Misschien een goede tip voor de andere w3-spelers.

Toen *DTW* een actie deed op konijn1231, was hijzelf op vakantie.
Aangezien jullie beschermer ons zelf zei dat hij op die moment vakantievervanging van konijn deed en wij bewijzen hadden van overgenomen dorpen waarin ondersteuning van jullie beschermer liep. Deden wij een supportaanvraag bij de mods, die werd geaccepteerd en om één of andere wonderbaarlijke wijze waar ik niet op inga, kreeg hij geen straf.

Wel, dit is wel degelijk tegen de regels. Ja, wij maakten fouten. Ja, dat deden jullie ook. Alleen zitten wij niet te pronken met de fouten van anderen en jullie wel. Heb respect voor *DTW*, zoals wij dat ook voor CdM hebben.
Ik kan oorlog hebben met een stam en tevens ook bewondering voor ze hebben...
 

DeletedUser

Guest
Hij is volgens mij toen wel degelijk een paar dagen geblokeerd maar meer niet volgens mij.
 

DeletedUser4045

Guest
Het compliment was oprecht. CdM is goed bezig doordat ze sterke spelers hebben (laat daar geen misverstand over bestaan) maar ook doordat veel spelers rond CdM schrik hebben, op een goed blaadje willen staan bij de grootste ploeg en de naïviteit hebben van 'ons overkomt niets als we niets doen'.

Hier ben ik het niet mee eens, alle stammen rondom ons hebben wij oorlog mee, m.u.v. =IRB= en Firm. Deze hebben dus ook geen schrik van ons.
De stammen achter B0RG, *DTW*, Cervix, etc. die zijn weer pro-CdM omdat wij tegen jullie vechten en jullie tegen hun.
Dat hoeft niet persè schrik te zijn.
 

DeletedUser3621

Guest
Toen *DTW* een actie deed op konijn1231, was hijzelf op vakantie.
Aangezien jullie beschermer ons zelf zei dat hij op die moment vakantievervanging van konijn deed en wij bewijzen hadden van overgenomen dorpen waarin ondersteuning van jullie beschermer liep. Deden wij een supportaanvraag bij de mods, die werd geaccepteerd en om één of andere wonderbaarlijke wijze waar ik niet op inga, kreeg hij geen straf.

Wel, dit is wel degelijk tegen de regels. Ja, wij maakten fouten. Ja, dat deden jullie ook. Alleen zitten wij niet te pronken met de fouten van anderen en jullie wel. Heb respect voor *DTW*, zoals wij dat ook voor CdM hebben.
Ik kan oorlog hebben met een stam en tevens ook bewondering voor ze hebben...

ah da's waar. er was ook iets met konijn.. dt heb ik zelf niet helemaal gevolgt. mr volgens mij was die onbanned omdat bleek dat de ondersteuning van jb naar konijn al liepen voordat de JB de vv ging doen. t kan ook zijn dat ik dat fout heb, want zoals ik al zei: ik heb dat niet helemaal gevolgt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan