Cdm is het grootst (tegen de rest)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Veel succes ;)

Ik weet je dorpen in K63 te vinden ;)

Eerlijk gezegd heb ik geen benul of je een bondgenoot bent, maar ik heb echt zin om 100 def-dorpen jou kant op te sturen. Ik zal eens ingame kijken wie je bent, en of ik je mag ondersteunen. Op dit moment heb ik er helemaal zin in. Ik zal eens kijken waar je eigenlijk ligt.... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Grappig, volgens mij was toch echt jij het die me in mijn rug ging aanvallen terwijl we bevriend waren..:rolleyes: Wat je daarna hebt ontkent.

Volgens mij weet jij niet wat het woord verrader betekent. Want jij was 'm wel :)
 

DeletedUser

Guest
W3 forumgangers zijn pro's in moddergooien :)

w00t, mag mijn ego hier gepaard gaan met spam ?:p:p:D
 

DeletedUser

Guest
Cdm tegen de rest?

Wilt dus ook zeggen tegen =IRB= en FIRM!?

De rest is iedereen, als dit niet zo is moet je er ook geen topic over openen!
 

DeletedUser

Guest
Aanvallen denk ik niet.

maar ze hebben vast ook wel klachten over CDM.

En die kun je hier plaatsen ;)
 

DeletedUser3621

Guest
oh,en als zijnootje voor king (of was het bastard? :|), hier mogen jullie ook je persoonlijke problemen met cdm-ers spuien hoor. dus als je wat over me kwijt moet, ga je gang.

en @ hoekyboy, volgens mij mag jij niet klagen over Andy.


image.php

geel = hoeky, blauw = b0rg


---

edit: overigens wel grappig dat je alle stammen om ons heen blauw hebt gemaakt en ons rood. ik vind het er wel strak uitzien, hoewel ik geen neiging heb dit gerealiseerd te zien.
 

DeletedUser

Guest
Het gene wat ik over je kwijt wil heb ik gepost in een ander topic wat appeltje in 2 minuten weer gesloten had'-_-
 

DeletedUser3621

Guest
that's all? je vind me n irritand opschepperig ventje?

doe ik zo mn best om je te irriteren en dan is dat alles wat er vanaf kan? =(
beetje jammer hoor.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij weet jij niet wat het woord verrader betekent. Want jij was 'm wel :)

Ik hielp alleen een tijd een andere (kleinere) stam met opbouwen en beetje dingen leren. En toen mocht ik niet meer terug, dat heeft niks tot nauwelijks iets met veraden te maken. Vind het wel logisch van CdM-leiding omdat ik wel langer wegbleef dan ik zei weg te zijn, dus naar hun toe geen klachten.

Ik zei alleen dat andy verader was, als je eerst BG bent en dan ineens in je rug wordt aangevallen door die persoon vind ik het toch wel veraden.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik hielp alleen een tijd een andere (kleinere) stam met opbouwen en beetje dingen leren. En toen mocht ik niet meer terug, dat heeft niks tot nauwelijks iets met veraden te maken. Vind het wel logisch van CdM-leiding omdat ik wel langer wegbleef dan ik zei weg te zijn, dus naar hun toe geen klachten.

Ik zei alleen dat andy verader was, als je eerst BG bent en dan ineens in je rug wordt aangevallen door die persoon vind ik het toch wel veraden.. :rolleyes:

vind ik niet. Je kan ook op andere manieren stammen dingen leren dan bij ze in de stam te zitten. Daarvoor hoef je je stam niet te verlaten.
 

DeletedUser3621

Guest
FDJ, viel andy je aan vóór of nadat je, ondanks herhaaldelijk verzoek, bij ons wegbleef?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij weet jij niet wat het woord verrader betekent. Want jij was 'm wel :)

Zegt degene die een NAP plots zonder maar iets te zeggen op heft en dan dorpjes die middenin zijn cluster ligt gaat edelen en er dan trots op is :).
 

DeletedUser

Guest
Ik hielp alleen een tijd een andere (kleinere) stam met opbouwen en beetje dingen leren. En toen mocht ik niet meer terug, dat heeft niks tot nauwelijks iets met veraden te maken. Vind het wel logisch van CdM-leiding omdat ik wel langer wegbleef dan ik zei weg te zijn, dus naar hun toe geen klachten.

Ik zei alleen dat andy verader was, als je eerst BG bent en dan ineens in je rug wordt aangevallen door die persoon vind ik het toch wel veraden.. :rolleyes:

Ik weet nog in sdm toen ik je vv kreeg allemaal mix dorpen allemaal slechte tech levels hebben jou allemaal geholpen hebben jou veel dorpe late interne en dan ga je weg echt noob
 

DeletedUser

Guest
Newlivez, vanwaar de frustratie?

Er is toch niemand die ontkent dat CdM een goede, sterke stam is. Wel een beetje jammer dat je enkel de stats van de laatste week post, trek het breder open en dan nog zul je zien dat CdM sterk bezig is. CdM staat op nummer 1 en dat is niet per toeval. Zelf ik wil dit zonder probleem toegeven.

Jullie gebruiken alle middelen die mogelijk zijn om te groeien en sterker te worden. Dat is jullie sterkte. Verschillende stammen rond jullie denken nog af en toe: "Is dit wel eerlijk? Zouden we dat wel doen?" Jullie doen het gewoon met als motto: oorlog dat is niet eerlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan