CCCP: The Final Chapter.

DeletedUser

Guest
Beste AF-Ers,



Emperor Of The Game)
Daarna zagen we dat Emperor Of The Game het ook goed deed op deze wereld en we haalden Sander & Nick binnen. Ze waren zoals verwacht ook uitstekende spelers die ook veel voor de stam betekend hebben en er alles voor hebben gedaan om die nummer 1 positie vast te houden. Ze staan nu ook op nummer 1 ODD en OD met een enorme voorsprong op de tweede plaats na een mislukte aanval van Ad-Fin die geblockt is met alle ondersteuning en natuurlijk ook Emperor zijn eigen Defence. Verder kan iedereen zelf wel invullen dat de Emperors een enorme aanwinst waren voor CCCP en ook veel voor ons betekend hebben.



Ik weet niet of dit al gezegt is, maar ik heb geen zin om al die pagina's reactie door te lezen...

Met alle respect hoor,
maar dat alles zo gemakkelijk geblockt werd komt gedeeltelijk door al die geliefde scheiterige spionnetjes die we in Ad-fin hadden :mad:
(Mighty Chicken Herb, Pietje67) en laten we natuurlijk Fitum niet vergeten :D

+ dat een aantal lekker op hun mobiel gingen timen + dat sommigen gewoon niet timen...

maar ik moet ook zeggen dat jullie (lv/eotg) sommige treintjes wel mooi gesniped hebben hoor ;)

ps. vat dit niet op als een vijandige reactie ^^, ik wou gewoon even zeggen hoe het zat :D
 

DeletedUser50576

Guest

Ik weet niet of dit al gezegt is, maar ik heb geen zin om al die pagina's reactie door te lezen...

Met alle respect hoor,
maar dat alles zo gemakkelijk geblockt werd komt gedeeltelijk door al die geliefde scheiterige spionnetjes die we in Ad-fin hadden :mad:
(Mighty Chicken Herb, Pietje67) en laten we natuurlijk Fitum niet vergeten :D

+ dat een aantal lekker op hun mobiel gingen timen + dat sommigen gewoon niet timen...

maar ik moet ook zeggen dat jullie (lv/eotg) sommige treintjes wel mooi gesniped hebben hoor ;)

ps. vat dit niet op als een vijandige reactie ^^, ik wou gewoon even zeggen hoe het zat :D

jij bent misschien wel de volgende, jij staat ook nog op mijn lijst ;)
 

DeletedUser

Guest
Rang: 53.
Naam: BadBunny
Stam: Geeneen
Punten: 89,832

Das toch degene waarvan Emperor zei dat hij de volgende was voor op zen lijstje?:p
En die andere zegt, word dit een stammenoorlog, terwijl die Badbunny geen stam heeft..
 

DeletedUser

Guest
Mijn stam af-fin is ook opeens kapot.
Iedereen noemt me ook verader en zou niet eens weten waar ik het aan verdien :confused:
Maarjah het zal allemaal wel weer, wat je tegenwoordig allemaal met een gerucht kan doen.
Erg jammer dat niemand mij dankbaar is voor alle uurtjes die ik er aan ben kwijt geraakt.
Maarjah verliezer ben ik niet.
De echte verliezers zijn de spelers die moeten vals spelen om te winnen.


Ik weet niet of dit al gezegt is, maar ik heb geen zin om al die pagina's reactie door te lezen...

Met alle respect hoor,
maar dat alles zo gemakkelijk geblockt werd komt gedeeltelijk door al die geliefde scheiterige spionnetjes die we in Ad-fin hadden :mad:
(Mighty Chicken Herb, Pietje67) en laten we natuurlijk Fitum niet vergeten :D

+ dat een aantal lekker op hun mobiel gingen timen + dat sommigen gewoon niet timen...

maar ik moet ook zeggen dat jullie (lv/eotg) sommige treintjes wel mooi gesniped hebben hoor ;)

ps. vat dit niet op als een vijandige reactie ^^, ik wou gewoon even zeggen hoe het zat :D

O jij bent dus die ''persoon'' die mij tot verader bekroonde.
Je word bedankt ;)
Eigelijk zit ik in mijn hoofd te denken aan zins combinaties met scheldwoorden nooit tevoren gehoord.
Maar helaas mag ik dit niet uiten op het forum.
Maar even serieus, versprijd nooit dingen waarvan je niet zeker bent.
Want iedereen speculeert mij nu als verader.
Maar jij bent hier de enige verader, met je bloedkop.(is geen scheldwoord)

En alle mensen die het opgaven na één aanval ook bedankt.
Ik hoop dat emperror niets van jullie zal overhouden.

Samengevat ben ik teleurgesteld.
In een hoop spelers waar ik veel vertrouwen in had.
Ik ben het leider zijn in iedergeval meer dan zat.
Ik krijg namelijk altijd weer de schuld van dingen die ik niet doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als de stam valt dan doet de leider het fout en als de stam goed gaat dan doen de leden het goed. Zo is het nauw eenmaal, als je daar niet tegen kunt moet je geen leider worden.
 
Bovenaan