CCCP: The Final Chapter.

DeletedUser

Guest
Beste AF-Ers,

Bij deze even een topic voor CCCP, die nu toch tot zijn einde komt. Deze tekst zorgt misschien nog voor wat opheldering.
De eerste groep van CCCP is niet meer wat het geweest is, CCCP begon met zijn 5en:

- .VlademirLenin (enkel Mosy)
- .Che Guavara (enkel Tom)
- The Last Communist (aka Zolid inmiddels gestopt)
- .Karl Marx (de oude garde zal hem ongetwijfeld nog kennen
tongue.gif
)
- Count Deagon. (enkel ik speelde, Maick was er nog niet)

.VlademirLenin)
.VlademirLenin was de oprichter van CCCP, voor velen bekend als Mosy. Hij heeft in het begint echt alles opgeofferd voor waar CCCP in uitgegroeid is, dit is allemaal mogelijk gemaakt door hem. Later heeft hij ook nog een co aangenomen genaamd Michiel. Toen kwam Mosy in een situatie terecht waardoor hij onverwachts 3 weken niet in kon loggen waardoor Michiel het helemaal in zijn eentje moest afhandelen. Bij deze dan ook namens Mosy nog even mijn complimenten.

.Che Guavara)
.Che Guavara was eigenlijk de mede oprichter van CCCP, en heeft ook altijd een goede band gehad met Mosy qua overleg etc. Ook dankzij Tom heeft CCCP kunnen uitgroeien tot de topstam die ze nu is/was. Tom was in het begin ook erg aanwezig op het af vooral en had veel fans die hem vast nog kunnen herinneren :p
Tom is inmiddels gestopt en Kurdi speelt nu in zijn eentje nog zeer actief verder.

.Karl Marx)
.Karl Marx was de pispaal van de stam zoals hij zo goed bespreken werd op het profiel
tongue.gif
. Iedereen kende hem wel en iedereen kom ook goed met hem lachen, als je even opgevrolijkt moest worden was hij er altijd. Enkel later bleek dat hij het tempo van de stam toch niet helemaal kon bijhouden en hij besloot te stoppen.

Count Deagon.)
Het is een beetje raar dat ik nu over mezelf schrijf, maar ik doe het toch even. Ik zit al vanaf het begin en was er bij alle ups- en downs bij. Na een week heeft Mosy mij ook benoemd tot medeleider welke taak ik heb vervuld tot Mosy plotseling weg ging. Toen heb ik het leiderschap volledig op me genomen met natuurlijk altijd wat tips van de leden als leidende draad. Later is er ook nog een co bij gekomen die me perfect aanvult qua activiteit en qua persoonlijkheid, namelijk Maick. Hij wil altijd alles snel geregeld hebben, ik neem de tijd etc.


Al snel vonden we nieuwe leden ter versterking van de toekomstige topstam zoals heel wereld 19 ons heeft gekend.

- Dirty Colossus (Koen, Gillian, Percy & Thomas, inmiddels geinternd door APO)
- SO AGGRESIVE (Kevin, inmiddels ook gestopt)
- De Fokke (enkel Maarten nog, later kwam Tim erbij)
- De Kleine Barbaar (Thibaud, inmiddels ook gestopt)
- Kurdistan47 (Speelt nu nog op .Che Guavara)

Dirty Colossus)

Deze spelers hebben elk hun apart verhaal, waar ik nu nog even wat over wil toelichten.
Dirty Colossus was één van de gezelligste accounts die toen op w19 te vinden was, Koen was altijd bereid te nachten voor ons en de rest was ook nooit vies om een vvtje te draaien. Ook gezellige jongens om op de stamchat gewoon mee te kletsen, ze waren echt de gangmakers van de stam. Enkel tussendoor voelden ze de dreiging van -Purple Haze alsmaar groter en groter worden, en dus besloten ze een gesprek te beginnen. Ik heb hier het hele gesprek in mijn inbox liggen enkel vind ik dat privé zaken en die zal ik hier ook niet posten. Het komt er dus op neer dat Dirty Colossus uiteindelijk besloot om verder te gaan met -Purple Haze zijn stam en niet met ons. Meteen daarna had Koen eigenlijk spijt dat hij ons in de steek had gelaten, en hij stopte. Thomas was toen ook al gestopt. Enkel Gillian & Percy waren nog actief, en nadat een aanval meteen na de leave op .VlademirLenin hopeloos was mislukt besloten ze allebei ook te stoppen. Ze lieten zich internen door -Purple Haze, Emperor Of The Game heeft nog geprobeerd wat dorpen mee te pakken enkel was er teveel ondersteuning van APO aanwezig waardoor de aanvallen mislukten.

SO AGGRESIVE)
Op SO AGGRESIVE speelde Kevin, ookwel bekend als The Surgeon bij velen en hij was ook een leuke kerel om mee samen te werken. Hij bracht ook wel leven in de brouwerij bij ons, hij heeft onze eerste actie namelijk een gezamelijke spike actie om Pitbull. af te remmen afgezet die ook een succes is geworden opgezet. Inmiddels is Pitbull. geedeld door mij voor wie dat interreseert. Enkel was hij niet erg bereid om vv's op zich te nemen en hij liep ook zelf langzaamaan steeds meer achter op de rest qua troepen. Uiteindelijk besloot hij zelf een stam op te richten waar naar zijn eigen zeggen aardig wat top 20 spelers interesse in hadden. Hij leavde ons, na zijn leaven heb ik meteen zijn online tijden etc van ons forum gehaald op verzoek van hem. Daarna is hij geedeld door .VlademirLenin omdat hij niet meer bij ons hoorden wat niet zo'n enorme klus was gezien zijn troepenaantal.

Lange Vingers)
Lange Vingers is altijd één van de actiefste accounts van de stam geweest, waar Karin en Xander op spelen/speelden. Ze hebben verschrikkelijk veel voor de stam gedaan en ook enorm veel vv's gedraaid voor de stam. Hiervoor wil ik ze natuurlijk ook heel erg voor bedanken.

De Fokke)
De Fokke is altijd een trouwe compaan van CCCP geweest, eerst speelde enkel Maarten er die zich aan het begin nogal stil hield maar later een goede hulp voor ons bleek. Later kwam Tim er ook nog bij om de activiteit te verhogen die ook heel veel voor het stamgevoel heeft betekend. Al met al ook leuke spelers die een versterking waren voor onze stam.

De Kleine Barbaar)
Op De Kleine Barbaar speelde Thibaud kort maar krachtig. Thibaud was ongetwijfeld één van de sterkste spelers van CCCP. Maar van de beste spelers kan je ook altijd verwachten dat ze wat meer ego spelen dan de anderen om het zo maar even te zeggen. Maar uiteindelijk heeft Thibaud ons nog een enorme hulp kunnen bieden door met zijn toen nog enorme aantal LC Thecomeback69 aka Bekeleke te clearen die een zeer belangrijke schakel was in #Alt en zeer dichtbij mij en .Karl Marx lag. Die is daarna ook gestopt.

Kurdistan47)
Kurdi had bij het toetreden nog zeer weinig punten in vergelijking met de rest van de stam maar aangezien hij enorm actief was besloten we hem toch aan te nemen. Kort na de toetreding is hij komen spelen bij .Che Guavara waar hij nog altijd speelt alsof zijn leven ervan af hang
smile.gif

Kurdi heeft zich later echt ontpopt tot een geweldige aanwinst voor heel CCCP.

Tegen die tijd had CCCP al wat leuke leden verzameld die het voor CCCP mogelijk maakten om verder uit te groeien. De sollicitaties bleven binnen stromen van alle kanten en we hadden ruime keuze welk lid we aan zouden nemen. Dit was de bloeitijd van CCCP als ik het zo even mag noemen. Veel andere pre mades waren ondertussen al aan het wankelen maar CCCP stond nog recht op zijn pootjes waardoor we ook uiteindelijk de laatste overgebleven premade zijn. Later hebben we na de val van All-In nog 2 ex leden gerecruit, namelijk Dr.Zoidberg & Wh00p Wh00p.

Dr.Zoidberg)
Dr. Zoidberg bestond ook uit verschillende spelers waarvan ik helaas alle namen alweer vergeten ben behalve yoeri
tongue.gif
.
De andere co's van Yoeri stopten al snel en Yoeri bleef alleen achter, hij heeft het nog lang volgehouden in zijn eentje en we hebben samen nog veel gelachen enkel is hij uiteindelijk toch gestopt en overgenomen door Terrance and Phillip.

Wh00p Wh00p & Terrance and Phillip)
Wh00p Wh00p bestond uit Pieter & Peter. Peter was de nacht co en Pieter speelde overdag. Ze waren ook nooit vies van een vven zorgden zelfs dat er fulltime gefarmd werd op de vv wat in die fase van het spel toch wel heel veel tijd gekost heeft. Terrance & Phillip zaten nog in de stam #Alt die onze vijand was dus we bedachten het plan om Terrance & Phillip met inmiddels al 5 dorpen met Wh00p Wh00p te edelen wat op het eerste zicht toch echt een domme zet lijkt met een kleine speler van 3k. Maar het plan is uiteindelijk toch gelukt, Terrance & Phillip was zijn volle eerste clear kwijt, natuurlijk baalde dat account enorm. Uiteindelijk besloten ze toch op het eerder gemaakte aanbod van mij om ons te komen versterken terug te komen en ze joinden ons. Enkel was de schade die Wh00p Wh00p had aangericht zo groot dat de spelers daarop stopten. Daarna kwam er een nieuwe speler genaamd Mario op die het account weer de goede kant op heeft gestuurd.

Emperor Of The Game)
Daarna zagen we dat Emperor Of The Game het ook goed deed op deze wereld en we haalden Sander & Nick binnen. Ze waren zoals verwacht ook uitstekende spelers die ook veel voor de stam betekend hebben en er alles voor hebben gedaan om die nummer 1 positie vast te houden. Ze staan nu ook op nummer 1 ODD en OD met een enorme voorsprong op de tweede plaats na een mislukte aanval van Ad-Fin die geblockt is met alle ondersteuning en natuurlijk ook Emperor zijn eigen Defence. Verder kan iedereen zelf wel invullen dat de Emperors een enorme aanwinst waren voor CCCP en ook veel voor ons betekend hebben.

Dr.Ivaknov)

Daarna kregen we nog een sollicitatie van Dr.Ivaknov. Het waren zeer goede spelers enkel helaas hebben we er niet erg lang van kunnen genieten aangezien ze al heel snel na joinen werden geedeld.

Mea Vota)
Mea Vota was ons ook opgevallen in de ranglijst. Ze was later begonnen dan ons maar begon toch stilletjes aan die top 20 binnen te dringen. We begonnen een gesprek en het bleek dat we net op tijd waren en ze kwam bij ons. Een geweldige speelster, enkel aan het begin nogal stil vanwege RL problemen. Hopelijk mogen we nog lang van haar aanwezigheid genieten.


*De tekst is te lang dus ik maak het even af in de post hieronder.*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Getinbedwithhardcandy)
Nadat het toenmalige Tactic was gevallen zag ik mijn kans schoon om Getinbedwithhardcandy binnen te halen wat ook een heel gezellig team bleek te zijn. Enkel bleken ze later toch heimwee te hebben naar Fitum, waar jullie mij ook terug zullen zien.

Get Lost
Get Lost schreef ons een sollicitatie en aangezien er veel geklaag werd over te weinig leden besloot ik ze aan te nemen. Bovendien kende Nick Linda ook al. Later bleek Get Lost niet zo goed in de stam te liggen, vooral niet met .Che Guavara waarmee ze ruzie kregen met edelrichtingen. Get Lost besloot ons weer te verlaten.

Ex Oriente Lux)

Ex Oriente Lux kwam binnen op verzoek van Terrance and Phillip en bleek ook een goede aanwinst te zijn. Het team lag goed in de stam en was ook actief op de chat.

Deuces.)
Deuces. lag een beetje uit onze edelrichtingen maar kon later naar ons toe groeien. Deuces. is ook een geweldig team die ook zeer actief is zowel Ingame als op onze chat. Deuces. kreeg later helaas een ban waardoor ze 50k aan dorpen verloren wat behoorlijk wat troepen betekende maar ze speelden door. Dat vereist echt doorzettingsvermogen waar ik ook zeer veel respect voor heb.

The black scorpion01)
The Black Scorpion01 wordt bespeeld door Robin die ook een leuke speler was om mee samen te werken, ook altijd actief op de chat. Ookal had hij soms even een duwtje in de goede richting nodig hij heeft toch een zeer goed account opgebouwd in zijn eentje.

..-..)
..-.. heeft helaas een beetje te kort in de stam kunnen vertoefen om echt kennis met ons te maken, maar desondanks was het toch leuk om samen met hem te spelen voor zolang het duurde.

Tot Conclusie wil ik wel nog even iedereen van CCCP en alle ex-CCCP'ers nog veel succes wensen. Jullie hebben me een geweldige tijd bezorgd, ik hoop dat jullie toch ook nog een beetje tevreden waren over mij. Verder ook iedereen bedankt voor het lezen, misschien verklaart dit nog wat dingen waar ik het AF in het duister heb laten tasten. Hoop dat jullie het verhelderend vonden om te lezen.


Met Vriendelijke Groet,
Count Deagon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51771

Guest
Mooi geschreven :D,, maar het valt me wel op dat er al heel wat zijn gestopt .
 

DeletedUser

Guest
Respect voor je Count Deagon.

Erg mooie post en CCCP heeft zich voor 100 % gegeven, jammer dat het niets geworden is.
 

DeletedUser50329

Guest
Ik vind het ook jammere zaak. Ik hoor er nu pas van. Ik was inderdaad al tijdje op deze wereld gestopt. In feite omdat ik mijzelf als gefaald beschouwde. Ook al was ik met slechts 1keer van de zovele keren geen pech al 5des geweest en met beetje meeval nog zoveel beter. Maar ik kon slechts 8-9gewoon niet aanvaarden en zag langer farmen niet meer zitten. Ik heb dan maar besloten om mij zelf als gefailed te beschouwen en ermee te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
jammer ik heb altijd tegen ze opgekeken en had goed contact met een paar spelers uit CCCP
ik vraag me nu af wat er met mijn stam CMB gaat gebeuren?
 

DeletedUser

Guest
Heel erg jammer, had een leuke tijd in CCCP en op .Che. :)
Tom, ik beschouw mezelf ook als gefaald, heb niet genoeg gefarmd, mijn diepste excuses hiervoor.
 

DeletedUser

Guest
Jammer van CCCP maar wat ik nog meer jammer vind is dat blijkbaar Fitum nog niet genoeg leden had....
 

DeletedUser

Guest
Nee maar halve wereld bestaat nu uit Fitum zowat?
Houdt dat internen in of kunnen ze overal nog net een gaatje vinden?
 

DeletedUser48487

Guest
Jammer van CCCP maar wat ik nog meer jammer vind is dat blijkbaar Fitum nog niet genoeg leden had....


we zijn massa dus er kan nog genoeg bij we gaan lekker door tot 1000 :rolleyes:



not! noobje toch ;) de spelers komen bij ons aankloppen wij niet bij hun ;)
dat wilt toch wel wat zeggen ;)

Nee maar halve wereld bestaat nu uit Fitum zowat?
Houdt dat internen in of kunnen ze overal nog net een gaatje vinden?

denk niet dat er zoveel geinterneert wordt bij ons ^^
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat er over ons zo weinig werd geschreven^^

Kusjes GetInBedHardCandy

Gideon
 

DeletedUser

Guest
Erg jammere zaak dit..
Het was een zeer toffe tijd in CCCP, een tijd om gewoon weg niet te vergeten.
Maar ik respecteer de anderen hun mening, ze zijn vrij in het doen en kiezen van hun wegen.

We spreken elkaar vast nog is.

Deuces. team, Stijn & Hassan.
 

DeletedUser

Guest
we zijn massa dus er kan nog genoeg bij we gaan lekker door tot 1000 :rolleyes:



not! noobje toch ;) de spelers komen bij ons aankloppen wij niet bij hun ;)
dat wilt toch wel wat zeggen ;)



denk niet dat er zoveel geinterneert wordt bij ons ^^

Ik heb geloof ik ook nergens gezegd dat Fitum leden recruit toch? En het zal ook reuze gezellig bij jullie zijn maar vind het gewoon beetje jammer op deze manier.. Maar goed, zullen zien waar het schip strandt he?
 
Bovenaan