- Reactiescore
- 421
Qq heeft nu toch een heel gebied geclaimd omdat ie wat diepe dorpen heeft?je weet dat wij geen gratis dorpen gepakt hebben en QQ ook niet. Sterker nog Campionen blockte ons gewoon
Qq heeft nu toch een heel gebied geclaimd omdat ie wat diepe dorpen heeft?je weet dat wij geen gratis dorpen gepakt hebben en QQ ook niet. Sterker nog Campionen blockte ons gewoon
wat is een fronter?Ik ben jaloers, ik ken mijn fronter niet eens
Komt omdat we altijd tegen elkaar spelen schatIk ben jaloers, ik ken mijn fronter niet eens
Grommie zocht contact na de stab op hem en toen kwam alles boven, inclusief een screen en info over osbevelen die terugliepen (enkel aantal bevelen niet de inhoud). Daardoor leerden we pas van de aanvallen op time. Campionen wisten we door de dorpsovername die aan jullie kant wel doorkwam.Het is allemaal de schuld van QQ! wel vervelend zeg.
Vraag me nog steeds af waarom en hoe ice aan de info komt dat wij op time/campionen liepen. Je weet zelfs hoeveel os er liep en wat er op ieder dorp zou komen? En dat was allemaal pas in het begin van het verhaal al..
Of hebben we jullie potentiële intern gwn weggekaapt en is dat de reden dat jullie zo boos zijn?
Kloot dit was onderling naderhand besproken en verduidelijkt. Tijdens het verkrijgen van de info was het niet duidelijk en tja dan ga je uit van vol deffen.Wij hebben ook niks gedaan op die vv hoor heb alleen een toren dorp uit gekozen en daar Am aangezet voor als die weer back was.
Uiteindelijk nee. Qq heeft niks gevraagd, enkel aangeboden gekregen, zelfs afgesloten, maar stabje nam heft in eigen handen waardoor het goedkoop werd voor qq. Dit is ook onderling uitgesproken.1 Nee, dit topic heet dan ook casus RRDW. Wel faciliteert QQ hier wel degelijk de stab en profiteren jullie ervan door gratis dorpen te krijgen. QQ treft dus wel terecht blaam.
Dank je ^^Daarnaast, we hebben met onze buurman Blue eyes, naar mijn mening een van de netste accounts die k tot nu toe tegen ben gekomen ook al afspraken gemaakt over een lijn waar beide partijen tevreden mee zijn.
YESSS DAMES EN HEREN!!Haha stel druktemakers zeg, wat lekker dat jullie zo happen. Blijf vooral verder typen aan je boekwerken.
Gegroet
Het spijt me zeerIk ben dit nu ook wel aan het lezen..
Oja dom dat is dan jouw mening. Als je gewoon respect hebt voor een ieder in de stam en lijkt mij dit totaal geen probleem.Dus jij bent daadwerkelijk zo dom dat je iedereen oprichter geeft ipv Leiding?
Liever een pepernoot dan een halve tamme.Jij bent gwn een pepernoot. Stop er gwn mee en blijf weg.
Veelal zijn stamleiders grote polulair doende gasten met een vaak te groot ego en grote mond.
Klopt, naar ventje die leider van IceDit klinkt inderdaad als de leider van Ice