Casus RRDW

Reactiescore
242
Wij hebben prettig contact met onze fronter en dit allang opgelost zodat beide partijen tevreden zijn.
 
Reactiescore
5.598
Ik ben jaloers, ik ken mijn fronter niet eens
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Het is allemaal de schuld van QQ! wel vervelend zeg.

Vraag me nog steeds af waarom en hoe ice aan de info komt dat wij op time/campionen liepen. Je weet zelfs hoeveel os er liep en wat er op ieder dorp zou komen? En dat was allemaal pas in het begin van het verhaal al..

Of hebben we jullie potentiële intern gwn weggekaapt en is dat de reden dat jullie zo boos zijn? ;)
Grommie zocht contact na de stab op hem en toen kwam alles boven, inclusief een screen en info over osbevelen die terugliepen (enkel aantal bevelen niet de inhoud). Daardoor leerden we pas van de aanvallen op time. Campionen wisten we door de dorpsovername die aan jullie kant wel doorkwam.
Wij hebben ook niks gedaan op die vv hoor heb alleen een toren dorp uit gekozen en daar Am aangezet voor als die weer back was.
Kloot dit was onderling naderhand besproken en verduidelijkt. Tijdens het verkrijgen van de info was het niet duidelijk en tja dan ga je uit van vol deffen.
1 Nee, dit topic heet dan ook casus RRDW. Wel faciliteert QQ hier wel degelijk de stab en profiteren jullie ervan door gratis dorpen te krijgen. QQ treft dus wel terecht blaam.
Uiteindelijk nee. Qq heeft niks gevraagd, enkel aangeboden gekregen, zelfs afgesloten, maar stabje nam heft in eigen handen waardoor het goedkoop werd voor qq. Dit is ook onderling uitgesproken.
Daarnaast, we hebben met onze buurman Blue eyes, naar mijn mening een van de netste accounts die k tot nu toe tegen ben gekomen ook al afspraken gemaakt over een lijn waar beide partijen tevreden mee zijn.
Dank je ^^
Ik zeg altijd dat ik graag gezellig praat met de mensen die ik ingame de hersens insla :p
 
Reactiescore
1.542
Haha stel druktemakers zeg, wat lekker dat jullie zo happen. Blijf vooral verder typen aan je boekwerken.

Gegroet
 
Reactiescore
2.062
Beter dan uit de kast
 
Reactiescore
5.598
Beter dan in de kast
 
Reactiescore
864
Jongens waarom stoppen jullie zoveel moeite in je posts? Niemand buiten W85 leest dit.
 
Reactiescore
27
Ik ben dit nu ook wel aan het lezen.. :redface:
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
27
Geen probleem. Voor de rest is TW toch maar dood :rolleyes2:
 
Reactiescore
34
Dus jij bent daadwerkelijk zo dom dat je iedereen oprichter geeft ipv Leiding?
Oja dom dat is dan jouw mening. Als je gewoon respect hebt voor een ieder in de stam en lijkt mij dit totaal geen probleem.

Veelal zijn stamleiders grote polulair doende gasten met een vaak te groot ego en grote mond.

Neu ik denk dat het meer een kwestie is van je gedragen in het spel en normaal omgaan met je rechten.

Zegt meer over mensen in het algemeen die er niet mee om kunnen gaan dan dat ik dom genoemd word
 
Bovenaan