Casual 12 - Tijdelijke deactivate van Overstap

Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Vanochtend is in overleg met InnoGames besloten om de huidige casual op pauze te zetten. De redenen hiertoe zijn tweevuldig.
  • Het event was origineel niet gepland op werelden gestart na 4.01. Echter vanwege een technische beperking was het event toch actief, na een eerdere manuele deactivatie hebben we te horen gekregen dat er mogelijk serverproblemen zouden optreden en moest het event actief
    • Een event zo vroeg op een net gestartte wereld is fundamenteel schadelijk voor het verdere gevolg en verloop van de wereld
  • Elke speler die zo vroeg de overstap kon maken en nu kan genieten van dit event (en de vele barbarendorpen) zou een competitief voordeel krijgen tov. andere overstappers. Dit zou je kunnen zien als boosten/pushen. Hierover volgt later nog een andere communicatie.
We hebben de volgende concrete stappen genomen:
  • Overstap naar Casual12 is gedeactiveerd
  • 2 spelers op de wereld zijn in pauze gezet
De wereld bevatte 2 spelers die beide op pauze gezet zijn en geïnformeerd zijn van de volgende stappen. Zij zullen na afloop van het event opnieuw vrijgeschakeld worden. Hierna krijgen ze alsnog een korte periode (iets meer dan 24 uur) waarna we de overstap naar de Casual wereld weer mogelijk zullen maken.

We bemoedigen graag een eerlijk wereldverloop en fair spel.

Met vriendelijke groeten,

Tribal Wars.nl
Community Management
 
Reactiescore
33
Krijgen spelers die in de tussentijd hun dorp verliezen (5 dagen is veel) de mogelijkheid toch nog te starten met hun grootste dorp? En wat zijn daar de voorwaarden voor, zowel als dit niet kan als wel?

Verder vraag ik mij af of de twee accounts nu een groot voordeel hebben gekregen? Kan begrijpen als dat hun doel was dat de premiumbeurs straks (vanwege die 24u en tijd dat ze al mochten spelen) straks hevig beïnvloed is.
Ehm nee want jullie hebben 5 dagen extra op w84? en die beurs had al lang vol kunnen zijn/ leeg kunnen zijn in die tijd dat wij er zaten
 
Reactiescore
33
Nouja, het punt was dus dat wij die 5 dagen extra niet hebben als je nu je dorp verliest. (lees vanochtend) Dus dan zou je toch moeten wachten of?
Ja snap ik maar ik heb sinds gister ook amper wat kunnen doen.. dus echt nadelig is dat zeker niet
 
Reactiescore
0
Wel echt zuur als je nu al overgenomen wordt op w84 he...
Dat wil zeggen dat je dan al een achterstand oploopt als je bent gestart met doel naar cas12 te gaan. :(
 
Reactiescore
723
Krijgen spelers die in de tussentijd hun dorp verliezen (5 dagen is veel) de mogelijkheid toch nog te starten met hun grootste dorp? En wat zijn daar de voorwaarden voor, zowel als dit niet kan als wel?

Verder vraag ik mij af of de twee accounts nu een groot voordeel hebben gekregen? Kan begrijpen als dat hun doel was dat de premiumbeurs straks (vanwege die 24u en tijd dat ze al mochten spelen) straks hevig beïnvloed is.
Jazeker, je moet helaas wel even die daagjes wachten.

Als je als enigste spelers het event kan bespelen, terwijl er een week of 2-3 later veel meer spelers kunnen zijn, kunnen hen een vrij groot voordeel krijgen t.o.v. de rest

Wel echt zuur als je nu al overgenomen wordt op w84 he...
Dat wil zeggen dat je dan al een achterstand oploopt als je bent gestart met doel naar cas12 te gaan.
Voor de personen die in de volgende 5 dagen worden overgenomen kan dit best zuur overkomen ja. Onze excuses
 

DeletedUser84257

Guest
Wel echt zuur als je nu al overgenomen wordt op w84 he...
Dat wil zeggen dat je dan al een achterstand oploopt als je bent gestart met doel naar cas12 te gaan. :(

Nog zuurder als men zich opzettelijk laat overnemen om een week eerder op Cas12 te komen en daar nu vast te zitten en je dorpje op 84 kwijt te zijn :D
 
Reactiescore
2.490
Vanaf hoelaat en welke dag kan je daar starten?

Het Exacte tijdstip zal niet bekend gemaakt worden (om zo te vermijden dat spelers op dat tijdstip zitten te wachten).

Groeten,
Seppe
 
Reactiescore
3
#menig speler; logt elke dag in met blije ogen.... Casual overstap? --> en of ze wachten :D
 
Reactiescore
0
De wereld is weer van start gegaan maar ik moet nog steeds opnieuw beginnen op w 84 en opnieuw geeedeld worden heb ik dan voor niks 5 dagen zitten wachten?
 
Bovenaan