Korjakskaja Sopka
Speedkampioen 2018 (Goud)
- Reactiescore
- 324
Maar ik ben blij dat het er is, asap afmaken deze wereld.
Zou je SHIP uit je handtekening kunnen verwijderen?Maar ik ben blij dat het er is, asap afmaken deze wereld.
Inderdaad vieze snitch dat het is.Zou je SHIP uit je handtekening kunnen verwijderen?
Ik moet mij schamen als k die zie
Zie je wel dat de mods met P. samenwerken. Nu hebben ze dat gewoon doorgevoerd zodat mijn post niet meer klopt.![]()
Zou je SHIP uit je handtekening kunnen verwijderen?
Ik moet mij schamen als k die zie
Ach André toch waarom zouden wij ons schamen?Nee Rens dat doe ik lekker niet ^^
En nee SHIP en oud SHIP moeten zich schamen dat ze jou aan genomen hebben![]()
Ik ben toch niet degene is die overloopt. Ik houd mn poot stijfNee Rens dat doe ik lekker niet ^^
En nee SHIP en oud SHIP moeten zich schamen dat ze jou aan genomen hebben![]()
eerlijk spel
Ik ben toch niet degene is die overloopt. Ik houd mn poot stijf
Iets waar vroeger SHIP en Style! zich erg aan hechtte heb k gehoordeerlijk spel en doorzettingsvermogen
Iets wat jij beide niet in je hebt dus wij moeten ons schamen ja
Ach André toch waarom zouden wij ons schamen?
Toen jij in Ship zat hoorde ik jou nooit hierover. Leuk om te zien dat je opeens wat verandert het kan namelijk snel op een Casual.
Gestopt met TW, denk en hoop ikDe leukere kant? Wat houdt dat in andre?
Je weet niks. leuk dat je 2 maanden heb gespeeld maar volgens mij zat ik er eerder hoorJIJ hebt niet eens in SHIP gezeten kneus!
Jij bent goed in aanhaken bij anderen en slecht tw spelen en nog eens rond de 13 ook ik heb overigens langer dan jij casual gespeeld en heb door SHIP de keuze gemaakt om naar de leukere kant te gaan.
Hij heeft wel in Ship gezeten kneus en laten we er bij houden dat hij net zoveel als jij hebt gedaan.JIJ hebt niet eens in SHIP gezeten kneus!
Jij bent goed in aanhaken bij anderen en slecht tw spelen en nog eens rond de 13 ook ik heb overigens langer dan jij casual gespeeld en heb door SHIP de keuze gemaakt om naar de leukere kant te gaan.
Laat ze gaan Rens ik ken nog wel meer personen binnen P. die een hekel hadden aan Remco maar nu heel trots met voor de dag komen. Laten we het zo zeggen dit noemen we ook wel schijn.Je weet niks. leuk dat je 2 maanden heb gespeeld maar volgens mij zat ik er eerder hoor
Ik wil je even verwijzen naar andere fora (59 en 62) waar ik me vrij weinig van anderen aantrek en ook mn mening verkondig dus denk niet dat het aan jou is dat te roepen na over te stappen nadat 4 anderen het doen.
Slecht TW spelen.... Hmm kom met mij fronten hoor! maar dan wel zonder bots ofc. Of wordt het dan te saai?
14 maar totaal irrelevant aan de situatie. Dat je dat erbij moet halen zegt genoeg. puur op persoon spelen
'Leukere kant' die je tot 2 weken geleden verafschuwde. een leider waar je haat aan had. En nu kies je ervoor om erheen te gaan. stoppen in SHIP kan. maar als je de andere kant verafschuwd maar er toch gaat spelen zegt dat toch iets over je ruggengraat en meelopingsvermogen. Je kunt er ook voor kiezen te stoppen maar omdat 4 anderen gaan ga jij ook. Zwakjes. En dat voor iemand die ouder is
Had ik het niet over vroeger? Check your facts.Jaja, want Ship mag alles toch. Ship recruit nooit van de vijand, ow wacht. Op king zit een speler die weerstand bied, recruiten! Op Delfine zit iemand die weerstand bied, recruiten!
Stop met schijnheilig doen en net doen alsof Ship super eerlijk speelt. Dat is sinds de komst van Tom allang verleden tijd maar vooral de slachtoffer rol uit gaan hangen. Hypocriet doen maar zelf weerstand uit de weg gaan en dan gaan klagen als het andersom gebeurd.
En @thelightfighter ga eerst je facts goed krijgen en kom dan met een oordeel. Nouja die wist je al want je wist toen ookal dat Jorrit en Tom beide dit gedaan hadden en dan ook beginnen over eerlijk spel.
En ja Bas, ik ben een verader, noob, etc blabla dat weten we nu wel.
Had ik het niet over vroeger? Check your facts.