Casual 1 , munten verlagen

Wil jij edelmunten halvering zien op casual 1

  • Ja

    Stemmen: 25 78,1%
  • Nee

    Stemmen: 7 21,9%

  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
179
Nee Rens dat doe ik lekker niet ^^

En nee SHIP en oud SHIP moeten zich schamen dat ze jou aan genomen hebben :eek:
Ach André toch waarom zouden wij ons schamen?
Toen jij in Ship zat hoorde ik jou nooit hierover. Leuk om te zien dat je opeens wat verandert het kan namelijk snel op een Casual.
 
Reactiescore
1.049
Nee Rens dat doe ik lekker niet ^^

En nee SHIP en oud SHIP moeten zich schamen dat ze jou aan genomen hebben :eek:
Ik ben toch niet degene is die overloopt. Ik houd mn poot stijf
Iets waar vroeger SHIP en Style! zich erg aan hechtte heb k gehoord :) eerlijk spel en doorzettingsvermogen
Iets wat jij beide niet in je hebt dus wij moeten ons schamen ja
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik ben toch niet degene is die overloopt. Ik houd mn poot stijf
Iets waar vroeger SHIP en Style! zich erg aan hechtte heb k gehoord :) eerlijk spel en doorzettingsvermogen
Iets wat jij beide niet in je hebt dus wij moeten ons schamen ja

JIJ hebt niet eens in SHIP gezeten kneus!

Jij bent goed in aanhaken bij anderen en slecht tw spelen en nog eens rond de 13 ook ik heb overigens langer dan jij casual gespeeld en heb door SHIP de keuze gemaakt om naar de leukere kant te gaan.
 
Reactiescore
1.049
JIJ hebt niet eens in SHIP gezeten kneus!

Jij bent goed in aanhaken bij anderen en slecht tw spelen en nog eens rond de 13 ook ik heb overigens langer dan jij casual gespeeld en heb door SHIP de keuze gemaakt om naar de leukere kant te gaan.
Je weet niks. leuk dat je 2 maanden heb gespeeld maar volgens mij zat ik er eerder hoor :)
Ik wil je even verwijzen naar andere fora (59 en 62) waar ik me vrij weinig van anderen aantrek en ook mn mening verkondig dus denk niet dat het aan jou is dat te roepen na over te stappen nadat 4 anderen het doen.
Slecht TW spelen.... Hmm kom met mij fronten hoor! maar dan wel zonder bots ofc. Of wordt het dan te saai?
14 maar totaal irrelevant aan de situatie. Dat je dat erbij moet halen zegt genoeg. puur op persoon spelen
'Leukere kant' die je tot 2 weken geleden verafschuwde. een leider waar je haat aan had. En nu kies je ervoor om erheen te gaan. stoppen in SHIP kan. maar als je de andere kant verafschuwd maar er toch gaat spelen zegt dat toch iets over je ruggengraat en meelopingsvermogen. Je kunt er ook voor kiezen te stoppen maar omdat 4 anderen gaan ga jij ook. Zwakjes. En dat voor iemand die ouder is
 

DeletedUser

Guest
JIJ hebt niet eens in SHIP gezeten kneus!

Jij bent goed in aanhaken bij anderen en slecht tw spelen en nog eens rond de 13 ook ik heb overigens langer dan jij casual gespeeld en heb door SHIP de keuze gemaakt om naar de leukere kant te gaan.
Hij heeft wel in Ship gezeten kneus en laten we er bij houden dat hij net zoveel als jij hebt gedaan.

Gohh en jij bent de ontzettende pro?

- Slecht TW spelen ik hoor toch andere verhalen dat Rens van alles aan het proberen is. Iedere speler kan zich verbeteren dus ook een Rens op zijn kwaliteiten, of was jij direct een pro?
- 13 jaar? Wat maakt leeftijd relevant om dit spelletje te spelen? Dat deze jongen er plezier aan beleeft zou je eens moeten accepteren je bent zelf ook nog een kinderachtige puber van 17.
- En wat wil je nu zeggen dat je langer Casual speelt dan hem? Wees er trots op man dat je er langer speelt kun je daar alvast je CV mee opvullen.

Inderdaad André vond jou al kinderachtig maar dit slecht letterlijk op alles. Beetje de leuke jongen uithangen nu, maar je bent nog steeds een noob die vv liet draaien door zijn stamleden. Daar zou jij die leden eens voor moeten bedanken in plaats van overstappen. En P. een leuke kant donder toch op je leeft weer in de Remco waan. Ik denk dat Ship heel blij mag zijn dat jij weg bent in ieder geval een snitch minder.
 

DeletedUser

Guest
Je weet niks. leuk dat je 2 maanden heb gespeeld maar volgens mij zat ik er eerder hoor :)
Ik wil je even verwijzen naar andere fora (59 en 62) waar ik me vrij weinig van anderen aantrek en ook mn mening verkondig dus denk niet dat het aan jou is dat te roepen na over te stappen nadat 4 anderen het doen.
Slecht TW spelen.... Hmm kom met mij fronten hoor! maar dan wel zonder bots ofc. Of wordt het dan te saai?
14 maar totaal irrelevant aan de situatie. Dat je dat erbij moet halen zegt genoeg. puur op persoon spelen
'Leukere kant' die je tot 2 weken geleden verafschuwde. een leider waar je haat aan had. En nu kies je ervoor om erheen te gaan. stoppen in SHIP kan. maar als je de andere kant verafschuwd maar er toch gaat spelen zegt dat toch iets over je ruggengraat en meelopingsvermogen. Je kunt er ook voor kiezen te stoppen maar omdat 4 anderen gaan ga jij ook. Zwakjes. En dat voor iemand die ouder is
Laat ze gaan Rens ik ken nog wel meer personen binnen P. die een hekel hadden aan Remco maar nu heel trots met voor de dag komen. Laten we het zo zeggen dit noemen we ook wel schijn.
 
Reactiescore
2.177
Jaja, want Ship mag alles toch. Ship recruit nooit van de vijand, ow wacht. Op king zit een speler die weerstand bied, recruiten! Op Delfine zit iemand die weerstand bied, recruiten!

Stop met schijnheilig doen en net doen alsof Ship super eerlijk speelt. Dat is sinds de komst van Tom allang verleden tijd maar vooral de slachtoffer rol uit gaan hangen. Hypocriet doen maar zelf weerstand uit de weg gaan en dan gaan klagen als het andersom gebeurd.

En @thelightfighter ga eerst je facts goed krijgen en kom dan met een oordeel. Nouja die wist je al want je wist toen ookal dat Jorrit en Tom beide dit gedaan hadden en dan ook beginnen over eerlijk spel.

En ja Bas, ik ben een verader, noob, etc blabla dat weten we nu wel.
 
Reactiescore
1.049
Jaja, want Ship mag alles toch. Ship recruit nooit van de vijand, ow wacht. Op king zit een speler die weerstand bied, recruiten! Op Delfine zit iemand die weerstand bied, recruiten!

Stop met schijnheilig doen en net doen alsof Ship super eerlijk speelt. Dat is sinds de komst van Tom allang verleden tijd maar vooral de slachtoffer rol uit gaan hangen. Hypocriet doen maar zelf weerstand uit de weg gaan en dan gaan klagen als het andersom gebeurd.

En @thelightfighter ga eerst je facts goed krijgen en kom dan met een oordeel. Nouja die wist je al want je wist toen ookal dat Jorrit en Tom beide dit gedaan hadden en dan ook beginnen over eerlijk spel.

En ja Bas, ik ben een verader, noob, etc blabla dat weten we nu wel.
Had ik het niet over vroeger? Check your facts.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach André is de grootste idioot die ooit in SHIP gezeten heeft, dus zo te horen gaat naar P. overstappen? Dat zal Remco graag horen, dan is die daar ook niet meer de grootste idioot. Eens zien wat we verder nog kunnen zeggen. Je hebt een account dat meer dan 4 jaar bestond overgenomen en ermee zitten opscheppen alsof je het van 0 hebt opgebouwd. Je hebt geen zak betekent op deze wereld en 3 maand met een script aanvallen gooien als een hersendode is niet iets wat je noemenswaardig kan noemen. Op vlak van persoon doet SHIP natuurlijk geen verlies met jou, je had er nooit moeten ingaan want jouw favoriete manier van spelen was een eigenschap van P. en niet SHIP.

Altijd maar de lafste, gemakkelijkste weg. En terwijl je die neemt nog zo hard mogelijk roepen dat je er toe doet. Hebben we op speed gezien, zien we hier weer. Als je even tijd hebt om me te woord te staan had ik hier graag antwoord op gehad André, ik zit namelijk met een vraag. Ben je zo een onnadenkende stoere man aan het spelen omdat je geniet van internet anonimiteit of ben je gewoon zo achterlijk? Ik ga er voorlopig uit dat je gewoon echt hersencapaciteit mist dus ik zal je wat vriendelijke tips geven om jezelf minder belachelijk te maken, al ben je dan "anoniem" hier.

Ten eerste, als je later discussies aangaat, weet dan dat iemands leeftijd geen bewijs is dat wat hij zegt onwaar is, dus begin daar niet over. Verder, mocht je per vergissing dat toch doen, gedraag je dan zelf op zijn minst ouder in je conversaties. Het is namelijk absurd om iemand te verwijden dat ie 13 is als je zelf een discussie voert zoals een 5-jarige. En om af te sluiten, vermijd het mensen belachelijk te proberen maken met dingen die op jezelf ook kunnen slaan. Deze is natuurlijk wat lastiger voor je omdat je nu eenmaal te dom bent om het te beseffen, maar het zou zeer onvriendelijk van me zijn je niet op zijn minst een kans te geven.

Was jij maar 13 jaar hé, dan was het niet zo genant dat je overkomt als een kleuter die zijn zin niet krijgt. Welja, minder genant. Ik heb oprecht medelijden met je, jammer dat niet iedereen verstandig kan zijn in deze oneerlijke wereld. Sterkte!
 
Bovenaan