Case Vanquisher.

Reactiescore
725
Calamity is een grote meme
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@Rave Into Space , wat zijn jouw ervaringen rondom Calamity en recappen precies?

Gelukkig kwamen we eerder aan waardoor we goed de aankomst in konden schatten. Wij landen 10:00 en tot mijn grote verbazing liepen jullie met EOS ook al op het offensief (deels dus op de dorpen die we dan veroverden) tot op buitengewoon diepe dorpen (zie kaartje). Mijn eerste reactie was: ervoor zorgen dat we geen CFs tegen krijgen en recaps smijten overal rond 20:00 omdat EOS bij ons tussen 18 en 20 landde. Op het einde meer privileges en pp voor ridders gebruikt dan me lief was om de CFs te voorkomen (die waren met overleg hoop ik anders ook wel teruggekomen maar dat risico wil je natuurlijk niet lopen). Vond het bovenal gewoon lame hoe diep er geprobeerd werd om te edelen en ons af te sluiten.
unknown-17.png
Ging tot ongeveer die zone wat <10 velden van ons af ligt en 2,5 de afstand voor hun. Maargoed, you do you. Uiteindelijk nog met EOS een lijn af kunnen spreken om geen grote shitshow te creëren met CFs, dan is het voor mij goed en ben ik blij dat het niet verkeerd is afgelopen.
 
Reactiescore
1.754
Bijzonder misplaatst om te counteren met het BG verhaal om de aandacht te onttrekken. Ook wordt het erg breed gemaakt.

Tldr is vrij simpel;
QQ startte hoger dan we wouden, Xbraun had een zware positie waardoor QQ diplomatieke banden aanging met BorisDeKat om meer ruimte te hebben voor Xbraun.
En het tweede deel betreft maar één lid (Peaky Blinders) - die dan wel in een stammetje zat toen de lijn nog diplomatiek was en ik had geopperd dat dat teruggeschroefd moest worden, maar dat had ik al gezegd hier. Ja, liefst blijf ik met zes leden en geen diplomatiek. Ja, respect voor Ice dat ze dat nagenoeg zonder bindende diplomatiek weten vol te houden (tot nu dus met Bende). Eerlijk is eerlijk, wij hebben minder activiteit en meer weerstand, dus ik zag het ook als nodig. Mag natuurlijk kritiek op komen, maar vind dat volledig los staan van het recap verhaal. En ook de mensen die overdrijven met dat we met de halve wereld samenwerken, zo bizar of extreem vind ik het nu ook niet.
En mag ik eens vragen wat die exacte banden nu nog zijn? Want volgens Boris zelf is/was zijn join bij Melt tijdelijk maar na een kleine maand "om zijn pa te internen" heb ik hier toch wel wat vragen bij ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
En mag ik eens vragen wat die exacte banden nu nog zijn? Want volgens Boris zelf is/was zijn join bij Melt tijdelijk maar na een kleine maand "om zijn pa te internen" heb ik hier toch wel wat vragen bij ;)
Je kan dat gewoon zien als een serieuze BG. Het was even teruggeschroefd maar toen we weer grip verloren na de bans, hebben we die weer terug opgebouwd. Beetje combinatie van dat de communicatie verder ging dan "een diplomatiek lijntje" en keihard dumpen niet goed voelde, en dat we dus een kwantiteitsachterstand opgebouwd hadden. Als het niet hoeft laat ik zulke betrekkingen liever achterwege, maar diplomatiek wordt vaak ingezet om de verschillen terug te brengen (anders zou bijna elke wereld bepaald worden op kwantiteit ipv kwaliteit).
 
Reactiescore
725
En mag ik eens vragen wat die exacte banden nu nog zijn? Want volgens Boris zelf is/was zijn join bij Melt tijdelijk maar na een kleine maand "om zijn pa te internen" heb ik hier toch wel wat vragen bij ;)
Vinci is er zelfs heen gejumpt om lijn te forceren :kekw:
 
Reactiescore
1.585
Wat een kut account is Vanq zeg, te triest en vals voor woorden hoe zij dit geflikt hebben vanochtend, zelfs die deff edels erbij ook.. Dan boost je jezelf al helemaal de moeder en knal je er mega veel geld in waardoor je ziek uitloopt op de rest en dan moet je nog zulke sneue acties flikken.

Wat mij betreft moet die ze terug geven aan Turtle, zo niet dan moet Vanq de consequenties maar accepteren maar dan kom en we wel met een paar langshoppen.
 
Reactiescore
2.444
Sorry Kyle, maar ik zie dat toch echt anders. Ook omdat ik nu weet hoe de situatie er nu voor staat. Wellicht dat we in een zekere fase een groep met spelers hadden die gemiddeld gezien beter was als de gemiddelde Melt speler. Echter heb ik altijd rekening gehouden met het feit dat er (veel) goede spelers zouden stoppen en dat is ook gebeurd.
Tja dat zie ik ook als een self fulfilling prophecy, zoveel goeie spelers bij elkaar zetten (meestal spelers die uitdaging zoeken) en die stoppen dan vervolgens doordat er geen uitdaging lijkt te zijn. Ik weet nog dat precies jij mij vroeg voor deze wereld met de intentie een uitdagende wereld aan te gaan.

Voor de rest mis ik de relevantie van een betere spelersgroep bij de start, waarbij onderlinge confrontatie met Melt maanden verwijderd was.
Voor de rest meen ik dat Looney gewonnen heeft uiteindelijk door de banwave na de steambug exploitatie. Daarvoor zag t er toch redelijk gelijk uit, ondanks de overmacht van Melt/tegel/gwamm.
Dat was een beetje het punt, dat wij met Looney een mindere groep hadden dan Ice en Melt een mindere groep is dan TEGEL (althans in mijn beleving, zullen jullie beter kunnen zeggen). Maar dat er op die wereld een dubbele kwantitatieve overmacht nodig was om het een eerlijke wereld te maken. Op deze wereld zullen jullie de kwantitatieve overmacht gaan hebben (hooguit gelijk als jullie wat toegeven volgens mij?) en heb je een vergelijkbare kwaliteit als op W80 was. Conclusie dat een spannende endgame niet erg waarschijnlijk lijkt.
 
Reactiescore
742
Zo goed als zeker dat Melt ook nog is een BG of eender welke samenwerking heeft met Dawgs/Shiba, mooi lijstje.
Wij hadden veel en goed contact met hun tot Losing Our Religion bij Melt is gesprongen, toen uit het niks geen antwoord meer op geen enkel bericht terwijl we eerst samen op Cala zouden springen.
Zou natuurlijk fout kunnen zijn maar volgens mij kan je die er nog bij tellen.

Vind het wel grappig hoe je meer als een goeie week lang plannen kan zitten maken om een speler weg te spelen en na het weet ik veel hoeveel troepen op dood te hebben gelopen je er gewoon bij aan te sluiten, dit geldt natuurlijk alleen als ze echt een samenwerking hebben en in dat geval is dit is puur lafheid imo.

Wat is dit dan voor een slecht bewijs en een kansloze poging zeg, je vraagt in je pm dat je cala wilt aanpakken er stond/staat zelfs een massa gepland met DAWG. Dan reageren ze niet meer en dan horen ze ineens volgens jou bij Melt wat een redeneren kan jij doen zeg pff



Zit je wel goed op te hameren hoor de recaps die als 'boosten' worden gelabeld , was je ook maar zo strikt op het boosten van Peaky en Turtle.

Nogmaals ga je hier de fout in. STEL ik begin met 20 man op w86 ik zorg ervoor dat de 19 boost/start account elkaar gaan edelen en de info doorsturen naar mij (hoofd account) ik recap hierbij alle 19 andere dorpen door de info te krijgen via PM en/of via discord. Dit zal wel degelijk gezien worden voor boosten. Dit is dus precies het zelfde wat er nu gebeurde op Vanq, het zal niet met voorbedachte raden zijn geweest maar ze zijn er wel op ingegaan en dus gratis dorpen. Ik weet niet of je de ban nog van Calamietjes kan terug halen maar die is voor exact de zelfde reden gebanned. Niet geplanned wel dom op ingegaan. Vanq ban van -50% punten en -30% gm zal dus zeker op zijn plaats zijn.

en dan nu alle jankerds die gaan zeggen ja maar het is geen early game meer? dus ik mag nu met Road Runner 20 man intern/recappen zonder ban? dan sta ik volgende week ook op de nummer 1 positie
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tja dat zie ik ook als een self fulfilling prophecy, zoveel goeie spelers bij elkaar zetten (meestal spelers die uitdaging zoeken) en die stoppen dan vervolgens doordat er geen uitdaging lijkt te zijn. Ik weet nog dat precies jij mij vroeg voor deze wereld met de intentie een uitdagende wereld aan te gaan.


Dat was een beetje het punt, dat wij met Looney een mindere groep hadden dan Ice en Melt een mindere groep is dan TEGEL (althans in mijn beleving, zullen jullie beter kunnen zeggen). Maar dat er op die wereld een dubbele kwantitatieve overmacht nodig was om het een eerlijke wereld te maken. Op deze wereld zullen jullie de kwantitatieve overmacht gaan hebben (hooguit gelijk als jullie wat toegeven volgens mij?) en heb je een vergelijkbare kwaliteit als op W80 was. Conclusie dat een spannende endgame niet erg waarschijnlijk lijkt.
Als de kwantiteit nog beetje uit zou komen op 50-50 zie ik de wereld nog wel zitten. Goed, dit lijkt zeker niet helemaal te gaan gebeuren en vind daarom acties als deze van Vanquisher extra onnodig om uit te voeren. Er was al veel heisa over hoe ze de diepte uitkozen en nu worden hier 5 levels bij gegooid.
Qua activiteit heeft Ice het sowieso beter voor elkaar, in endgame hoop ik dat we iets meer hebben aan onze endgame spelers (echt weinig goeie starters hier). Als daar een kwantitatieve achterstand bijkomt wordt het inderdaad een heel lastig verhaal. Maar is nog te vroeg om er uitspraken over te doen.
 
Reactiescore
1.754
Je kan dat gewoon zien als een serieuze BG. Het was even teruggeschroefd maar toen we weer grip verloren na de bans, hebben we die weer terug opgebouwd. Beetje combinatie van dat de communicatie verder ging dan "een diplomatiek lijntje" en keihard dumpen niet goed voelde, en dat we dus een kwantiteitsachterstand opgebouwd hadden. Als het niet hoeft laat ik zulke betrekkingen liever achterwege, maar diplomatiek wordt vaak ingezet om de verschillen terug te brengen (anders zou bijna elke wereld bepaald worden op kwantiteit ipv kwaliteit).
Je zegt een serieuze BG maar die kerol zit toch al sinds 15 april in Melt, je wil dus zeggen dat dit geen volwaardig lid is? En aangezien je de term BG gebruikt ipv PBG, mag ik er vanuit gaan dat je zijn vorige stam 'BEAST' bedoeld dewelke zich ook mooi tegen ons front hebben geparkeerd en nu fungeren als jullie mb-stam door mee aan te vallen?
Dat jullie zo'n betrekkingen aangaan mij niet gelaten maar het zou wel gewaardeerd worden als er tenminste eerlijk wordt gecommuniceerd en niet zoals ons Boris op 15.04 in pm aangeeft dat hij niet bij Melt zou gaan om vervolgens te blijven liegen en pm's te negeren. Had een beter beeld van dit account uit eerdere communicatie namelijk dus best achterbaks als die nu wel als volwaardig lid bij jullie zou horen.

Al helemaal zoals @Taste of Death aangeeft dat dit dan gebruikt wordt door Vinci om hun belachelijke jump goed te maken onder het mom van "actie reactie" en "jumpen naar hun stammie", want jij geeft hier nu aan dat Boris dus geen stamgenoot is maar een 'serieuze BG' wat dat ook moge betekenen.
 
Reactiescore
17
Wat is dit dan voor een slecht bewijs en een kansloze poging zeg, je vraagt in je pm dat je cala wilt aanpakken er stond/staat zelfs een massa gepland met DAWG. Dan reageren ze niet meer en dan horen ze ineens volgens jou bij Melt wat een redeneren kan jij doen zeg pff





Nogmaals ga je hier de fout in. STEL ik begin met 20 man op w86 ik zorg ervoor dat de 19 boost/start account elkaar gaan edelen en de info doorsturen naar mij (hoofd account) ik recap hierbij alle 19 andere dorpen door de info te krijgen via PM en/of via discord. Dit zal wel degelijk gezien worden voor boosten. Dit is dus precies het zelfde wat er nu gebeurde op Vanq, het zal niet met voorbedachte raden zijn geweest maar ze zijn er wel op ingegaan en dus gratis dorpen. Ik weet niet of je de ban nog van Calamietjes kan terug halen maar die is voor exact de zelfde reden gebanned. Niet geplanned wel dom op ingegaan. Vanq ban van -50% punten en -30% gm zal dus zeker op zijn plaats zijn.

en dan nu alle jankerds die gaan zeggen ja maar het is geen early game meer? dus ik mag nu met Road Runner 20 man intern/recappen zonder ban? dan sta ik volgende week ook op de nummer 1 positie
Zal je even helpen mijn berichtje opnieuw te lezen, 'Zou natuurlijk fout kunnen zijn maar volgens mij' betekent namenlijk dat ik NIET zeker ben van deze statement maar het denk.
Dan heb je 'dit geldt natuurlijk alleen als ze echt een samenwerking hebben en in dat geval' wat nogmaals betekent dat ik hier NIET zeker van ben maar er alleen een goed vermoeden van heb :)
Geen bewijs, alleen duidelijkheid voor de mensen zodat ze mijn vermoeden over hun samenwerking zouden begrijpen.
Als je al een dikke week elke dag meerdere keren praat met verschillende mensen en dan uit het niks langer als een week niets meer te horen krijgt begin ik wel zo te denken ja en nogmaals zodat je het niet fout begrijpt, ik DENK dat en zit hier alleen maar mijn gedachten/vermoeden te delen.

Op de recaps neem je me ietsje te serieus, bedoel alleen dat die tijdens het hele gedonder van Peaky en Turtle zo goed als bijna nergens te zien was, nu kan ik bijna niet volgen met de postjes op het AF vandaag omtrent het 'boosten' van Vanq.
 
Reactiescore
5.693
Tja dat zie ik ook als een self fulfilling prophecy, zoveel goeie spelers bij elkaar zetten (meestal spelers die uitdaging zoeken) en die stoppen dan vervolgens doordat er geen uitdaging lijkt te zijn. Ik weet nog dat precies jij mij vroeg voor deze wereld met de intentie een uitdagende wereld aan te gaan.
Als t aan mij lag hadden we de wereld gespeeld met alleen snow en cbc en maar kijken hoe het zou lopen, wat oorspronkelijk het plan was. Vervolgens was het meerendeel vgm voor een extra account en zo continu verder. Persoonlijk wil ik er alsnog een uitdagende wereld van maken, helaas ben ik tevens leider van een stam. Ik leg alles voor en uiteindelijk komt daar een beslissing uit die ik naar buiten toe kenbaar maak. Ik speel om mijn stam een leuke wereld te bezorgen en de beslissingen die tot nu toe genomen zijn, zijn allemaal om die reden genomen. Ik speel niet om de tegenstander te pleasen, hoe erg ik sommige van mijn tegenstanders ook mag. Hang hier de conclusies aan die je (de lezer) wilt, Ice ontloopt uitdaging of iets. Mag van mij, kan mij aan m’n komt roesten tbh. Laatste 2 zinnen gelden in het algemeen, niet naar jou toe gericht.
 
Reactiescore
5.693
Als de kwantiteit nog beetje uit zou komen op 50-50 zie ik de wereld nog wel zitten. Goed, dit lijkt zeker niet helemaal te gaan gebeuren en vind daarom acties als deze van Vanquisher extra onnodig om uit te voeren. Er was al veel heisa over hoe ze de diepte uitkozen en nu worden hier 5 levels bij gegooid.
Qua activiteit heeft Ice het sowieso beter voor elkaar, in endgame hoop ik dat we iets meer hebben aan onze endgame spelers (echt weinig goeie starters hier). Als daar een kwantitatieve achterstand bijkomt wordt het inderdaad een heel lastig verhaal. Maar is nog te vroeg om er uitspraken over te doen.
Fijn dat jij weet hoe onze activiteit in elkaar zit, kan jou vertellen dat de werkelijkheid anders is.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
7.942
Dat is in mijn ogen gewoon een verkapte manier van boosten, er mogen dan weliswaar aanvallen komen vanuit Melt maar als je alles gratis recapt met dank van deze informatie ben je in mijn ogen verkeerd bezig
Komt puur omdat je aan de andere kant staat en het in je nadeel is. Overigens, jullie huilen echt ontiegelijk hard.
 
Reactiescore
7.942
Wat mij betreft moet die ze terug geven aan Turtle, zo niet dan moet Vanq de consequenties maar accepteren maar dan kom en we wel met een paar langshoppen.
Doe dat, je dreigt om de week in de discord met van alles en nog wat. Nu maar eens daadwerkelijk actie ondernemen.
 
Reactiescore
725
Reactiescore
1.365
Jullie zijn allemaal een stel jankers, alleen maar met de vinger wijzen maar zelf niet in de spiegel durven kijken
Beide kanten idd. Amen kwakske.
Bende Janknoobs hier
 
Bovenaan