Case Vanquisher.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Je behaald zo voordeel omdat ze in feite nu gewoon in dienst voor jou groei draaien en niet meer voor hun eigen

Spelen ze dan niet meer door? of zagen ze liever de dorpen naar iemand anders gaan als ze ze toch niet meer konden verdedigen?
 
Reactiescore
12
+ zo krijgen jullie een unfair voordeel in het spel omdat de vijand daar niet kan op anticiperen. Onmogelijk gewoon. Zijn voor minder redenen al een ban gevallen en dat is gewoon de waarheid
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Jullie krijgen info en dat resulteert in gratis dorpen
eens in dat het makkelijkere dorpen zijn door een recap

maar daardoor kan je niet instant concluderen dat ze in dienst spelen van een ander, of hun groei volledig voor een ander account is.

anders kan je meteen gaan concluderen dat elk dorp een boost is, want ze zijn voor jou gegroeid, gezien ze het dorp zelf niet meer hebben.
 
Reactiescore
12
eens in dat het makkelijkere dorpen zijn door een recap

maar daardoor kan je niet instant concluderen dat ze in dienst spelen van een ander, of hun groei volledig voor een ander account is.

anders kan je meteen gaan concluderen dat elk dorp een boost is, want ze zijn voor jou gegroeid, gezien ze het dorp zelf niet meer hebben.

Het feit dat ze zelf niet verdedigen maar vanq de dorpen gratis krijgt van hun is boosten. Hoe je het ook draait of keert.

Ze kunnen zelf ook recappen eh? Het feit dat vanq de info krijgt om ze gratis zonder tegenstand te recappen is imo boosten
 
Reactiescore
448
Nu geef je dus toe dat je free dorpen krijgt zonder er wat voor te moeten doen, wat dus zeker een boost achtige situatie schetst

Je behaald zo voordeel omdat ze in feite nu gewoon in dienst voor jou groei draaien en niet meer voor hun eigen
Wat een dikke onzin zeg. Sinds wanneer is recappen boosten. Ze hebben nooit gespeeld voor onze groei. Sterker nog ze hebben masaler en veul beter gedeft tegen ons dan tegen jullie. Ze gunnen ons die groei gewoon meer dan jullie door o.a. raar gedrag jegens hen
 
Reactiescore
2.444
Het feit dat ze zelf niet verdedigen maar vanq de dorpen gratis krijgt van hun is boosten. Hoe je het ook draait of keert.

Ze kunnen zelf ook recappen eh? Het feit dat vanq de info krijgt om ze gratis zonder tegenstand te recappen is imo boosten

Boosten lijkt het me persoonlijk niet, althans niet tegen de regels (denk ik) maar dat gezegd te hebben... Niemand heeft enig idee wat de regels daadwerkelijk zijn want die zijn niet geformuleerd, dus wellicht heb je gelijk en is het wel boosten.

Maar ik zou het er eerder op gooien dat het moreel gewoon verwerpelijk spel is, om vanuit een hele flinke overmacht situatie het nog nodig te achten op deze manier de tegenstander dwars te zitten en gratis dorpen te scoren, dat is vrij triest.
 
Reactiescore
454
Mwah het is in zekere zin wel boosten/ban able

Cala kreeg een ban omdat die een free dorp pakt waar de troepem gedumpt werden op iemand
Nu pakt vanq free dorpen terwijl de troepen gebruikt worden vs melt
In feite dus ook een soort troependump.
 
Reactiescore
12
Wat een dikke onzin zeg. Sinds wanneer is recappen boosten. Ze hebben nooit gespeeld voor onze groei. Sterker nog ze hebben masaler en veul beter gedeft tegen ons dan tegen jullie. Ze gunnen ons die groei gewoon meer dan jullie door o.a. raar gedrag jegens hen

Recappen is inderdaad niet boosten.

Het verhaal veranderd wel als dit niet door jezelf gerecapped wordt maar door een andere speler. Die hier alleen maar voordeel uit haalt zonder er eerlijk om te hoeven strijden.

Dit zijn gewoon gratis dorpen die je dan nog is op een heel laffe manier flikt.

Dit is net wat absurd zegt , als jullie met die overmacht het dan nog zo is gaan spelen. Enkel en alleen omdat die stam het jullie meer gunt is dat zeer laag en verwerpelijk.

Nogmaals er zijn er op w84 en op deze wereld al voor minder gebanned
 
Reactiescore
448
Boosten lijkt het me persoonlijk niet, althans niet tegen de regels (denk ik) maar dat gezegd te hebben... Niemand heeft enig idee wat de regels daadwerkelijk zijn want die zijn niet geformuleerd, dus wellicht heb je gelijk en is het wel boosten.

Maar ik zou het er eerder op gooien dat het moreel gewoon verwerpelijk spel is, om vanuit een hele flinke overmacht situatie het nog nodig te achten op deze manier de tegenstander dwars te zitten en gratis dorpen te scoren, dat is vrij triest.
Wat is dat toch telkens. Dat gejank over een overmacht. Melt heeft 6 BG's en ze zien SF niet eens meer als aparte stam.
 
Reactiescore
448
Mwah het is in zekere zin wel boosten/ban able

Cala kreeg een ban omdat die een free dorp pakt waar de troepem gedumpt werden op iemand
Nu pakt vanq free dorpen terwijl de troepen gebruikt worden vs melt
In feite dus ook een soort troependump.
Ja man. Want vijandige overnames op SF en Melt kunnen tegenwoordig ook al als boosten gezien worden haha
 
Reactiescore
448
Het gaat erover de manier waarop je die overnames doet.

Gratis en voor niets , niet eens van Melt maar gewoon van die stam zelf
Ik zie moreel geen bezwaar. Jullie vallen aan in een gebied wat wij willen controleren. Wij hebben de mogelijkheid om te recappen en we recappen. Zou visa versa ook gewoon gebeurd zijn
 
Reactiescore
903
Een hoop gejank op een mooie dag

Groetjes (mij niet bellen ik heb weekend)
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
mooie discussie
 
Reactiescore
70
Mooi dat die boefjes al die dorpjes aan jullie afgeven hoor. Ze blocken elke massa van ons maar vanquisher. mag alles zo oprapen, wat een spel.
 
Bovenaan