Cano: Van respectvol tegenstander tot sneaky achterbakse stam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Had een groter spektakel verwacht toen ik dit topic opende.

Zoals ik het lees staat er duidelijk dat hij het nog moest bespreken met de hoofdspeler, en als het nu de hoofdspeler is of gewoon een co speler, dit blijft hetzelfde, maar er staat dus wel letterlijk dat het nog besproken moet worden binnen het team.

Alvast succes aan beide ploegen, maar ik denk dat dit hier rap gedaan zal zijn.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het hele topic slaat nergens op het is alleen maar weer lekker moddergooien.

Had wat mij betreft in top/flop stammen gekund :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Man man man ik ben ouder als jou dus in je hok.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik betwijfel het nu ook:D
 
Reactiescore
116
De confirmatie (gewoon een kleine formaliteit) bleef uit, maar in de tussentijd bij het afwachten van de bevestiging is het toch vanzelfsprekend dat Pathos geen incommings hoeft te verwachten?

Indien er dus volgens jullie nog geen NAP is, wordt er meer dan gewoon gesuggereerd dat die er wel zou zijn. Er wordt nu gewoon geschuild achter het feit dat de "hoofdspeler" nog geen bevestiging heeft gegeven. Maar er staat duidelijk dat de persoon die de pm's deed akkoord is.

Pathos werd hier gewoon wat aan het lijntje gehouden dan, en ik ben er vrij zeker van dat optionarius het maar al te goed wist dat Pathos dacht dat er wel degelijk een NAP zou zijn. En die zou dan zogezegd nog eens (al dan niet) bevestigd moeten worden als het hen goed uitkwam :)

Dit denk ik hier toch af te leiden.
 

DeletedUser73657

Guest
Ja de persoon was akkoord maar heeft er duidelijk bijgezet dat er nog een confirmatie moest komen, die is er niet geweest dus hoe kan je dan spreken van een NAP? Vind het dan ook overdreven een heel topic te maken omdat hij aanvalt terwijl er nog niks officieel was afgesproken.
 

DeletedUser65921

Guest
Volgens mij staat er in de openingspost ook enkele keren pathos waar de vijand moet staan.
Of ik lees dingen als dit fout:

De hoofdspeler van Pathos heeft ondanks dat hij wist van de onderhandelingen het nagelaten te antwoorden op deze onderhandeling om hem definitief te aanvaarden, of om hem als nog af te wijzen gezien de hoofdspeler zoals Cano zelf verwoord de volledige verantwoordelijkheid heeft over het account.

De situatie met Optionarus verschilt hiervan gezien duidelijk word uit een van de bovenstaande mededelingen dat de eigenaar van Pathos wel degelijk wist dat er een mededeling uitstond waarin de onderhandelingen liepen, hij daarvan gewoon wilde profiteren op een oneerlijke manier.

Voor de rest heb ik al dat gezaag niet gelezen :p
 

DeletedUser65921

Guest
Na 10x lezen en het besef dat je waarschijnlijk geen propaganda voerde tegen je stammie wel ja!
 

DeletedUser68252

Guest
Ik lees de openingspost nu voor het eerst wat had eerst geen tijd, maar er staat toch duidelijk dat de hoofdspeler een confirmatie ging sturen? Dat is niet gedaan dus is er toch ook geen sprake van een NAP? Er waren onderhandelingen, maar wrm zou je dan niet mogen aanvallen? Pas als de deal echt rond is kan je het een stab noemen, maar hier was de deal duidelijk niet rond. Ik vind eerder dat vitae hier negatief overkomt dan dat cano dat doet, vitae roept constant maar stab dit stab dat terwijl er hier gewoon niks aan de hand is. Als je hier een topic over moet openen kan je over het geval van pathos een boek schrijven

Ps: Ik baseer dit enkel op de openingspost, geen zin om alle andere posts te lezen. Mocht er bewijs gepost zijn dat er wel een confirmatie was ofzo neem ik mijn woorden terug

Ja de persoon was akkoord maar heeft er duidelijk bijgezet dat er nog een confirmatie moest komen, die is er niet geweest dus hoe kan je dan spreken van een NAP? Vind het dan ook overdreven een heel topic te maken omdat hij aanvalt terwijl er nog niks officieel was afgesproken.

Zelfde voor jou Benji. De essentie van de discussie komt niet bij je over, daarnaast hebben wij nooit over een stab gesproken. Het gaat erom dat er is aangevallen ten tijden van onderhandeling en deze niet netjes stop zijn gezet terwijl de hoofdspeler hiervan op de hoogte was. Waarmee hij bewust een oneerlijk voordeel wilde pakken. Wij hebben nooit gesproken van een Nap, maar van onderhandelingen. Lees de post dus in het vervolg beter voor je een verkeerde conclusie trekt.

Heb de beginpost even goed gemaakt Dragon. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit toppic is weer onder kansloos gedrag gemaakt.
En over het niveau daar praten we nog niet over :rolleyes:
 

DeletedUser51729

Guest
Zelfde voor jou Benji. De essentie van de discussie komt niet bij je over, daarnaast hebben wij nooit over een stab gesproken. Het gaat erom dat er is aangevallen ten tijden van onderhandeling en deze niet netjes stop zijn gezet terwijl de hoofdspeler hiervan op de hoogte was. Waarmee hij bewust een oneerlijk voordeel wilde pakken. Wij hebben nooit gesproken van een Nap, maar van onderhandelingen. Lees de post dus in het vervolg beter voor je een verkeerde conclusie trekt.

Heb de beginpost even goed gemaakt Dragon. :)

Jullie waren te goedgelovig en daar hebben jullie nadeel van, eigen schuld lijkt me. Dit is al de 42e wereld en nog snappen jullie niet dat de meeste spelers hier elk voordeel dat ze krijgen benutten? Nalatig gedrag van jullie.
 
Reactiescore
255
Jullie waren te goedgelovig en daar hebben jullie nadeel van, eigen schuld lijkt me. Dit is al de 42e wereld en nog snappen jullie niet dat de meeste spelers hier elk voordeel dat ze krijgen benutten? Nalatig gedrag van jullie.

Ja, maar als iedereen volgens de redenering van jou zal spelen, zou iedereen mogen en kunnen stabben en valt het met jou redenering altijd goed te praten. Dan zou ik nu bijvoorbeeld Vitae kunnen leaven en Nautibeard kunnen aanvallen en het af doen met 'Ja, zoiets had je kunnen verwachten! Je bent te goed gelovig!', belachelijke redenatie dus. Hoop dat je dat zelf nu ook in ziet.


Om even op de rest te reageren:

- Normaal gesproken dienen er nooit aanvallen heen en weer te gaan op het moment dat er gesprekken lopen met een desbetreffende partij over diplomatieke betrekkingen. Dit is geen vaste regel binnen Tribalwars uiteraard, maar iemand met een beetje normen & waarden begrijpt dit zelf natuurlijk ook wel. Je kan het zien als een ongeschreven regel. En dus begrijp ik de reactie van Liptonia wel enigszins. Het is wat overtrokken, maar je kan het beschouwen als achterbaks en sneaky. Ik ben dan ook van mening dat CaNo/Optionarus hierin niet netjes en fout heeft gehandeld.

- Betreft Pathos & Sparky (heb ik ook voorbij zien komen). Indien er echt een NAP was tussen Pathos/Sparky en die niet opgezegd is terwijl er toch aanvallen vanaf Pathos gestuurd zijn, is het natuurlijk not done. Dan ben ik de eerste die dat zal verkondigen. Enkel heb ik vandaag één van de spelers van Pathos gesproken en die kon tussen de PM's niks vinden van een NAP afspraak. Bij deze zou ik dus graag van de CaNo spelers een bewijsje/screen oid ontvangen waarin te zien is dat er een NAP was tussen Sparky & Pathos. Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen helaas. Had ik wel verwacht aangezien het een vrij grove beschuldiging is.
 

DeletedUser68252

Guest
Ja, maar als iedereen volgens de redenering van jou zal spelen, zou iedereen mogen en kunnen stabben en valt het met jou redenering altijd goed te praten. Dan zou ik nu bijvoorbeeld Vitae kunnen leaven en Nautibeard kunnen aanvallen en het af doen met 'Ja, zoiets had je kunnen verwachten! Je bent te goed gelovig!', belachelijke redenatie dus. Hoop dat je dat zelf nu ook in ziet.


Om even op de rest te reageren:

- Normaal gesproken dienen er nooit aanvallen heen en weer te gaan op het moment dat er gesprekken lopen met een desbetreffende partij over diplomatieke betrekkingen. Dit is geen vaste regel binnen Tribalwars uiteraard, maar iemand met een beetje normen & waarden begrijpt dit zelf natuurlijk ook wel. Je kan het zien als een ongeschreven regel. En dus begrijp ik de reactie van Liptonia wel enigszins. Het is wat overtrokken, maar je kan het beschouwen als achterbaks en sneaky. Ik ben dan ook van mening dat CaNo/Optionarus hierin niet netjes en fout heeft gehandeld.

- Betreft Pathos & Sparky (heb ik ook voorbij zien komen). Indien er echt een NAP was tussen Pathos/Sparky en die niet opgezegd is terwijl er toch aanvallen vanaf Pathos gestuurd zijn, is het natuurlijk not done. Dan ben ik de eerste die dat zal verkondigen. Enkel heb ik vandaag één van de spelers van Pathos gesproken en die kon tussen de PM's niks vinden van een NAP afspraak. Bij deze zou ik dus graag van de CaNo spelers een bewijsje/screen oid ontvangen waarin te zien is dat er een NAP was tussen Sparky & Pathos. Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen helaas. Had ik wel verwacht aangezien het een vrij grove beschuldiging is.

Wil hier nog even aan toevoegen dat Jari van het account Optionarus gekickt is naar aanleiding van dit stukje hoorde ik zojuist. Vrij rare reden om iemand te kicken die slechts een voorstel doet. Had niet verwacht dat Cano zo met haar spelers om zou gaan.

144a92e8e4fb42534d379fdd771d7053.png
 

DeletedUser75339

Guest
Ja, maar als iedereen volgens de redenering van jou zal spelen, zou iedereen mogen en kunnen stabben en valt het met jou redenering altijd goed te praten. Dan zou ik nu bijvoorbeeld Vitae kunnen leaven en Nautibeard kunnen aanvallen en het af doen met 'Ja, zoiets had je kunnen verwachten! Je bent te goed gelovig!', belachelijke redenatie dus. Hoop dat je dat zelf nu ook in ziet.

Nu zeg je zelf dat wat pathos heeft gedaan een stab is en dus NIET gewoon een discutabele actie.
Is dat nu niet juist de "discutabele actie" (die volgens jullie geen stab is) van pathos ?
Hij verlaat de stam , zegt zelfs dat er geen aanvallen en zegt dan erna dat ze dat wel hadden kunnen verwachten.
Als er iemand begonnen is met dit soort toestanden zal het wel pathos zijn .
Kan ik hieruit besluiten dat jullie eindelijk toegeven dat wat pathos gedaan heeft een stab is ?


Om even op de rest te reageren:

- Normaal gesproken dienen er nooit aanvallen heen en weer te gaan op het moment dat er gesprekken lopen met een desbetreffende partij over diplomatieke betrekkingen. Dit is geen vaste regel binnen Tribalwars uiteraard, maar iemand met een beetje normen & waarden begrijpt dit zelf natuurlijk ook wel. Je kan het zien als een ongeschreven regel. En dus begrijp ik de reactie van Liptonia wel enigszins. Het is wat overtrokken, maar je kan het beschouwen als achterbaks en sneaky. Ik ben dan ook van mening dat CaNo/Optionarus hierin niet netjes en fout heeft gehandeld.

Ik keur niet goed wat ze gedaan hebben , maar vind het zwaar overdreven hoe jullie die hele stam zwartmaken

- Betreft Pathos & Sparky (heb ik ook voorbij zien komen). Indien er echt een NAP was tussen Pathos/Sparky en die niet opgezegd is terwijl er toch aanvallen vanaf Pathos gestuurd zijn, is het natuurlijk not done. Dan ben ik de eerste die dat zal verkondigen. Enkel heb ik vandaag één van de spelers van Pathos gesproken en die kon tussen de PM's niks vinden van een NAP afspraak. Bij deze zou ik dus graag van de CaNo spelers een bewijsje/screen oid ontvangen waarin te zien is dat er een NAP was tussen Sparky & Pathos. Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen helaas. Had ik wel verwacht aangezien het een vrij grove beschuldiging is.

Ik wil ook wel eens bewijs van de nap zien

Wil hier nog even aan toevoegen dat Jari van het account Optionarus gekickt is naar aanleiding van dit stukje hoorde ik zojuist. Vrij rare reden om iemand te kicken die slechts een voorstel doet. Had niet verwacht dat Cano zo met haar spelers om zou gaan.

144a92e8e4fb42534d379fdd771d7053.png

Was die jari niet degene die zogezegd informatie aan pathos doorspeelde en de besprekingen van de nap met pathos deed zonder toestemming van de hoofdspeler of zit ik fout ?

Als je zo'n verdenkingen koestert tegen een speler lijkt het mij logisch dat je die kickt .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Nu zeg je zelf dat wat pathos heeft gedaan een stab is en dus NIET gewoon een discutabele actie.
Is dat nu niet juist de "discutabele actie" (die volgens jullie geen stab is) van pathos ?
Hij verlaat de stam , zegt zelfs dat er geen aanvallen en zegt dan erna dat ze dat wel hadden kunnen verwachten.
Als er iemand begonnen is met dit soort toestanden zal het wel pathos zijn .
Kan ik hieruit besluiten dat jullie eindelijk toegeven dat wat pathos gedaan heeft een stab is ?

Is nooit gezegd, laat maar eens zien waar. Als je het niet kan vinden dan kan je hele post weer de prullenbak in gezien de vergelijking die Vitalise maakt een voorbeeld is, dat voorbeeld niet gelijk is aan de situatie met pathos. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan