Calm: The Untold Story

DeletedUser69389

Guest
Niets ten nadele van diegene die het vroeg en waar ik veel respect voor heb, maar het is opmerkelijk dat wij op 30 september te horen krijgen dat we officieel zijn geweigerd.

Zie screen:

260d7ecd7e0ae69fe028072fb7650f59.png


Nu zijn wij een kleine twee weken verder en hebben wij twee "grote" golven van incs van Calm succesvol afgeslagen en flink paniek gezaaid blijkbaar met onze acties tegen IAA en Ice en Ice waarbij uiteindelijk IAA de stam verlaat na een uitbarsting van frustraties van het account Noot Noot tegen IAA. Daaropvolgend trekt bovenstaande leider zich terug als hoofdleider van de stam en worden wij hedenmiddag gecontacteerd door iemand uit Calm met de vraag of wij nu zeker niet meer willen komen naar Calm. Ik zet toch wel enorme vraagtekens bij de stabiliteit van Calm als de mening in nog geen twee weken zo kan veranderen van een stam en dat überhaupt de vraag wordt gesteld is opmerkelijk, omdat ik ook hier op het AF al had verkondigd en ook tegen een aantal van Calm privé dat ik bewust met een aantal spelers had gebrainstormd over de toekomst van 50 in deze hoek na het weigeren van ons als acc door Calm. Uit deze brainstormsessie kwam uiteindelijk Rhei tot wasdom nadat Niek alle kritiek en punten had verzameld en bijvoorbeeld inzagen dat wij en anderen geen deel wilden uitmaken van een nieuwe alliantie onder de vlag van Snurk. Maar goed ik dwaal nu af, maar dat doet niets af aan het feit dat ik dit hele aparte ontwikkelingen vind.
 

DeletedUser77130

Guest
Niets ten nadele van diegene die het vroeg en waar ik veel respect voor heb, maar het is opmerkelijk dat wij op 30 september te horen krijgen dat we officieel zijn geweigerd.

Zie screen:

260d7ecd7e0ae69fe028072fb7650f59.png


Nu zijn wij een kleine twee weken verder en hebben wij twee "grote" golven van incs van Calm succesvol afgeslagen en flink paniek gezaaid blijkbaar met onze acties tegen IAA en Ice en Ice waarbij uiteindelijk IAA de stam verlaat na een uitbarsting van frustraties van het account Noot Noot tegen IAA. Daaropvolgend trekt bovenstaande leider zich terug als hoofdleider van de stam en worden wij hedenmiddag gecontacteerd door iemand uit Calm met de vraag of wij nu zeker niet meer willen komen naar Calm. Ik zet toch wel enorme vraagtekens bij de stabiliteit van Calm als de mening in nog geen twee weken zo kan veranderen van een stam en dat überhaupt de vraag wordt gesteld is opmerkelijk, omdat ik ook hier op het AF al had verkondigd en ook tegen een aantal van Calm privé dat ik bewust met een aantal spelers had gebrainstormd over de toekomst van 50 in deze hoek na het weigeren van ons als acc door Calm. Uit deze brainstormsessie kwam uiteindelijk Rhei tot wasdom nadat Niek alle kritiek en punten had verzameld en bijvoorbeeld inzagen dat wij en anderen geen deel wilden uitmaken van een nieuwe alliantie onder de vlag van Snurk. Maar goed ik dwaal nu af, maar dat doet niets af aan het feit dat ik dit hele aparte ontwikkelingen vind.

IAA zegt nee. IAA en CoF hebben overleg. CoF heeft geen zin zijn stam uit te breiden in kwantatief aantal accounts.
CoF zegt vervolgens nee en een paar spelers van Calm volgen CoF in zijn mening (laten we zeggen 50% van calm).

Vervolgens werd La Kouchov afgewezen en de rest is geschiedenis.
 
Reactiescore
1.167
Niets ten nadele van diegene die het vroeg en waar ik veel respect voor heb, maar het is opmerkelijk dat wij op 30 september te horen krijgen dat we officieel zijn geweigerd.

Zie screen:

260d7ecd7e0ae69fe028072fb7650f59.png


Nu zijn wij een kleine twee weken verder en hebben wij twee "grote" golven van incs van Calm succesvol afgeslagen en flink paniek gezaaid blijkbaar met onze acties tegen IAA en Ice en Ice waarbij uiteindelijk IAA de stam verlaat na een uitbarsting van frustraties van het account Noot Noot tegen IAA. Daaropvolgend trekt bovenstaande leider zich terug als hoofdleider van de stam en worden wij hedenmiddag gecontacteerd door iemand uit Calm met de vraag of wij nu zeker niet meer willen komen naar Calm. Ik zet toch wel enorme vraagtekens bij de stabiliteit van Calm als de mening in nog geen twee weken zo kan veranderen van een stam en dat überhaupt de vraag wordt gesteld is opmerkelijk, omdat ik ook hier op het AF al had verkondigd en ook tegen een aantal van Calm privé dat ik bewust met een aantal spelers had gebrainstormd over de toekomst van 50 in deze hoek na het weigeren van ons als acc door Calm. Uit deze brainstormsessie kwam uiteindelijk Rhei tot wasdom nadat Niek alle kritiek en punten had verzameld en bijvoorbeeld inzagen dat wij en anderen geen deel wilden uitmaken van een nieuwe alliantie onder de vlag van Snurk. Maar goed ik dwaal nu af, maar dat doet niets af aan het feit dat ik dit hele aparte ontwikkelingen vind.

Voor het eerst een massa succesvol afgeslagen Martijn? Komt ja niet vaak voor :eek:
 

DeletedUser73904

Guest
Dat mensen suggereren dat CoF de recruit heeft afgewezen om kwantitatieve redenen, kan ik afdoen als onzin.

Evenals dat er onderaan de vorige pagina stond dat ze afgetreden zijn/willen aftreden als stamoprichter.
 

DeletedUser77130

Guest
Dat mensen suggereren dat CoF de recruit heeft afgewezen om kwantitatieve redenen, kan ik afdoen als onzin.

Evenals dat er onderaan de vorige pagina stond dat ze afgetreden zijn/willen aftreden als stamoprichter.

CoF heeft wel degelijk nee gezegd tegen rekruuts vanwege kwantitatieve redenen en het daarna onderbouwd met of zonder de steun van IAA.

Ik wacht de berichtgeving rustig af en hoor achter de schermen wat dingetjes over CoF die i.i.g. zijn oprichterspositie eens goed overdenkt. Eén tip voor jou: Don't respond now. Alles wat je nu ontkend zal ik deels moeten verantwoorden of met andere dingen komen. Zorg er intern eerst voor dat de boel draait en kom daarna met een verhaal naar buiten dan hoef ik het hier op het AF niet te doen. Thanks. ^_^
 

DeletedUser69389

Guest
Dat mensen suggereren dat CoF de recruit heeft afgewezen om kwantitatieve redenen, kan ik afdoen als onzin.

Evenals dat er onderaan de vorige pagina stond dat ze afgetreden zijn/willen aftreden als stamoprichter.

Ik zou dit doormiddel van een screen zo van tafel kunnen geven, maar dat is niet chique. Dave van Concept heeft zonder overleg met die spelers zijn oprichtersrechten doorgepasst naar een ander account. Dus dan valt er wel te concluderen dat die ervoor heeft gekozen om af te treden als stamoprichter.
 

DeletedUser69389

Guest
IAA is over. Jammer dat de woorden keer op keer maar bij woorden bleven en dat er geen echte daden kwamen. Op die crap timings na.

Zijde 1:
Spelers: InactiveAsAlways
Zijde 2:
Stammen: Rhei.

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 24
Verschil: 24

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 190,507
Verschil: 190,507

chart
 
Bovenaan