ca verklaart ons T.ORB de oorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser43327

Guest
blauwe hemels blauwe lol ik zal niets voelen ik speel niet op w9 trusten iedereen hou het aub deftig ok

Jij durft niet op mij te reageren of wel?

Als je hier niet speelt, en er niets van weet waarom kom je hier dan?

En eh, als jij werkelijk zo pro bent: Geef mij eens namen van vorige werelden waar je speelde?
 

DeletedUser41956

Guest
Waarom krijg ik dan een PM van u op wereld 9? :p

THE KELT op 18.04. om 16:39 uur
ik zou graag hebben dat jij u stamleden wat in toom houd aub,wand met hun grove mailen naar mij ben ik niet mee gediend hoor

ik laat jullie ook met rust bedankt


angelco van the kelt

THE KELT op 18.04. om 16:40 uur
[player]benjinho[/player] vandaag om 16:08 uur
Beste,

Ik vraag u nu vriendelijk om mij aan te vallen.
Afweizen is GEEN optie !!!

Wil minimaal 300 incomings zien, anders zijn de gevolgen voor u, en de stam.

Onderweg worden u troepjes opgevangen in een luxe sterren resort. Veel plezier daar!

Mvg,
Mike.





(met zo mailtjes ben in niet gediend !
 

DeletedUser

Guest
Jij durft niet op mij te reageren of wel?

Als je hier niet speelt, en er niets van weet waarom kom je hier dan?

En eh, als jij werkelijk zo pro bent: Geef mij eens namen van vorige werelden waar je speelde?


op de wereld server hot :)))))

betta server jij zal die niet kennen wand zijn bijna geen meer over van in de tijd van toen wat heel jammer is waren toffe vrienden .
 

DeletedUser41956

Guest
Als wij van CA al die inhoudsloze spam PM's van The Kelt hier zouden plaatsen dan denk ik dat dit het topic met de meeste reacties zal worden.
 

DeletedUser

Guest
Waarom krijg ik dan een PM van u op wereld 9? :p



***** vandaag om 19:27 uur
nou natuurlijk hopen we dat we we niet verloren zijn

inm ieder geval word dit een lange oorlog

ceeten 14 vandaag om 19:25 uur
Jullie weten toch ook dat je zal verliezen :p

ceeten 14 vandaag om 19:25 uur
Wij vallen jullie aan omdat jullie stamleidster niet spoort :)

***** vandaag om 19:22 uur
nee ik verlink mijn stamleden niet srr


al had ik een hekel aan mijn stam dan had ik het gedaan maar ik voel me thuis hioer in deze stam

srr

wrm moetne jullie ons aanvallen het was altijd vrede tussen ons??

mvg ***


ceeten 14 vandaag om 19:21 uur
In ruil voor wat info ;)
***** vandaag om 19:20 uur
liever niet

ik verlies al genoeg door jou clears
ceeten 14 vandaag om 19:19 uur

Moet ik nog wat bijsturen ?
***** vandaag om 19:17 uur
oke

heb je aanvallen god tegengehopuden

alleen ben weer erg veel verloren
 

DeletedUser41956

Guest
Je had die sterretjes niet neer hoeven zetten hoor :p Ceeten kan ons wel vertellen met wie die pm wisseling was.
 

DeletedUser

Guest
Als wij van CA al die inhoudsloze spam PM's van The Kelt hier zouden plaatsen dan denk ik dat dit het topic met de meeste reacties zal worden.



ik heb al veel dreigmenten gelezen bij de stam van the kelt jou stamleden zijn heel goed bezig

kijk als ze zo maar kunnen mailen naar hun mailen ze beter niet wand deftig praten doen ze ook niet sorry maar het moest van mijn hart beste slot mag erop duckje ,-) :mad::mad::mad::mad:


voor ik me weer heel kwaad maak op sommige mensen die weer geen goede info hebben man zeg ca vergeet niet dat jullie stamlid vv deed bij king jonath die is eruit heb ik horen vertellen kick had

succes iedereen
 

DeletedUser

Guest
king jonth denk niet dat je ex stam nog jou wil hebben in de stam succes verder king jonth mss eens na vragen of je in ca niet kan voor te joinen:)
 

DeletedUser41956

Guest
Wij hebben geen info nodig om van jullie te winnen. Dus goede of slechte info maakt geen verschil. En wat jij onder dreigementen verstaat weet ik niet hoor, maar als 1 van mijn spelers vraagt om aanvallen noem ik dat geen dreigement. Je kan het allemaal ook te serieus opvatten.
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben geen info nodig om van jullie te winnen. Dus goede of slechte info maakt geen verschil. En wat jij onder dreigementen verstaat weet ik niet hoor, maar als 1 van mijn spelers vraagt om aanvallen noem ik dat geen dreigement. Je kan het allemaal ook te serieus opvatten.


de dreimenten dat iedereen krijgt noem ik niet meer normaal
iedereen uitdagen uitschelden,vind jij fijne of niet?
ik zou vragen of jou stamleden wat minder te schelden op het forum via mail enzo wand ik hoef geen gezeur wie niet deftig kan mailen naar mij en de stam gaat op gesprekblok zet ik lekker uit ,-)

the kelt
 

DeletedUser41956

Guest
Schei nou toch uit, man! Je bent toch niet van poppenstront gemaakt!
 

DeletedUser43327

Guest
op de wereld server hot :)))))

betta server jij zal die niet kennen wand zijn bijna geen meer over van in de tijd van toen wat heel jammer is waren toffe vrienden .

Beta-server*

Nee, en ik geloof je niet. Vast een of ander lan servertje die je zelf host of niet?! :D

Denk je nu echt dat iemand voor die bullshit valt?

.NET is de eerste TW, beta komt voor dat, denk dat .net de 1ste wereld allang klaar is, dus die beta nog langer al.

Noem dan eens namen? dat durf je niet he schijtbak? bang dat je door de mand valt.

Ga eens 1 keer .net in de core spelen, wedden dat je het niet langer dan 1 dag na de beginnersbescherming uithoud?
 
Reactiescore
0
dark angelke en the kelt leer typen!!!!
dreimenten?????? wand?
 

DeletedUser

Guest
Niet zo huilen TheKelt.. . Gelukkig zit je niet in een topstam, ik word al misselijk als ik in dit stadium van het spel nog iemand moet uitleggen dat aanvallen sturen van +100h niks mis mee is. In PI-PI wordt niks anders gedaan..

En alle respect voor dyslexie, maar wand met een D schrijven doet mij helemaal huilen.

Verder nog een fijne dag toegewenst!
 

DeletedUser59093

Guest
king jonth denk niet dat je ex stam nog jou wil hebben in de stam succes verder king jonth mss eens na vragen of je in ca niet kan voor te joinen:)

was ik van plan terug te komen man wat lollig zeg :D ????

maar je weet wat het betend pwnuu gaat verliezen dit is een oorlogje tussen mij en hem dus geen os van andere stamleden want alles kan nog gauw draaien :p.



geen haar op men kop die eraan peisde om terug te keren , wat kan men toch goed met de voeten spelen :p .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan