ca verklaart ons T.ORB de oorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
kijk ik wist niet dat nederlanders en zeker hier op het forum zo onbeleeft en mensen konden uitschelden

en mij op mijn gezicht kloppen kan je altijd eens komen

reintjes wat je stamleden allemaal naar de kelt zijn hoofd slingerden voor hij reageerde zeg je niet

en denken jullie van CA dat the kelt geen skills heeft hij heeft al meer gepresteert als jullie allemaal samen
wand speler versus speler durft geen enkele van ca hem aan denk ik

er was een zekere payback-time die hier groot komt doen die c0 in aan trekken was en hij kreeg een paar aanvallen en moest direct zijn stam inroepen om dat hij het niet alleen aan kon of kan
daar door hebben jullie direct sinds vrijdag continu aanvallen op the kelt en paar stamleden gestuurt en als ik de rapportjes zie die the kelt binnen krijgt moeten we lachen met CA
 

DeletedUser

Guest
er was een zekere payback-time die hier groot komt doen die c0 in aan trekken was en hij kreeg een paar aanvallen en moest direct zijn stam inroepen om dat hij het niet alleen aan kon of kan
daar door hebben jullie direct sinds vrijdag continu aanvallen op the kelt en paar stamleden gestuurt en als ik de rapportjes zie die the kelt binnen krijgt moeten we lachen met CA

Is het verboden om ondersteuning te sturen naar stamgenoten soms? :)
het is niet omdat jullie dat niet doen dat wij dat niet mogen :p
 

DeletedUser23133

Guest
Gij zijt een triest figuur,ik weet heel goed wat er op de kelt zit en moet daar erg om lachen.Zolang ik weet wat mijn skills zijn is het wel best. Je weet nog niet voor 10 procent waar je over spreekt en met wie ;) en dat is het laatste woord wat ik hier aan vuil maak. Dit is een oorlogje van "lik me vestje" op zijn rotterdams : het stelt geen klote voor.:D droom lekker verder.
 

DeletedUser43327

Guest
kijk ik wist niet dat nederlanders en zeker hier op het forum zo onbeleeft en mensen konden uitschelden

en mij op mijn gezicht kloppen kan je altijd eens komen

reintjes wat je stamleden allemaal naar de kelt zijn hoofd slingerden voor hij reageerde zeg je niet

en denken jullie van CA dat the kelt geen skills heeft hij heeft al meer gepresteert als jullie allemaal samen
wand speler versus speler durft geen enkele van ca hem aan denk ik

er was een zekere payback-time die hier groot komt doen die c0 in aan trekken was en hij kreeg een paar aanvallen en moest direct zijn stam inroepen om dat hij het niet alleen aan kon of kan
daar door hebben jullie direct sinds vrijdag continu aanvallen op the kelt en paar stamleden gestuurt en als ik de rapportjes zie die the kelt binnen krijgt moeten we lachen met CA

AHAHAHA kom maar op dan, ik heb w28 in de core gespeeld sukkel, denk je dat hij beter is dan mij?

Normaal Nederlands kan iedereen, ook de belgen.

No most dien mule horen, els sil ik die es op dien hasses slean onkel. Do bist ect te slecht foar woarden wisto dat? tink it net, oars wiesto jir net..
Als je met uitschelden dit bedoeld, moet je toch beter lezen. (Ik houd van Fries :D)

Vertaling: Nu moet je je mond houden, anders zal ik je op je hoofd slaan sukkel. (dat had je wel goed, het slaan) Jij bent echt te slecht voor woorden wist je dat? Denk het niet, anders was je hier niet.

Ohja, ik ben geen Nederlander, naja, ik wil het niet zijn :eek:. Ik ben een Fries, Canadees en Engelse.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: the kelt is echt oer maar echt oer dom
Ten tweede: met zijn arrogant pm's altijd
Ten derde: Hij moet leren typen
Ten vierde ...

The kelt weet dat we hem niet afkunnen maar toch zoekt hij altijd contact met ons
Volgens mij is het dan maar normaal dat we op een gegeven moment eens uitvliegen.
 

DeletedUser41956

Guest
Hou nou toch eens op met die onzin! CA is gewoon een goed team en volgens mij is het spelletje toch echt een teamspel. Wij helpen elkaar waar mogelijk en dat is de kracht van CA. Pi was jullie allang aan het edelen, dus logischer wijs dat wij hen hebben uitgenodigd voor deze oorlog. Jullie stam ligt dan ook erg verspreid en dat bewijst alweer dat jullie de plank volledig mis slaan als het gaat om TW. Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken, want dat is het gewoon niet waard.

Moge de beste winnen :p
 

DeletedUser20830

Guest
dark angelke jij bent de kelt schat,,het wordt al gekker
 

DeletedUser

Guest
het laatste wat ik hier zeg is het volgende reintjes de dorpen die PI neemt zijn van een speler die lang niet meer aktief is met name cons en dat account is bij TORB omdat XAMO de vv heeft dat ze die kunnen verdelen en zo ja krijgen wij aanvallen van PI waar wij eigenlijk niks meer doen met dat account je kan zelfs geen aanvallen mee doen of iemand anders ondersteunen dus voor je iets zegt neem eerst eens info
 

DeletedUser

Guest
dark angelke jij bent de kelt schat,,het wordt al gekker



neen ik ben drakalady ;-) jij zal me niet kennen toen ik tw speelde liep jij met je pamper nog aan denk ik ,-):cool::cool::cool::cool::cool::cool:

ik speelde tw voor het hier op de nl server was denk niet dat jij me kent hoor :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:


groeten succes iedereen hou het deftig wand het blijft een spel :D:D:D:D
 

DeletedUser43327

Guest
het laatste wat ik hier zeg is het volgende reintjes de dorpen die PI neemt zijn van een speler die lang niet meer aktief is met name cons en dat account is bij TORB omdat XAMO de vv heeft dat ze die kunnen verdelen en zo ja krijgen wij aanvallen van PI waar wij eigenlijk niks meer doen met dat account je kan zelfs geen aanvallen mee doen of iemand anders ondersteunen dus voor je iets zegt neem eerst eens info

kan je alsjeblieft PROBEREN punten enzo te gebruiken? leest echt kut.

Dat er een persoon inactief is is niet hun schuld, hadden jullie maar tijdig voor vervanging moeten zorgen.

Waarom zouden CA en Pi info moeten hebben? ze walsen jullie toch wel plat, hoe veel def jullie ook krijgen. Dat is en blijft een feit.

neen ik ben drakalady ;-) jij zal me niet kennen toen ik tw speelde liep jij met je pamper nog aan denk ik ,-):cool::cool::cool::cool::cool::cool:

ik speelde tw voor het hier op de nl server was denk niet dat jij me kent hoor :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:


groeten succes iedereen hou het deftig wand het blijft een spel :D:D:D:D

Toch grappig dat je zegt dat dat het laatste was, en je toch post.

Persoonlijk, en met vele met mij denk ik dat jij hier degene bent die het jongst is hier. Aan je gebruik van smileys te zien...

Waar speelde je dan, .co.uk?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik wens iedereen succes verder met de oorlog

ik kom wel eventjes gluren bij de buren

;-))
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben in C0 iedereen uitgenodigd in een grote gezellige stam ipv vechten om die dorpen.
'Zorg dat C0 blauw wordt' heb je geroepen.
Dat doe je door de dorpen te veroveren, niet de spelers uit te nodigen in je stam.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben in C0 iedereen uitgenodigd in een grote gezellige stam ipv vechten om die dorpen.
'Zorg dat C0 blauw wordt' heb je geroepen.
Dat doe je door de dorpen te veroveren, niet de spelers uit te nodigen in je stam.


djoswa je bent al dorpje minder heb ik gezien aan the kelt :):):)
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben in C0 iedereen uitgenodigd in een grote gezellige stam ipv vechten om die dorpen.
'Zorg dat C0 blauw wordt' heb je geroepen.
Dat doe je door de dorpen te veroveren, niet de spelers uit te nodigen in je stam.


blauwe hemels blauwe lol ik zal niets voelen ik speel niet op w9 trusten iedereen hou het aub deftig ok
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben in C0 iedereen uitgenodigd in een grote gezellige stam ipv vechten om die dorpen.
'Zorg dat C0 blauw wordt' heb je geroepen.
Dat doe je door de dorpen te veroveren, niet de spelers uit te nodigen in je stam.

Komop zeg, effe serieus, denk jij nu werkelijk dat jij met je stammetje dit KAN winnen? Pi heeft de wereld in zijn handen man, dat is al een jaar bekend.



ik speel niet op w9 ;-) verkeerde info je moet daarvoor bij the kelt en zijn stamleden zijn.


drakalady
 

DeletedUser46956

Guest
kijk ik wist niet dat nederlanders en zeker hier op het forum zo onbeleeft en mensen konden uitschelden

en mij op mijn gezicht kloppen kan je altijd eens komen

reintjes wat je stamleden allemaal naar de kelt zijn hoofd slingerden voor hij reageerde zeg je niet

en denken jullie van CA dat the kelt geen skills heeft hij heeft al meer gepresteert als jullie allemaal samen
wand speler versus speler durft geen enkele van ca hem aan denk ik

er was een zekere payback-time die hier groot komt doen die c0 in aan trekken was en hij kreeg een paar aanvallen en moest direct zijn stam inroepen om dat hij het niet alleen aan kon of kan
daar door hebben jullie direct sinds vrijdag continu aanvallen op the kelt en paar stamleden gestuurt en als ik de rapportjes zie die the kelt binnen krijgt moeten we lachen met CA

Lief blijven e;) Ik heb ook maar een 10-20 dorpen gepakt van jullie (helemaal alleen gedaan trouwens) en kreeg ook meteen van een 5tal spelers aanvallen binnen. 1 vs 1???? Ik verschiet er al van dat je hier nog niet komen klagen bent dat ik je fusiegenoot aangevallen heb...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan