BWR Tegen de XXX groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hahahaha, wat een geweldige opmerking zeg :D

Straks ga je nog vertellen dat de kleur onderbroek die godly tijdens het tw'en aan heeft WEL met de oorlog te maken heeft? :')

In deze situatie vind ik stats ook een beetje suf om naar te kijken... Maar als je er toch naar gaat kijken meld er dan gelijk even bij dat er voor 28,7miljoen punten aan vuurkracht op 1 speler (Handvat 3,8m) wordt afgevuurt ^^.

Als je het zo bekijkt is het resultaat dus vrij mager.

Maar toch staat BWR positief, dat ga ik ook niet ontkennen aangezien ik dan toch gelijk 10 verontwaardigde BWR spelertjes krijg >.>
 

DeletedUser53052

Guest
Wat een domme opmerking! Natuurlijk hebben stats van overnames tussen -xXXx- en BWR niks te maken met de oorlog tussen -xXXx- en BWR... Foei foei, dat is toch simpele logica?

Intern jij m'n dorpjes nu maar eens eerst :D
 

DeletedUser

Guest
In deze situatie vind ik stats ook een beetje suf om naar te kijken... Maar als je er toch naar gaat kijken meld er dan gelijk even bij dat er voor 28,7miljoen punten aan vuurkracht op 1 speler (Handvat 3,8m) wordt afgevuurt ^^.

Als je het zo bekijkt is het resultaat dus vrij mager.

Maar toch staat BWR positief, dat ga ik ook niet ontkennen aangezien ik dan toch gelijk 10 verontwaardigde BWR spelertjes krijg >.>

Als je je focust op Handvat wellicht, maar de aanval op handvat is nooit een stamaanval geweest en nog niet, puur een regio conflict ! En speelt zoals goldy postte al van voor het xxxxl tijdperk.
Wellicht voor de buitenstaander ook leuk om naar t noorden te kijken waar de xxxl regio ( 18 milj groot ) een stevige aanval op 2 van onze spelers heeft gedaan.
Bull-y en Hmiedoee ( samen + 6 milj groot ) hebben in 5 dagen 60 milj ODD gescoord. De XXXL groep heeft de 2e dag 12 dorpen van de bijde leden gepakt. De ballance is nu na 5 dagen 3 dorpen winst voor bijde spelers... Waarbij er aan 2 kanten zeer strak en vol is gevochten, 24 uur diensten worden gedraaid geedeld en gecountert enz..
Kijk maar in de stats van bijde spelers en Freud de aangrenzende XX speler. Het is er zeer beslist niet saai ;)

Los van bovenstaand hebben wij in totaal bijna 100 milj minder "punten" en veel minder leden dan de volledige xx groep.. Wij zijn de underdog ! volgens XXL leiding kunnen we niet winnen .....

cluc
 

DeletedUser

Guest
Maar als je er toch naar gaat kijken meld er dan gelijk even bij dat er voor 28,7miljoen punten aan vuurkracht op 1 speler (Handvat 3,8m) wordt afgevuurt ^^.

vergeet je niet te vermelden dat handvat bijna 260 mio achter zich heeft, of zou moeten hebben?
 

DeletedUser

Guest
XXXL (zoals jij het noemd, zo moeilijk om te leren lezen?) Heeft ook meerdere oorlogen en de helft kan niet meedoen tegen BWR vanwegen looptijden.

Dus beide partijen hebben evenveel kans ondanks het puntenverschil wat eigenlijk alleen maar voor de puntengeiliers belangrijk is....
 

DeletedUser

Guest
XXXL (zoals jij het noemd, zo moeilijk om te leren lezen?) Heeft ook meerdere oorlogen en de helft kan niet meedoen tegen BWR vanwegen looptijden.

Dus beide partijen hebben evenveel kans ondanks het puntenverschil wat eigenlijk alleen maar voor de puntengeiliers belangrijk is....

Het is noemt. Zo moeilijk om te typen?
 

DeletedUser

Guest
Zal t ff uitleggen ;) Is een woord grapje van mij "XXXL" je weet wel extra extra groot ! Precies zoals de XX leiding dit bedoeld heeft in hun Plannetje. Dus t hoeft niet als een belediging te worden gezien.. het is zo bedoelt !
Doe dat vaker :) Godly = immer goldy bij mij omdat hij een zeer goede speler is = goud maar geen god ! Die is er maar een en dat is hij zeker niet !

Maar waardeer je t niet dan heb je pech, lees eroverheen zou ik zeggen.

cluc
 

DeletedUser

Guest
nee tuurlijk, als de grap de andere kant op gaat is die idd niet grappig meer hmm...:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan