BWR Tegen de XXX groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20081

Guest
Zijde 1:

Zonder de verliezen van handvat hadden wij voor gestaan.
Hiermee probeer ik niets te zeggen toon het er enkel bij

geef je hier nu eigenlijk, na lange tijd, eindelijk een keer toe dat hij een tikkeltje noob is? ;)

niet , bij mij dan tegen time ging het niet lekker thuis komen ff bij praten met vrienden tw checken zie incommings die stijgen en denk je kut geen slaap vandaag :S

aaawh ;) gaan je school prestaties al achteruit dan? veel scholen hadden proefwerk weken, lol


idd xD
 

DeletedUser

Guest
geef je hier nu eigenlijk, na lange tijd, eindelijk een keer toe dat hij een tikkeltje noob is? ;)



aaawh ;) gaan je school prestaties al achteruit dan? veel scholen hadden proefwerk weken, lol



idd xD

mijn held is online yeah
 

DeletedUser50540

Guest
Handvat heeft redelijke skills, misschien niet de beste van onze stam -xXXx-
maar daar is deels ook het punten verscheel in te zien.

de verliezen van handvat heeft deels te maken met de ligging van het account.
wel meegerekend met Order erbij heeft handvat een 270 graden front.

ook zag ik dorpen in het cluster wat de edel mogelijkheden erg hoog zijn en de aantallen dorpen te verdedigen erg hoog.

vergeet vooral Zone x niet, zijn verlaten van de stam heeft voor een groot gedeelte front gezorgd
wat natuurlijk moeilijk goed te verdedigen is tegen een speler zoals Zone x op korte termijn.
om Zone x een beetje te kunnen blokken heb je 10 tot 15 defence dorpen nodig per dorp.

Kortom, ook met 1 van de beste spelers zouden in deze situatie dorpen verloren gaan.
als de spelers zelf of het team zelf in eerste instantie geen 24/7 bezetting hebt laat je wel eens steken vallen.

Daar hoeft de speler niet slecht of goed voor te wezen.
 

DeletedUser

Guest
Kant 1: 29
Kant 2: 79

Kant 1: 9
Kant 2: 73

=

Kant 1: 20
Kant 2: 6

Zonder de verliezen van handvat hadden wij voor gestaan.
Hiermee probeer ik niets te zeggen toon het er enkel bij

Sorry godly maar ik moet je teleurstellen.
Er zijn al genoeg overnamens gedaan voor handvat in xxxx zat..
Dus je hed de laatste twee weken moeten doen:p
 

DeletedUser58637

Guest
veel succ6 met de oorlog,
ik heb indertijd nog oorlog met Sick. gehad toen ik nog in STN. zat dus BWR leden wees gewaarschuwd
want -xXXx- is half Sick.

Veel succ6


MVG ajaxrobert
[Robert]
 

DeletedUser61267

Guest
Good luck.


SaladinII~~>Robert~
proud member of The Secret Servants
 

DeletedUser

Guest
Sorry godly maar ik moet je teleurstellen.
Er zijn al genoeg overnamens gedaan voor handvat in xxxx zat..
Dus je hed de laatste twee weken moeten doen:p

Hij vergelijkt het toch juist met het feit wanneer de overnames van handvat niet mee worden geteld? Wat maakt het dan uit dat er ook al dorpen verloren waren van handvat voor het XXX tijdperk wanneer je de verliezen van handvat er juist uit laat???
 

DeletedUser

Guest
Nou kijk let op:

Bij de eerste stats:

Zijde 1:
Stammen: BWR
Zijde 2:
Stammen: -xXXx-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 12,269
Kant 2: 687
Verschil: 11,582

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 80
Kant 2: 29
Verschil: 51

chart


Hier zitten niet de stats bij van dorpen die werden overgenomen van handvat voordat hij in -xXXx- kwam.

Zijde 1:
Stammen: BWR
Zijde 2:
Spelers: handvat

Timeframe: 11/11/2011 11:00:00tot19/11/2011 12:37:43

Totale overnames:

Kant 1: 452
Kant 2: 12
Verschil: 440

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58
Kant 2: 9
Verschil: 49

chart


Dit zijn de stats sinds handvat in -xXXx- zit.

Even een rekensom

80-58=22
29-9= 20 Want als handvat niet meetelt moet je zijn overnamens niet meerekenen

Krijg je

BWR 22 overnamen
-xXXx- 20 overnamen.

Dus krijg je positief voor BWR

Zo een beetje duidelijk?
Maar uiteraard moet je Handvat wel meerekenen:p
 

DeletedUser

Guest
ja jullie staan psitief jezus dik moeilijk doen dit had iedereen wel tioe kunnen geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou alleen maar laten zien dat godly een verkeerde afschildering van de situatie gaf:p
 

DeletedUser36905

Guest
hier reageer ik niet eens op, wat een kansloze reactie

Schele schele schele toch..

Zijn post toont anders perfect aan waarom jou opmerking 'statistieken liegen niet' zo ongelofelijk kortzichtig is voor iedereen die zich ook maar enigszins in statistiek heeft verdiept. Heb je toevallig de berichten gevolgd m.b.t. wetenschappers die met statistieken kwamen die gemanipuleerd, niet genoemd of simpelweg gelogen waren?

De cijfertjes van statistieken 'liegen' namelijk niet, de mensen die zich ermee bezig houden daarentegen.... Maar dat gaf je zelf ook al aan met:

Die staat er ook boven, heb alleen een extraatje getoond.
 

DeletedUser50540

Guest
Zijn post toont anders perfect aan waarom jou opmerking 'statistieken liegen niet' zo ongelofelijk kortzichtig is voor iedereen die zich ook maar enigszins in statistiek heeft verdiept. Heb je toevallig de berichten gevolgd m.b.t. wetenschappers die met statistieken kwamen die gemanipuleerd, niet genoemd of simpelweg gelogen waren?

De cijfertjes van statistieken 'liegen' namelijk niet, de mensen die zich ermee bezig houden daarentegen.... Maar dat gaf je zelf ook al aan met:

Waar slaat dit nou weer op?
je wilt dus beweren dat ik de statistieken heb vervalst :eek:

word steeds gekker bij BWR :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hier reageer ik niet eens op, wat een kansloze reactie

Schele schele schele toch..

Ik geef het misschien niet zo heel handig aan, gelukkig snapt bucer me. Jou opmerking over handvat slaat nergens op. het voegt niks toe, je bereikt niet. Hoogstens geef je aan hoe slecht je stamgenoot is.

EDIT: reageer ns op msn :)
 

DeletedUser52174

Guest
Post gewoon wat je leuk vindt, als je -xXXx- tegen BWR zonder MB's wilt posten is dat goed, maar met MB's vind ik het ook prima. Zorg wel dat je beide kanten eerlijk doet, dus niet -xXXx- + mb's tegen alleen BWR, of andersom:) Dat is tenminste hoe ik er op kijk;)

Ik quote mezelf even. Als iedereen dit op deze manier zou bekijken was er geen gezeik maar wel goeie stats:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan