-brul-

DeletedUser14450

Guest
morgen avond is het dorp weer terug en dan ga ik mijn grote vriend rebbellin eens wat leuke bezoekjes brengen in zijn dorpen.

heb nog wat gevaarlijke legertjes klaar staan en veel dorpen zijn al leeg door mijn tegen aanvallen.


TIP aan iedereen.


wees nooit bang voor een speler die groter en sterker is.
als je zelf slim speelt hou je ze af

ben jij jezelf nu hier helemaal aan het ophemelen?
Hoe voelt het? Goed? LOL
 

DeletedUser21558

Guest
ik hemel me zelf niet op het is gewoon zo je moet niet bang zijn voor sterkere spelers bij mij is dat een voorbeeld maar ik zou het niet kunnen als ik niet wist dat mijn vrienden me uiteindelijk zouden helpen
 
Reactiescore
28
ben nu 1 dorp kwijt dat dorp kreeg binnen 1 uur 10 aanvallen en dat red ik weer net niet maar binnen een week heb ik dat dorp zoizo weer terug

best grappig hoe je stoer aan het doen was, 1 dag geleden, en nu moet toegeven dat je een dorp kwijt bent.
als de tegenstander deftig def in zn aan-vijand-grenzende dorpen steekt haal je het wss over een week niet terug.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21558

Guest
helaas voor jou is het dorp al weer leeg ik heb al gezegt rebbel is niet de slimste verdediger en aanvaller want hij stuurt ook verdedigings troepen mee
 

DeletedUser20728

Guest
lol verdedigings troepen ten aanval..
Dat ik ooit in rebbellin's stam heb kunnen zitten. Pfft ik zouw me diep moeten schamen
 

DeletedUser

Guest
best grappig hoe je stuur aan het doen was, 1 dag geleden, en nu moet toegeven dat je een dorp kwijt bent.
als de tegenstander deftig def in zn aan-vijand-grenzende dorpen steekt haal je het wss over een week niet terug.

stuur doen? :p
 

DeletedUser21558

Guest
ja dat dorp is midden in de nacht aangevallen en leeg geveegt door veel troepen en toen kon ik niet kijken en daar was nog niets anders mee gedaan
 

DeletedUser21558

Guest
dat dorp had ik al heel lang.

dus nee dat heeft erniets mee temaken
 

DeletedUser

Guest
dan moest er al zeker genoeg defence in staan als je het al lang had of toch zeker genoeg om te kunnen weerstaan in de nachtbonus...

bollie12345678 zei:
ja dat dorp is midden in de nacht aangevallen en leeg geveegt door veel troepen en toen kon ik niet kijken en daar was nog niets anders mee gedaan
 

DeletedUser21558

Guest
ik zeg toch heel veel aanvallen dan lukt het niet he;p als er 5-7 clears zijn en dan nog de edels dat houd jij ook niet hoor
 

DeletedUser

Guest
Omdat Atdotcompuntnl gister jarig was en hij zo vriendelijk was het gebak in elk dorp van brul neer te zetten, zijn er vandaag weer veel muren down gebracht evenals het aantal bewoners van die dorpen... (alles voor een gebakje he!)

ATDOT heeft inmiddels door al die kills bij brul de 2e plaats ingenomen als het gaat om aanvallende kills. :bijl::eek::bijl:

Congratz!
 

DeletedUser

Guest
Hadden we het nou niet over -Brul-?? ;)

ja, nog steeds.

Ik heb heel wat uren in het aanvalsplan van TSB (waar ATDOT dus ook inzit) en BiB gestoken. (achteraf niet heel erg nodig geweest):bijl::D:bijl:

En laat ATDOT nu lekker blijven aanvallen tegen BRUL.

We hebben vandaag weer 14 dorpen mogen overnemen van brul.:edelman:
 
Bovenaan