-brul-

DeletedUser

Guest
Brul was goed net als Fortis dus

Fortis = FortWas
Brul = BrulWas
 

DeletedUser

Guest
Even wat leuks...



Naam: De Brullovingers
Tag: -Brul-
Aantal leden: 34
Punten van de 40 beste spelers: 22.825.403
Puntentotaal: 22.825.403
Puntengemiddelde: 671.335
Rang: 12
voor de oorlog



Naam: De Brullovingers
Tag: -Brul-
Aantal leden: 16
Punten van de 40 beste spelers: 9.568.365
Puntentotaal: 9.568.365
Puntengemiddelde: 598.022
Rang: 31
huidig


Ik snap wel waarom, na al die leuke grappen van mitchell is iedereen gewoon de stam uit gevlucht.
Maarja, wat wil je dan ook he?



Ik kan het ook!

The Killing Mitchell --- The Killed MItchell

Dies leuk he :(
 

DeletedUser20199

Guest
Ach, Die brul vluchters komen ook wel aan bot hoor:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20728

Guest
Achjah, Tegen de tijd dat ik aan de buurt ben heb ik op zijn minst 100 defensieve dorpen met 24.000 defensieve troepen volledig uitgebouwd.
Dat geeft mij makkenlijk 1.8-2m defensieve troepen
En wat zal ik lekker op de punten lijst steigen verslagen tegenstanders als verdediger.
Gelukkig is mijn cluster lekker ideaal en heb niet al te veel TSB in mijn buurt zitten.

Ik wens iedereen Suc6 als ze gaan beginnen.
 

DeletedUser

Guest
tegen dat tsb bij jou ligt, zitten ze met zoveel offence om je heen dat je defens geen nut heeft, als ze dan iets deftig plannen, ben je zo down, daarom moet je niet afwachten maar direct acties ondernemen, terug aanvallen enz...
 

DeletedUser

Guest
Dus je denkt met een beetje defence de troepen van 3 stammen die in totaal 115 miljoen punten hebben, tegen te houden? :rolleyes: :p

Ik geef je weinig kans.

Neem gewoon een paar grote dorpen bij de grens in, dan heb je edels teveel en dan begin je lekker daar opnieuw ofzo..
 

DeletedUser20199

Guest
Ach Gwnnmike, Dat word dan denk ik niet zo moeilijk. Ik denk eerder dat jij helemaal gek word dan;)

:D
 

DeletedUser7319

Guest
tegen dat tsb bij jou ligt, zitten ze met zoveel offence om je heen dat je defens geen nut heeft, als ze dan iets deftig plannen, ben je zo down, daarom moet je niet afwachten maar direct acties ondernemen, terug aanvallen enz...

Hallo JB, aan welke kant sta jij eigenlijk?:confused: Straks ga je nog zeggen dat ze met rammen moeten aanvallen.... idd 19K bijl zonder rammen, voorop in de strijd levert weinig op...

PS, weet goed wat je met je laatste brullo doet!:D
 

DeletedUser

Guest
ssst, straks word ik nog gekickt, dat was een geheimpje van ons twee FDJ :eek:

Adot, moest je nou nog niet weten aan welke kant ik sta loop het wel heel erg fout, :p

ja, het is niet -brul-,

maar wat maakt het uit als ik zeg dat ze actie ondernemen, ze stuiten toch telkens op een te sterke grens.;)
 

DeletedUser21558

Guest
die brullers weten niet hoe slim aanvallen te maken ik ben in mijn eentje (nu nog stamgenoten schieten te hulp) tegen rebbellin aan het vechten het duurt nu 1 dag heb 20 aanvallen over de vloer gehad ofzow 7 edels en geen eenkeer heeft hij me iets kunnen maken.



BOLLIE12345678

PROUD MEMBER OF BEL
 

DeletedUser

Guest
die brullers weten niet hoe slim aanvallen te maken ik ben in mijn eentje (nu nog stamgenoten schieten te hulp) tegen rebbellin aan het vechten het duurt nu 1 dag heb 20 aanvallen over de vloer gehad ofzow 7 edels en geen eenkeer heeft hij me iets kunnen maken.



BOLLIE12345678

PROUD MEMBER OF BEL

OMG:eek: toch niet de volle 20 aanvallen?
AUB leer me hoe je zoiets kan tegenhouden!!!
 

DeletedUser21558

Guest
nou kijk als je meer dan 60 dorpen hebt dan kun je wel goed alles verdedigen he;p

dan wordt het vanzelf makkelijk
 

DeletedUser

Guest
bewonderenswaardig :eek:

nu maar hopen dat je nooit een 'echte' aanval krijgt waarbij 20 dorpen binnen 1 sec aangevallen worden met 20 vegen :)
 

DeletedUser21558

Guest
haha idd maar ja ik krijg nu nog 10 aanvallen binnen hij weet niet van ophouden maar nog steeds lukt het hem niet om me kapot te krijgen mijn verdediging staat nog niet eens te wankelen
 

DeletedUser

Guest
die brullers weten niet hoe slim aanvallen te maken ik ben in mijn eentje (nu nog stamgenoten schieten te hulp) tegen rebbellin aan het vechten het duurt nu 1 dag heb 20 aanvallen over de vloer gehad ofzow 7 edels en geen eenkeer heeft hij me iets kunnen maken.



BOLLIE12345678

PROUD MEMBER OF BEL

wil je alsjeblieft mijn leraar worden??:confused::eek:


de meeste aanvallen die ik ooit binnen kreeg waren er 2 :p was toch wel effe bang toen hoor
 

DeletedUser21558

Guest
ben nu 1 dorp kwijt dat dorp kreeg binnen 1 uur 10 aanvallen en dat red ik weer net niet maar binnen een week heb ik dat dorp zoizo weer terug
 

DeletedUser21558

Guest
morgen avond is het dorp weer terug en dan ga ik mijn grote vriend rebbellin eens wat leuke bezoekjes brengen in zijn dorpen.

heb nog wat gevaarlijke legertjes klaar staan en veel dorpen zijn al leeg door mijn tegen aanvallen.


TIP aan iedereen.


wees nooit bang voor een speler die groter en sterker is.
als je zelf slim speelt hou je ze af
 
Bovenaan