BP Einde, kleine Guide.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik vind de discussie leuk.
Even chipjes halen :)


En weetje wat?
KrAkleZ heeft volledig gelijk met dat kleurtjes geschrift!
Het is tof, wie doet er mee?



Ik spam terug zeker :p
 

DeletedUser

Guest
TW heeft de optie gegeven dat iedereen een kleur mag nemen. Ik vind zwart saai dus neem ik blauw.
Wat er nihilistisch is aan zijn opmerkingen? Lees eens goed. Het levert geen bijdrage, heeft geen waarde en is ook nog off-topic.

Ik denk dat jij eens wat beter dient te bekijken wat nihilistisch is.
En Tw heeft die optie gegeven om bepaalde zaken te benadrukken. Niet om alles erin te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Waarde: Beginners worden op weg geholpen
Off-topic: Dacht het niet
Bijdrage: Wie weet ooit een keer een goede tegenstander -.-'

Hoeveel beginners kijken nou op het AF?

je kunt nog beter iedereen van de ranglijst af gaan en een pm sturen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij eens wat beter dient te bekijken wat nihilistisch is.
En Tw heeft die optie gegeven om bepaalde zaken te benadrukken. Niet om alles erin te zetten.

De omschrijving die ik gegeven hebt komt volledig overeen met de hele betekenis van het woord "nihilisme". Daarnaast zal iets benadrukken niet met roze gebeuren denk ik zo. Los van dat heb ik bepaald dat ik blauw als mijn keuze hebt gemaakt dus heeft TW een andere optie voor mij betekent.
 

DeletedUser

Guest
PM van de lieve topicstarter.

Haha ga je me uitdagen tot een IQ challenge? Bring it on Kom maar ingame, mailen we even leuk. Snotneusje.

Nihilisme m'n beste is een stroming die stelt dat het bestaan op zich geen doel heeft. Consequent benaderd is iedere post in heel dit topic en bij uitbreiding op heel het internet nihilistisch, het heeft immers allemaal toch geen doel, geen zin, geen waarde. Of jij nu van mening bent dat er iets zinnigs in staat is van geen tel.

Een opmerking nihilistich noemen omdat er schijnbaar geen doel in staat is dan ook je reinste kortzichtigheid en verkrachting van het begrip nihilisme.

En noem mensen geen snotneuzen zonder er iets over te weten m'n beste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
IGm van de lieve topicstarter.



Nihilisme m'n beste is een stroming die stelt dat het bestaan op zich geen doel heeft. Consequent benaderd is iedere post in heel dit topic en bij uitbreiding op heel het internet nihilistisch, het heeft immers allemaal toch geen doel, geen zin, geen waarde. Of jij nu van mening bent dat er iets zinnigs in staat is van geen tel.

Een opmerking nihilistich noemen omdat er schijnbaar geen doel in staat is dan ook je reinste kortzichtigheid en verkrachting van het begrip nihilisme.

En noem mensen geen snotneuzen zonder er iets over te weten m'n beste.

nihilisme wordt gekenmerkt door:
-Ongeldigheid van moraal, in de zin dat morele waarden geen absolute geldigheid hebben; moraal is subjectief.
-Ongeldigheid van waarheid: objectieve eeuwige waarheden zijn niet kenbaar; waarheid is subjectief.

In andere woorden, zijn bijdrage was nihilistisch.

En ik noem iemand een snotneus die zijn neus in zaken steekt zonder aan de consequenties te denken.
 

DeletedUser

Guest
PM van de lieve topicstarter.



Nihilisme m'n beste is een stroming die stelt dat het bestaan op zich geen doel heeft. Consequent benaderd is iedere post in heel dit topic en bij uitbreiding op heel het internet nihilistisch, het heeft immers allemaal toch geen doel, geen zin, geen waarde. Of jij nu van mening bent dat er iets zinnigs in staat is van geen tel.

Een opmerking nihilistich noemen omdat er schijnbaar geen doel in staat is dan ook je reinste kortzichtigheid en verkrachting van het begrip nihilisme.

En noem mensen geen snotneuzen zonder er iets over te weten m'n beste.

Rofl, ingame own je hem zo. Hij is puntengeil.
 

DeletedUser

Guest
nihilisme wordt gekenmerkt door:
-Ongeldigheid van moraal, in de zin dat morele waarden geen absolute geldigheid hebben; moraal is subjectief.
-Ongeldigheid van waarheid: objectieve eeuwige waarheden zijn niet kenbaar; waarheid is subjectief.

En ik noem iemand een snotneus die zijn neus in zaken steekt zonder aan de consequenties te denken.

Wat beiden logische gevolgen zijn van de ponering dat het leven geen zin en geen doel heeft ;)
Overigens hoop ik dat je zelf doorhebt dat daar nu niks instaat dat ook maar enigsinds mijn post ontkracht dat je uitroep: nihilisme! enige relevantie had.
 

DeletedUser

Guest
nihilisme wordt gekenmerkt door:
-Ongeldigheid van moraal, in de zin dat morele waarden geen absolute geldigheid hebben; moraal is subjectief.
-Ongeldigheid van waarheid: objectieve eeuwige waarheden zijn niet kenbaar; waarheid is subjectief.

In andere woorden, zijn bijdrage was nihilistisch.

En ik noem iemand een snotneus die zijn neus in zaken steekt zonder aan de consequenties te denken.

Sjeezes, je snapt het nog steeds niet he? Aangezien jij met een nihillistische opmerking begon, heb ik op dezelfde manier antwoord gegeven. Geef het op, want je reacties slaan nergens op en van Thales Van Milete win je niet hoor :)
(Hij is sexy)
 

DeletedUser

Guest
Wat beiden logische gevolgen zijn van de ponering dat het leven geen zin en geen doel heeft ;)
Overigens hoop ik dat je zelf doorhebt dat daar nu niks instaat dat ook maar enigsinds mijn post ontkracht dat je uitroep: nihilisme! enige relevantie had.

Op verwijzing tot jouw doel zal hier geen ontroering ontstaan. Zonder meer zal de wrijving van actie-reactie ontstaan zonder enig ontplooiing van een conversatie op niveau wat mij enigzins zal boeien. Naast het feit dat je melodramatisch te werk gaat vind ik de aflevering stuntelig en uitbundig vermakelijk. Egocentrisch dat ik deze vernoming mag erkennen heb ik het aanvaard en dit tot bravoer en voorspoed ten zee gaan.
 

DeletedUser

Guest
wacht moest in kleur he dit gaat nergens over dat dit nog niet gesloten is slotje
groeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
M'n chips komen van pas :D

Deze discussie kan blijven duren denk ik... net als mijn klein nichtjes en neefje.
Welles! Nietes! ;)
 

DeletedUser

Guest
Sjeezes, je snapt het nog steeds niet he? Aangezien jij met een nihillistische opmerking begon, heb ik op dezelfde manier antwoord gegeven. Geef het op, want je reacties slaan nergens op en van Thales Van Milete win je niet hoor :)
(Hij is sexy)


<3 you to

en damn right :cool:

Op verwijzing tot jouw doel zal hier geen ontroering ontstaan. Zonder meer zal de wrijving van actie-reactie ontstaan zonder enig ontplooiing van een conversatie op niveau wat mij enigzins zal boeien. Naast het feit dat je melodramatisch te werk gaat vind ik de aflevering stuntelig en uitbundig vermakelijk. Egocentrisch dat ik deze vernoming mag erkennen heb ik het aanvaard en dit tot bravoer en voorspoed ten zee gaan.


M.a.w. "Ik moet toegeven dat het idd waar is dat alle posts nihilistisch zijn het concept consequent opgevat, maar wil toch nog even doen alsof ik gelijk heb en ga dan maar een post doen die heel moeilijk lijkt in de hoop dat niemand snapt dat ik in feite niks zeg erin."
 

DeletedUser

Guest
Op verwijzing tot jouw doel zal hier geen ontroering ontstaan. Zonder meer zal de wrijving van actie-reactie ontstaan zonder enig ontplooiing van een conversatie op niveau wat mij enigzins zal boeien. Naast het feit dat je melodramatisch te werk gaat vind ik de aflevering stuntelig en uitbundig vermakelijk. Egocentrisch dat ik deze vernoming mag erkennen heb ik het aanvaard en dit tot bravoer en voorspoed ten zee gaan.
Is dit nog steeds on-topic?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan