BP Einde, kleine Guide.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik vind de guide niet echt goed.

Wees eens wat concreter. Geef eens een detail wat fout is eraan. Dit was namelijk de toprated guide van mij op een andere server 3 jaar geleden en is sindsdien nog altijd gebruikt. Opmerkelijk. Ik wacht jouw antwoord af met details aub :)
 

DeletedUser

Guest
Wees eens wat concreter. Geef eens een detail wat fout is eraan. Dit was namelijk de toprated guide van mij op een andere server 3 jaar geleden en is sindsdien nog altijd gebruikt. Opmerkelijk. Ik wacht jouw antwoord af met details aub :)


Toprated in dromenland ofwat?
 

DeletedUser

Guest
Wees eens wat concreter. Geef eens een detail wat fout is eraan. Dit was namelijk de toprated guide van mij op een andere server 3 jaar geleden en is sindsdien nog altijd gebruikt. Opmerkelijk. Ik wacht jouw antwoord af met details aub :)

Als je eerst kapt met die blauwe kleur dan praten we verder.
 

DeletedUser

Guest
Wees eens wat concreter. Geef eens een detail wat fout is eraan. Dit was namelijk de toprated guide van mij op een andere server 3 jaar geleden en is sindsdien nog altijd gebruikt. Opmerkelijk. Ik wacht jouw antwoord af met details aub :)

Stop met die kleur of ik geef je aan bij de politie!
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon puure aandachtsgeilerij van die Energy noobs -.-
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk is hij een blauwe.

(Scheldwoord voor iemand van indonesïsche komaf. ) XD
 

DeletedUser18045

Guest
wat is dit nu toch?

iemand post een guide(voor de beginnelingen, dat is zeker) laat die beginners toch ook wat leren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan