Borg tegen T en M

DeletedUser

Guest
Jullie houden juist koppig vol!
Jullie maken al die fouten op FIRM.
Die BG moest er al lang niet meer geweest zijn.
Als ik al die verhaeltjes lees dat jullie dorpen pakken van hun etc...
Neen, jullie moeten altijd strijden voor jullie woord ook al wetej jullie best wel dat jullie fout zijn. :rolleyes:

wat weet jij daar nu van?
zit jij in firm of borg? zodat je weet of ze hun fouten toegeven of niet?
Ik DACHT HET NIET!!! en ze geven wel hun fouten toe.
 

DeletedUser5148

Guest
ROFL heb in b0rg gezeten
Heb in TCP gezeten....
Ben moraalbreker van iemand van FIRM geweest....
Weet heus wel over wat ik spreek! :rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
wat weet jij daar nu van?
zit jij in firm of borg? zodat je weet of ze hun fouten toegeven of niet?
Ik DACHT HET NIET!!! en ze geven wel hun fouten toe.


***** op 07.10. om 14:54 uur
dat moet je aan de leiding vragen. ze zeggen wel die kans komt nog wel tegen mij. maar als het aan hun ligt komt die nooit. en elke week zijn er wel weer probs met hun ;s.
VexX op 07.10. om 14:53 uur
owja dat wist ik al, waarom hebben jullie eigenlijk een BG met BORG? er zijn zoveel mensen in FIRM tegen die BG en toch is hij er:|

LOL hier zegt iemand dat borg elke week wel weer problemen maakt
 

DeletedUser5148

Guest
***** op 07.10. om 14:54 uur
dat moet je aan de leiding vragen. ze zeggen wel die kans komt nog wel tegen mij. maar als het aan hun ligt komt die nooit. en elke week zijn er wel weer probs met hun ;s.
VexX op 07.10. om 14:53 uur
owja dat wist ik al, waarom hebben jullie eigenlijk een BG met BORG? er zijn zoveel mensen in FIRM tegen die BG en toch is hij er:|

LOL hier zegt iemand dat borg elke week wel weer problemen maakt

Agreed. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
***** op 07.10. om 14:54 uur
dat moet je aan de leiding vragen. ze zeggen wel die kans komt nog wel tegen mij. maar als het aan hun ligt komt die nooit. en elke week zijn er wel weer probs met hun ;s.
VexX op 07.10. om 14:53 uur
owja dat wist ik al, waarom hebben jullie eigenlijk een BG met BORG? er zijn zoveel mensen in FIRM tegen die BG en toch is hij er:|

LOL hier zegt iemand dat borg elke week wel weer problemen maakt

Dat ze er zijn betekend niet dat Wij ze maken? en moh heeft al gauw problemen ook in zijn eigen stam.

Beter lezen vexxie.
 

DeletedUser

Guest
Zullen we een nieuw topic openen? B0RG tegen Firm: het Moddergevecht.
Aangezien ze niet dorpjes over mogen nemen (toch proberen ze het stiekem ongemerkt te doen)... :')
 

DeletedUser14450

Guest
Zullen we een nieuw topic openen? B0RG tegen Firm: het Moddergevecht.
Aangezien ze niet dorpjes over mogen nemen (toch proberen ze het stiekem ongemerkt te doen)... :')

nutteloos, het is alleen leuk dat er altijd zoveel onenigheden zijn tussen personen in de stammen, voor de rest zijn er een paar dorpen ruilen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dus als er een nieuw topic geopend wordt, hoeft hier niet meer offtopic/met modder gegooid te worden ;)
 
Bovenaan