Borg tegen T en M

DeletedUser

Guest
Dan is het toch duidelijk,, we hebben weinig zin om een topic te maken propaganda helpt weinig in deze oorlog..
 

DeletedUser14450

Guest
Dan is het toch duidelijk,, we hebben weinig zin om een topic te maken propaganda helpt weinig in deze oorlog..

LOL ik heb toch wel anders gehoort

***** vandaag om 14:54 uur
dat moet je aan de leiding vragen. ze zeggen wel die kans komt nog wel tegen mij. maar als het aan hun ligt komt die nooit. en elke week zijn er wel weer probs met hun ;s.
VexX vandaag om 14:53 uur
owja dat wist ik al, waarom hebben jullie eigenlijk een BG met BORG? er zijn zoveel mensen in FIRM tegen die BG en toch is hij er:|
***** vandaag om 14:52 uur
jup ;). ik mag ze niet ;). maar dat wist je denk ik al :p.
VexX vandaag om 14:51 uur
zijn een stelletje **** die BORG mensen
***** vandaag om 14:51 uur
ja ;).
VexX vandaag om 14:47 uur
d8 ik al, daarom vroeg ik die berichten
***** vandaag om 13:48 uur
gelul B0RG loopt jullie weer is te fucken.
 

DeletedUser3306

Guest
Je kan net zo goed die naam van "Master Of Hardcore" daar neerzetten... ;)
 

DeletedUser14450

Guest
Je kan net zo goed die naam van "Master Of Hardcore" daar neerzetten... ;)

hoezo denk je dat?:|
Volgens mij zitten er wel veel meer mensen in FIRM die tegen BORG zijn. Hij is misschien een beetje extreem maar dat zegt nog niet dat ik alles van hem heb:|
 

DeletedUser

Guest
Boeiende discussie wel. Zeker als je het even algemeen bekijkt:

- In de discussie over de oorlog tussen FIRM en Exodus werd steeds gezegd dat het geen oorlog was omdat er geen dorpen werden uitgeruild. Onder andere Mohniels1 vocht dat aan, door te stellen dat de grensdorpen allemaal vol DEF stonden.
- Nu presenteert Proxis2 een hele lijst aan dorpen die worden uitgeruild, en dat wordt dan gezien als vooral géén oorlog. Dat is alvast vreemd, de vraag is dus wanneer heb je oorlog? Heeft CdM daar een standpunt over?
- Ja, er is één FIRM lid dat constant en consequent het BG probeert op te blazen, en ja, dat is een zaak voor de leiding van FIRM om naar te handelen. Als zij het BG op waarde schatten, dan zullen ze dat ene FIRM lid onder controle moeten krijgen. Is mij nooit gelukt, toen dat ene lid nog zelf B0RG was. Ik wens ze dus succes.

Het hele verhaal met T&M is naar mijn inschatting één grote vergissing, dankzij de inspanningen van 'dat ene lid'. Samengevat:

Hoeveel ruimte geeft de FIRM-leiding aan 'dat ene lid' om zijn rancune naar B0RG bot te vieren? In mijn ogen is dat de enige boeiende vraag, de rest is speculatie en spam.

Gewoon mijn 2 cent,
Erik.

PS Ik zie uit naar de publieke reactie van de FIRM leiding, zodat dit soort topics gesloten kunnen worden. Al die speculatie is nergens voor nodig. Niet heel wereld drie draait om één speler!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
Maar geef nou eens toe!

Wat is dat allemaal in B0RG?
Maken jullie nooit fouten?
Is jullie technologie zodanig ontwikkeld dat jullie perfect zijn?
Waarom denk je dan dat er zoveel anti-b0rgstammen zijn opgericht?? :confused:

Ga even denken over je fouten en zie even in dat jullie al zovele fouten hebben begaan...
Dat jullie handelingen achterbaks zijn etc...

Ikzelf kan hierover meespreken, Hoeky: jij weet wel over wat ik spreek!
Met het internen van mij was ik voorgoed anti-b0rg...:rolleyes:
 

DeletedUser3621

Guest
Boeiende discussie wel. Zeker als je het even algemeen bekijkt:

- In de discussie over de oorlog tussen FIRM en Exodus werd steeds gezegd dat het geen oorlog was omdat er geen dorpen werden uitgeruild. Onder andere Mohniels1 vocht dat aan, door te stellen dat de grensdorpen allemaal vol DEF stonden.
- Nu presenteert Proxis2 een hele lijst aan dorpen die worden uitgeruild, en dat wordt dan gezien als vooral géén oorlog. Dat is alvast vreemd, de vraag is dus wanneer heb je oorlog? Heeft CdM daar een standpunt over?
- Ja, er is één FIRM lid dat constant en consequent het BG probeert op te blazen, en ja, dat is een zaak voor de leiding van FIRM om naar te handelen. Als zij het BG op waarde schatten, dan zullen ze dat ene FIRM lid onder controle moeten krijgen. Is mij nooit gelukt, toen dat ene lid nog zelf B0RG was. Ik wens ze dus succes.

Het hele verhaal met T&M is naar mijn inschatting één grote vergissing, dankzij de inspanningen van 'dat ene lid'. Samengevat:

Hoeveel ruimte geeft de FIRM-leiding aan 'dat ene lid' om zijn rancune naar B0RG bot te vieren? In mijn ogen is dat de enige boeiende vraag, de rest is speculatie en spam.

Gewoon mijn 2 cent,
Erik.

PS Ik zie uit naar de publieke reactie van de FIRM leiding, zodat dit soort topics gesloten kunnen worden. Al die speculatie is nergens voor nodig. Niet heel wereld drie draait om één speler!!!!!


in de CdM-filosofie heb je pas echt oorlog als die op het forum is kenbaar gemaakt. anders is het gewoon dorpjes van elkaar pakken.
 

DeletedUser

Guest
in de CdM-filosofie heb je pas echt oorlog als die op het forum is kenbaar gemaakt. anders is het gewoon dorpjes van elkaar pakken.

Ha, kunnen wij het mooi oneens zijn hier. Forum is voor wimps, ik heb nog nooit de oorlog verklaard hier opt forum. Kan nog komen, maar het hoeft niet van mij.

Als twee stammen elkaar wederzijds aanvallen, serieus (dus geen domme dorpentrades), en dit betreft een grudge van meerdere spelers van de stammen , denk ik dat je kunt spreken van een oorlog. Ugh.
 

DeletedUser7533

Guest
kom op zeg, ik laat niks zien, onze tactieken houden we voor onszelf, voor hetzelfde geld gebruikt cdm die straks tegen ons..


Nachtbonus voor de verdediger


ja die tacktiek van jullie kennen we al.
 

DeletedUser7533

Guest
Iemand had het hier over dat BORG niet kan verdedigen. Aanvallen kunnen ze ook niet. Ze zijn al vanaf vrijdag met de hele stam bezig om het laatste niet Borg bolwerk in K42 in handen te krijgen. De aanvallen zie je van mijlenver aankomen en zijn gemakkelijk te verdedigen. Resultaat. 1,70 miljoen Borg gere-assimileerd en begraven, en voor mij een paar krasjes op de muur:D

tis wel jammer dat de verliezen per dorp niet meer te zien zijn in de verzamelplaats.
maar die van 60 aanvallen geleden (allemaal B0RG/FIRM legers) staat nog wel op mijn profiel.
alleen al 1,8 miljoen bijl in 3 dagen op 1 dorp....
 

DeletedUser

Guest
tis wel jammer dat de verliezen per dorp niet meer te zien zijn in de verzamelplaats.
maar die van 60 aanvallen geleden (allemaal B0RG/FIRM legers) staat nog wel op mijn profiel.
alleen al 1,8 miljoen bijl in 3 dagen op 1 dorp....

Nou, dat had ik in mijn eentje nog wel op kunnen hoesten;)
 

DeletedUser

Guest
Pfoe, pittig. 1,8 miljoen bijl, je kunt er maximaal 20.000 in een dorpje zetten, maakt 90 dorpjes die je moet kapot lopen in je eentje. Heb jij 90 volle aanvalsdorpjes met alleen bijltjes?
 

DeletedUser7533

Guest
Nou, dat had ik in mijn eentje nog wel op kunnen hoesten;)

heb je ook aan megewerkt weet je nog!
35X het dorp leeg vegen met je stam en vanuit de dorpen ernaast, met 28 edels de toestemming 1x kunnen laten zakken.
dichtsbijzijnde ondersteuning met zwaard zat 24 uur weg.
nu moet ik zeggen dat B0RG en FIRM toen samen aanvielen, dus mischien toen al ruzie maakten wie hem uiteindelijk zou gaan edelen.
jammer voor jullie dat hij nog steeds in mijn bezit is
 

DeletedUser7533

Guest
Eigen verliezen Verdediger: 303376 374398 281 147453 44097 231 0 32075 0 0 1 0
Aanvaller: 55128 64828 1866074 146 132150 387415 40375 192257 78695 8279 2 34


ik heb hem er even voor je bijgeplakt.
het waren zelfs 34 edels!!!
 

DeletedUser

Guest
heb je ook aan megewerkt weet je nog!
35X het dorp leeg vegen met je stam en vanuit de dorpen ernaast, met 28 edels de toestemming 1x kunnen laten zakken.
dichtsbijzijnde ondersteuning met zwaard zat 24 uur weg.
nu moet ik zeggen dat B0RG en FIRM toen samen aanvielen, dus mischien toen al ruzie maakten wie hem uiteindelijk zou gaan edelen.
jammer voor jullie dat hij nog steeds in mijn bezit is

Klopt en enkele van mij..

en ik dacht dat ik er maar 10 offence dorpen op had gegooit..

Maar ja het was klasse van je!
 

DeletedUser

Guest
Eigen verliezen Verdediger: 303376 374398 281 147453 44097 231 0 32075 0 0 1 0
Aanvaller: 55128 64828 1866074 146 132150 387415 40375 192257 78695 8279 2 34


ik heb hem er even voor je bijgeplakt.
het waren zelfs 34 edels!!!

dat is het aantal edelmannen wat je in totaal op je troepen hebt zien storten, wanneer ik ergens een edelman overheb en niet kan gebruiken stuur ik m naar jouw dorpje om hem daarna ergens anders weer op te bouwen..
 

DeletedUser5145

Guest
Maar geef nou eens toe!

Wat is dat allemaal in B0RG?
Maken jullie nooit fouten?
Is jullie technologie zodanig ontwikkeld dat jullie perfect zijn?
Waarom denk je dan dat er zoveel anti-b0rgstammen zijn opgericht?? :confused:

Ga even denken over je fouten en zie even in dat jullie al zovele fouten hebben begaan...
Dat jullie handelingen achterbaks zijn etc...

Ikzelf kan hierover meespreken, Hoeky: jij weet wel over wat ik spreek!
Met het internen van mij was ik voorgoed anti-b0rg...:rolleyes:

anti-B0RG stammen die opgericht werden waren:
- spelers die volledig geassimileerd werden
- spelers die even vergaten dat dit het wilde westen niet is, en dan koppig hun gelijk volhielden
- stammen die net iets teveel verloren hadden en dan samengingen

Maken wij als stam nooit fouten? Zeer zeker dat we fouten maken, maar als dat gebeurd zal dat ook rechtgezet worden (zie compensatie santa maria en conscequenties voor uitvoerder rastaboer, zie seramomium en compensatie aan gedupeerde, en zo kan ik de lijst nog lang maken)

Je mag alleen nooit vergeten dat je een stam niet mag beoordelen op een enkele speler die erin zit. Het is hoe die stam de situatie aanpakt dat bepalend is. En ik denk dat er op dat punt qua correctheid B0RG niets in de weg gelegd kan worden.
 

DeletedUser5148

Guest
anti-B0RG stammen die opgericht werden waren:
- spelers die volledig geassimileerd werden
- spelers die even vergaten dat dit het wilde westen niet is, en dan koppig hun gelijk volhielden
- stammen die net iets teveel verloren hadden en dan samengingen

Maken wij als stam nooit fouten? Zeer zeker dat we fouten maken, maar als dat gebeurd zal dat ook rechtgezet worden (zie compensatie santa maria en conscequenties voor uitvoerder rastaboer, zie seramomium en compensatie aan gedupeerde, en zo kan ik de lijst nog lang maken)

Je mag alleen nooit vergeten dat je een stam niet mag beoordelen op een enkele speler die erin zit. Het is hoe die stam de situatie aanpakt dat bepalend is. En ik denk dat er op dat punt qua correctheid B0RG niets in de weg gelegd kan worden.

Jullie houden juist koppig vol!
Jullie maken al die fouten op FIRM.
Die BG moest er al lang niet meer geweest zijn.
Als ik al die verhaeltjes lees dat jullie dorpen pakken van hun etc...
Neen, jullie moeten altijd strijden voor jullie woord ook al wetej jullie best wel dat jullie fout zijn. :rolleyes:
 
Bovenaan