Blokker eigen mededelingen voor een VV

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 118 80,8%
  • Nee

    Stemmen: 28 19,2%

  • Totaal aantal stemmers
    146

DeletedUser23387

Guest
Ik zeg nee want waarom zou je iemand je vv laten doen die je niet vertrouwd:S Kom op je kent toch wel mensen die dat ff voor je willen doen;)
 

DeletedUser49613

Guest
Heel erg goed idee! Ik ben dan ook helemaal voor.

Maar dan wel een mapje met 'privé', Anders krijgt die VV misschien argwaan.:rolleyes:
 

DeletedUser56318

Guest
idee van niks

als je iemand vv laat doen en je wilt bepaalde berichten niet laten lezen dan verwijder je die vantevoren, als je ze niet kwijt wilt plak en knip je ze maar naar tekstverwerkings progje en sla je het op
 

DeletedUser

Guest
Ook bij dit idee vind ik dat de mogelijkheid er moet zijn om het lezen van berichten door een VV in of uitgeschakeld kan worden,
en misschien zelfs in delen.

Als er dan iemand ingesteld is als VV,
dat eronder dan een aantal keuze vakjes staan waarin je kan aan of uitvinken wat hij/zij wel of niet kan lezen.

Bijvoorbeeld:
VV: Pietje mag onderstaand lezen:
[ ] Bestaande berichten
[ ] Bestaande mededelingen
[ ] Nieuwe berichten
[ ] Nieuwe mededelingen


Waarom deze indeling...

Omdat ik denk dat een VV wel de mogelijkheid moet hebben om eventueel nieuwe berichten te beantwoorden,
want als iemand afwezig is en een bericht krijgt van iemand die wil aanvallen, vervolgens word het bericht
niet beantwoord dan kan hij/zij denken dat het account tijdelijk niet beheerd word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja joh, maak jij het helemaal belachelijk.
Wat heb je aan een vv als je niet eens berichten kan openen?
Rekruten en munten meppen/pakketjes opslaan dat is dan alles wat mogelijk is.

Vind het hele idee bullshit want iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen account en het is dan ook je eigen verantwoordelijk heid dat je hem doorstuurt naar een speler die je kan vertrouwen.
 

DeletedUser28259

Guest
Ik ben voor, als er een prive gedeelte komt waar je ze in kan schuiven.

Het moet niet zo zijn dat je vv't en je ook geen nieuwe mededelingen meer kunt binnen krijgen.
 
Reactiescore
1.367
bump
 
Reactiescore
25
Er zijn beperkingen ingevoerd voor de VV, maar dit zal daar niet onder vallen. Mededelingen moeten gewoon beschikbaar blijven.
 
Bovenaan