Blokker eigen mededelingen voor een VV

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 118 80,8%
  • Nee

    Stemmen: 28 19,2%

  • Totaal aantal stemmers
    146

DeletedUser50171

Guest
Bij instellingen is het in te stellen: Een vv'er kan niet je berichten lezen. En dan vink je dat vakje aan.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, ik speel het spel met oa RL-vrienden, en dan hoeft mijn vv'er niet te zien wanneer we afspreken enzo:D
 

DeletedUser

Guest
Neen, dat zou betekenen dat je van alles geheim kan houden voor je VV'er, dat is n00b.
 

DeletedUser

Guest
TEGEN.

je moet vanuit een VVaccount ook kunnen communiceren.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik zou kiezen voor een soort tussenoptie. Zorg dat de speler bepaalde berichten kan plaatsen in een map die niet zichtbaar is voor de vv. Een vv moet kunnen pm'en via een vv-account.
 

DeletedUser

Guest
Zou je altijd nog vanuit je eigen account kunnen doen en vertellen dat je die vv'er bent.

Als ik een VV aanneem van een stamgenoot onder aanval
en die blijkt in gesprek te zijn met de aanvaller, dan hoeft die niet te weten wie ik ben.
Alsook is de mailbox een soort dagagenda en een hele grote bron van informatie.


Of een mededeling naar heel de stam voor defaanvraag...
zoiets is veel krachtiger en wordt sneller beantwoord als dit door het getroffen account wordt gestuurd/aangevraagd.

Ik kan nog een tijdje blijven doorgaan met voorbeelden.


Als je niet wil dat je VV-er bepaalde conversaties niet leest, geef dan geen VV af.
Of verwijder de medelingen die niet gezien mogen worden en vraag bij terugkomst aan je gesprekspartner om het gesprek voort te zetten.
Hij/zij heeft dit nog wel in de mailbox als jij het verwijdert.


Als je een VV aanneemt en je bekijkt de titels zie je meteen wat privé of niet zou kunnen zijn.
Ik vind het logisch dat je uit de privédingen blijft maar als je niet wil dat een ander iets leest, moet je je voorzorgen maar nemen.
En geen blokkades inroepen want die komen als een klap in je gezicht terug.
 

DeletedUser

Guest
normaal geef je je vv alleen aan iemand die je kan vertrouwen dus boeid het totaal niet of die je pm's kan lezen of niet
 

DeletedUser55054

Guest
Zeer goed idee voorkomt vooral spionage.

Voorkomt spionage van jou mededelingen, zul je bedoelen ;)

Als zo'n mapje er komt kan ook elke spion spionage mededelingen veilig uit de weg zetten voor bij voorbeeld een VV-check. Dus werkt dit voorstel de algemene spionage net wel in de hand :D
 

Deleted User - 44652

Guest
moet dit dan een PA optie worden, of hoe zit dat? ;)

Ik ben eigenlijk tegen, als je een VV kiest, kies je wel een VV die je vertrouwt, en als je de VV niet vertrouwt (PM's wil verbergen dus), moet je die VV gewoon niet kiezen...
 

DeletedUser50171

Guest
moet dit dan een PA optie worden, of hoe zit dat? ;)

Ik ben eigenlijk tegen, als je een VV kiest, kies je wel een VV die je vertrouwt, en als je de VV niet vertrouwt (PM's wil verbergen dus), moet je die VV gewoon niet kiezen...

Het kan altijd zijn je vv'er zelf opeens niet meer er zelf voor kan zorgen en dus doorgeeft. In dat derde persoon heb je geen invloed op.
 

DeletedUser

Guest
daar ben ik het dan niet mee eens, als je BV 900 berichten door moet worstelen om een goede strekking te gaan verkrijgen wat er nu bedoeld wordt ga je de plank mis slaan.
Ik lees nooit PM verkeer op een VV acc ik vind dat privé post en dat gaat mij niets aan.

voor dus.

En wat als iemand het vvaccount adresseert voor iets belangrijks, net omdat hij weet dat jij daar vv't?
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, maar hoe wil je dit uitvoeren. Misschien een lijst met opties voor je vv.



Oid?



Nee, dat lijkt me niet handig. Een VVer moet nog steeds zaken kunnen lezen (nieuwe PMs bijvoorbeeld, als iemand op vakantie is e.d).

Het lijkt me handiger indien je bij elke map (wanneer jie een map aanmaakt) kunt instellen of een VV ze al dan niet mag lezen.

En meestal kies je inderdaad iemand die je vertrouwt, maar als er gerouleerd moet worden e.d. kan dat dan wel anders zijn.

Anyway mij boeit het niet echt, laat alles altijd staan en zaken waarvan ik niet wil dat iemand ze leest, bespreek ik wel op msn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben zeker tegen, je moet niet voor niets je VV kunnen vertrouwen zoals ze overal zeggen.
 

DeletedUser59700

Guest
Zit zelf nooit te spitten in iemand anders zijn post namelijk deze reden,
Maar grote kans dat ze dat bij mij wel doen.

Zou mooie aanpassing zijn .


Heb zelf nog ideetje ,

je mag zelf bepalen tijdens het geven van vv of ze wel of niet in je post mogen kijken .
 

DeletedUser56218

Guest
Als je je VV niet vertrouwt (en onder vertrouwen reken ik ook de berichten), kies dan gewoon een andere VV. Als VV moet je ook kunnen communiceren, en een speciaal mapje maakt het er niet eenvoudiger op.

Vind je dat je VV bepaalde berichten niet moet zien, maar wil je ze wel bij de hand houden? Maak er een screenshot / kopie van, sla ze op en verwijder het bericht zelf.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee :) Dit zouden ze moeten uitvoeren,maar ook dat je bepaalde mappen met berichten wel kon laten zien en andere niet...
 
Bovenaan