Blender

DeletedUser

Guest
Cool man :3
Weet je al wat voor texture je op de muren gaat doen?
 
Reactiescore
2
Als materiaal beton kiezen, basis helemaal wit en details zwart, of details van hout.

Zo kun je bijv de strook onder de houten vlonder zwart maken, en de zijkant van de vloer van de tweede etage (dus het stuk onder het hekje) ook.
Maar dat zou in principe ook van hout kunnen.


Aangezien je die palen rondom je zwembad van chroom hebt gemaakt zou ik de lamp aan de muur ook van chroom maken, en het frame van de hekjes kan zwart of van chroom (of beide, dat je de basis van chroom maakt en de verbinding tussen het glas en het frame van zwart kunststof maakt).

ipv zwart is misschien antraciet ook wel gaaf bedenk ik me nu, maar ligt er ook een beetje aan hoe je je omgeving in gaat richten, want als je het echt op een strand gaat zetten moet je daar misschien wat mee doen en juist niet teveel donkere kleuren gebruiken.
 

DeletedUser67467

Guest
Ik vroeg me eens af. Doe je dit puur voor het plezier?
Of ga je hier ook daadwerkelijk iets met maken in het echt?
 

DeletedUser51694

Guest
Als materiaal beton kiezen, basis helemaal wit en details zwart, of details van hout.

Zo kun je bijv de strook onder de houten vlonder zwart maken, en de zijkant van de vloer van de tweede etage (dus het stuk onder het hekje) ook.
Maar dat zou in principe ook van hout kunnen.


Aangezien je die palen rondom je zwembad van chroom hebt gemaakt zou ik de lamp aan de muur ook van chroom maken, en het frame van de hekjes kan zwart of van chroom (of beide, dat je de basis van chroom maakt en de verbinding tussen het glas en het frame van zwart kunststof maakt).

ipv zwart is misschien antraciet ook wel gaaf bedenk ik me nu, maar ligt er ook een beetje aan hoe je je omgeving in gaat richten, want als je het echt op een strand gaat zetten moet je daar misschien wat mee doen en juist niet teveel donkere kleuren gebruiken.

Ah goede ideeen. Ik ga er vandaag weer verder aan werken :)

Ik vroeg me eens af. Doe je dit puur voor het plezier?
Of ga je hier ook daadwerkelijk iets met maken in het echt?

omdat ik het leuk vind. En omdat ik het net iets nuttiger vind aanvoelen dan sigs.
 

DeletedUser

Guest
Nee, wist ik nog niet :/ enige suggestie? :)

Ik zou iets lichts en moderns doen, bijv;
white-modern-brick-wall-15860715.jpg
 

DeletedUser51694

Guest
Hm, ik ga het eens proberen met die. THanks.

Edit:

2qvrpkg.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67467

Guest
Ik vind hem prachtig! Past echt zeer goed bij elkaar allemaal :)!
 

DeletedUser51694

Guest
Ja is deel van de HDRi. Door die HDRi zie je ook die schaduw op de muur.
 

DeletedUser

Guest
Bi probeer trouwens zo'n heg te maken rechts bij die muur, dat stukje ziet er niet zo chil uit eig :/
strakke+heg.JPG
 

DeletedUser

Guest
Heey, ben weer is begonnen met C4D, hier een introtje, moet nog eens adobe after effects fixen.

intro GD
 
Reactiescore
2
het hout is te shiny in verhouding tot de muur imo
Gesneden hout laat vaak heel goed de structuur enzo van het hout zien.
Wss gebruik je een wat minder ruw materiaal als wat ik hier onder laat zien, maar ook bij een gladder gemaakte houtsoort is nog steeds een deel van die structuur te zien, en je maakt de kwaliteit van je materiaal er veel hoger op als je layers met noise ofzo gaat toevoegen (meerdere layers met hele lichte textuur) in combinatie met eventueel wat photoshop brushes ofzo om een hele gevarieerde textuur te krijgen. Ondaks dat je op een afstand de textuur niet meer goed ziet, is het wel belangrijk dat je een goede textuur maakt om het fotorealistisch te krijgen, die textuur voel je wel. Dat zie je wel bij die stenen muur, je voelt dat die echt van steen is en niet van lichte houten blokken. Die houten planken zouden net zo goed van bruin kunststof kunnen zijn nu.
hd-houten-achtergrond-voor-windows-houten-planken-wallpaper-foto.jpg
 

DeletedUser72038

Guest
Vraagje, wat is blender? Ziet er wel leuk uit dus wil ik ook eens gaan proberen. Iemand miss linkje voor me voor download?
 
Bovenaan