Blender

DeletedUser

Guest
Werkt toevallig een van jullie met blender? En zoja, wat heb je al allemaal gemaakt? :D
mijn einigste (redelijk gefaalde) creatie tot nu nog toe was deze ICE :D


9qi7ab.png
 

DeletedUser

Guest
Werkt toevallig een van jullie met blender? En zoja, wat heb je al allemaal gemaakt? :D
mijn einigste (redelijk gefaalde) creatie tot nu nog toe was deze ICE :D

Tuturial op youtube :p
Ik ben bezig met blender te leren, zelf heb ik nog niet echt iets moois gemaakt, gewoon wat probeersels.
Ik ben wel ook benieuwd of iemand ervaring heeft in blender en iets kan showen :)
 

DeletedUser51694

Guest
Ja.

Blender is gratis en C4D heeft meer opties + beter UI.
 

DeletedUser

Guest
Tuturial op youtube :p
Ik ben bezig met blender te leren, zelf heb ik nog niet echt iets moois gemaakt, gewoon wat probeersels.
Ik ben wel ook benieuwd of iemand ervaring heeft in blender en iets kan showen :)

ik ook :D ik heb ook al een wijnglas kunnen maken maar die is dus niet opgeslagen, na al dat werk! :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb daar nog nooit mee gewerkt, maar ik vind wel dat blender redelijk gemakkelijk is
 

DeletedUser

Guest
C4D is heel veek uinstellingen gekloot, ik kan nou nogsteeds niet een normale intro maken of met een transparante BG werken want dat gaat allemaal weer adners (en ja ik heb er tutorials voor gevolgd).
 

DeletedUser

Guest
C4D is heel veek uinstellingen gekloot, ik kan nou nogsteeds niet een normale intro maken of met een transparante BG werken want dat gaat allemaal weer adners (en ja ik heb er tutorials voor gevolgd).

Dus je werkt ook met blender? :D
 

DeletedUser

Guest
nee, maar vraag me alleen af of het makkelijker is want C4D is echt irritant lastig, werk je je kapot op een intro, kun je hem weer niet normaal uploaden enz.
 

DeletedUser60895

Guest
Is wel duur als je legaal wil blijven ;)

Het downloaden en gebruiken van gratis gedownloade versies van bv. Photoshop is legaal, alleen het gebruiken voor commerciële doeleinden en het uploaden niet voor zover ik weet.
 
Bovenaan