We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wij zijn duidelijk 2 totaal verschillende werelden.Ik snap niet hoe het thema 'voor zich spreekt' als je letterlijk geen thema geeft.
Wij zijn duidelijk 2 totaal verschillende werelden.
Het thema is uiteraard 'zwarte sneeuw' iets waar dit in verwerkt zit is het thema.
Sorry, had het druk gisteren. Kan je de as/sneeuw duidelijker maken ?Bekijk bijlage 33922
Deze even op 80% zoom bekijken, is een enorm verschil.
Misschien niet waar je direct aan dacht, maar ik vind 'm zelf gaaf.Hopelijk vind je 't wat.
Als je 'm graag iets met GIF hebt geen probleem.
Ik heb het eerste bericht aangepast. Wat er op de achtergrond staat maakt niet zoveel uit.Het is nog steeds totaal geen thema. Waar wil je dat in verwerkt? Wil je gewoon letterlijk een foto van alleen maar zwarte sneeuw met een naam erop? Of wil je er nog effecten in? Wil je zwarte sneeuw dat als neerslag valt over een bepaald scenario? Stad, oorlogsfoto? Dickpick? Een picmaker kan hier niks mee en gaat ook niks voor je maken, omdat de kans te groot is dat het werk voor niks is.
Wat ben jij een salty kerel zeg sjeeRustig aan vriend. Hoe snel wil je reactie hebben? Net zo snel als dat jij tekst op het plaatje hebt gegooid?
Bekijk bijlage 33941
Denk dat het wazig lijkt door het AF. Ik kan het je ook eens toesturen via Discord.Sorry, had het druk gisteren. Kan je de as/sneeuw duidelijker maken ?
Opzig een hele mooie.
Ik zie toch nog vooral het dier en de as/sneeuw komt bijkomstig over, dat zou eigenlijk meer naar voren moeten komen.
1. De tekst: Black Snow (indien mogelijk bewegend)
2. Kleurencombinatie(s) Zwart, grijs, wit
3. Thema: Natuur, steden, dieren
4. Plaatje(s) om te gebruiken: /
5. Deadline: /
6. Prijs/gift: 300-500PP
7. Favoriet tot nu toe: /
Ik heb het aangepast. Voor degene die nog een poging willen wagen.Dat thema met die kleurcombinatie gaat echt niet samen.
Sowieso die kleurcombinatie kan haast nooit mooi zijn