Bij welke 10?!

DeletedUser17072

Guest
7. Stokje Satédrakan?: Ja, Rebecca, niemand kan om haar heen. Als ze online is spamt ze de hele dag. Ze heeft wel echt een eigenpersoonlijkheid en ik kan het waarderen dat ze zoveel vv's draait. Wat wel opvallend was, is dat ik hoorde dat ze leider was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet erg kan plaatsen, doordat ik haar ken door haar uitgesproken mening. Terwijl ik van mening ben dat een leider, niet al te veel uit eigen belang moet spreken, maar Rebecca ik hoop dat je me hier in verrassen gaat. En stopt met die bb's te edelen.
Rebecca en ik hebben inderdaad beide op dat moment toen het slecht ging in devo de leiding gepakt. De uitkomst van dat weet iedereen nu wel. Dat je hebt gehoord dat rebecca nu in de leiding zit klopt niet helemaal, dat is namelijk dan andere kant van satè.;)
 

DeletedUser61134

Guest
Erg lief van je aldo :D

En alsnog moet ik alle beslissingen maken omdat Dennis altijd in een League game zit als hij nodig is :rolleyes:
Ik heb mijn leidingsfunctie afgegeven toen we OW joinden vanwege mijn drukke privéleven :D

En die bb's zijn al volwaardige dorpen aan het worden! En dat allemaal zonder AM :cool:
Het rare is, nu die bb's weg zijn is onze farm hoger dan eerst :confused:

Ps. Is me teveel werk om te quoten via mobiel :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
10. Azemmel: Thomas, Melvin en Thijs, stuk voor stuk luie flikkers. Het jammere aan dit account is dat ze de kwaliteit hebben maar graag gebruik willen namen van hun kwantiteit. Iets wat ik persoonlijk niet kan waarderen. Maar buiten dat klik ik behoorlijk goed met deze 3 heren. Ik heb toch redelijk wat contact met ze. Net als mijn verwachtingen van hun hoog zijn.

Yeahh we zitten in Aldo zijn dreamteam, thanks! :cool:
 

DeletedUser

Guest
10. Azemmel: Thomas, Melvin en Thijs, stuk voor stuk luie flikkers. Het jammere aan dit account is dat ze de kwaliteit hebben maar graag gebruik willen namen van hun kwantiteit. Iets wat ik persoonlijk niet kan waarderen. Maar buiten dat klik ik behoorlijk goed met deze 3 heren. Ik heb toch redelijk wat contact met ze. Net als mijn verwachtingen van hun hoog zijn.

Ik moest dit weekend alles alleen doen hoor :(
Bedankt Aldootje!
 

DeletedUser76272

Guest
9. Dephts of Despair: Niemand kan om hun paint skills heen op hun nieuwe profiel plaatje. Het is ronduit kunst. Perry, Matthew en Danny weten wel wat spammen is. En geven met liefde wat tegengas om een manier die ik niet altijd kan waarderen. Ze zijn gelukkig wel serieus als het moet en zijn niet vies van hun troepen uit te lenen aan stamgenoten. Ze mogen wat mij betreft wel net iets waker vv doen.

(L)

Gelukkig ben ik er met het verstand.

:eek::eek::eek:
 
Reactiescore
2.508
Zoveel spam en zo weinig lijstjes:eek:

Thanks Aldoanus, ik vind het ook wel erg dat fabian zoveel zat is.... Hij heeft denk ik een drankprobleem :/
Ik ben al 344 dagen nuchter!

:rolleyes:

En ik dan Aldo :'(

Jij zei laatst dat je 1x per week logt, dus je speelt niet meer :eek:

Aldo's co jacht continues :D

Always

Aldo zoek je een co?
En je hebt mij nog niet gevraagd?

Wat bedoel je met dat van aZemmel? Van welke kwantiteit maken ze graag gebruik? I don't get the point bro

Jij kunt beter naar Yolo als je weer terugkomt.
Melvin weet dat ik ermee bedoel
 

DeletedUser73272

Guest
Dit mooie topic alweer onder de mat geschoven. De Hora leden krijgen door dit in te vullen weer wat puntjes voor het weekblad. Ik zal de spits maar afbijten.


5. ShitHappens..: Ondanks dat ze zich zaterdag hebben laten verrassen en toch behoorlijk wat fouten hebben gemaakt tijdens het deffen. Ben ik ervan overtuigd dat dit team ver kan komen in de wereld. Waare het niet dat ze binnenkort een lekker front met mij gaan krijgen, maar doordat dit team hoogstwaarschijnlijk actiever is als freaker, verwacht ik dat het lang gaat duren voordat we er uiteindelijk door gaan komen.

Ik vind persoonlijk de verliezen nog wel meevallen, er zijn inderdaad wel wat fouten gemaakt wat nu resulteert in 2 cf's. Dit keer was de activiteit de grootste fout :( naast 3/4 dodge fouten van mijn kant (geen idee of mijn andere sukketljes nog foutjes gemaakt hebben) vind ik de schade wel meevallen.

Maar leuk om in je lijstje te staan! Ik heb je nog nooit gesproken maar hoor veel goede/leuke verhalen over je:)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Aangezien ik recent nog voorstelde dit topic te openen ga ik ook eens een lijstje maken :p!

1) The Minions
Tuurlijk wil ik deze zo correct als in de tweede kamer pratende man in mijn stam, geweldenaar eerste klas die nog meer vv draait dan dat mijn beeld draait als ik dronken in mijn bed lig. Leider Aldo, lijkt me wel wat!

2) CragHack
CragHack a.k.a StackHack, beest eerste klas die altijd klaar staat voor de rest. Pieter is ook zo’n fanatieke vv’er en Daniël is ook altijd bereid je te helpen. Dan heb je nog farmslet Bas, toppers daaro en ze verdienen dan ook zeker een plekje in mijn ideale 10.

3) Donn40
In mijn ogen een van de beste teams op wereld 45, fantastische spelers die lekker door bashen indien nodig. Rang 3 ODA, lekker bezig boys en jullie wil ik er dan ook zeker bij hebben!

4) Cheshire
Misschien wel de favoriet voor rang 1, Emile, Fabian en Piet (als ik het goed heb :$).
Emile is een jongen die zegt waar het op staat en dat kan ik niet altijd evengoed waarderen. Echter kunnen we er niet omheen dat deze man een heerlijk account heeft opgebouwd, wat met Fabian aan zijn zij toch bijna niks anders dan een sensatie zal gaan worden. Verdienen ook zeker een plekje in mijn dreamteam!

5) Naevius
Een andere speler die wel eens een gooi kan gaan doen naar die eerste plek, eveneens een late starter die toevallig genoeg op de zelfde dag als wij gestart is. Een speler waarmee ik vaak mijn voortgang vergelijk om te kijken of we nog goed bezig zijn. Toppers waarvan ik veel verwacht, ik ben benieuwd jongens!

6) Azami
Veel frontgerichte spelers bij elkaar zo dit team, dat moet natuurlijk ook gecompenseerd worden! Hoewel Stackhack daar natuurlijk al enigszins voor zorgt, wil ik toch onze teamplayer Azami in mijn dreamteam hebben. Jongens die alles voor de stam overhebben en een van de stille krachten binnen Yolo. Toppers!

7) The Dicktator
Een enigszins verassende speler, eentje die ik eerst niet zo hoog in had geschat maar het tegendeel bewijst. Een speler waar een heel goed team achter zit, met vooral een hele slimme man : Ghost Whisperer. Hoewel ik het jammer vind dat jullie Devo niet afgemaakt hebben, maar aan jullie kant genomen hebben geef ik deze spelers toch een plekje in mijn dreamteam. Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ons nog gaan laten zien.

8) Freaker Play
Jonas, natuurlijk hoor jij erbij! Wie moet er anders nachten :p? Top speler, die echter heel erg veel pech heeft gekend op deze wereld. Wanneer gaat Jonas nou eens in een stabiele omgeving terecht komen? Is dat op Wereld 45 nog voor jou weggelegd?

9) TheHappyGanjaMan
Een speler waarover ik veel gehoord heb en toch een goede stam op poten heeft gezet. Via via heb ik veel goede verhalen over je gehoord en misschien heb je wel een idee van wie die afkomstig zijn ;). Ik ben benieuwd naar je en het feit hoe je stam er nu voor staat toont toch aan dat je wel degelijk inzicht hebt. Hoewel we nog weinig horen over de speler zelf en je niet echt op het forum actief bent (dacht ik :$), verdien je toch een plekje.

10) .The Void
Een voor mij rare keuze, ik weet het. Gaat het werken? Waarschijnlijk niet. Hoewel Axel ten kosten van alles zijn mannetje zal staan op het AF en daar soms wat ver in gaat en er redelijk wat geinternd wordt kunnen we er niet om heen dat The Void echt een beesten account is. Heerlijk veel safe, hoge farm en naar wat ik gehoord heb spelers die zeker weten hoe het spelletje in elkaar steekt vormt toch wel een dodelijke combinatie. Een speler die zich zeker nog moet gaan laten zien en dit ook naar alle waarschijnlijkheid zal gaan doen, het laatste plekje in mijn dreamteam is voor jullie.

11) aZemmel
Natuurlijk zitten wij er zelf ook in en stiekem vind ik dat Thomas toch ook een veer in zijn kont verdient :$. Je bent heerlijk bezig maatje, ga zo door!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71227

Guest
5) Naevius
Een andere speler die wel eens een gooi kan gaan doen naar die eerste plek, eveneens een late starter die toevallig genoeg op de zelfde dag als wij gestart is. Een speler waarmee ik vaak mijn voortgang vergelijk om te kijken of we nog goed bezig zijn. Toppers waarvan ik veel verwacht, ik ben benieuwd jongens!

Thanks we doen ons best :D

Zal binnenkort ook een lijstje maken ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Euh bedankt?
Niet meteen verwacht maar ja, een topaccount kan je niet laten liggen hé. ;)
 

DeletedUser66944

Guest
Bedankt voor de nominaties beiden. Al ben je niet heel veel als een nachter als je solo op een acc speelt :D

Een stabiele omgeving zal het niet meer worden voor mij op w45 nee, toch niet op freaker ;) Jullie zijn nog niet van mij af tho!
 

DeletedUser76554

Guest
1. The Minions
Aldo is gewoon een topper eerste klas. Zonder hem had Hora niet zo goed gedraaid als dat t nu doet. Is overal actief aanwezig, en bereid om veel vv's te draaien. Ik ben blij dat ik hem mijn leider mag noemen, Met hem aan het roer gaan wij gewoon de wereld winnen :D

2. aZemmel
Een topteam. Thijs, Melvin en Thomas hebben van aZemmel een leuk draaiend account gemaakt. Tevens heeft dit account de leiding in YOLO, en YOLO draait nu geweldig. Dit mag je naar mijn mening best op hun conto schrijven.

3. Cheshire
De aankomende nummer 1 van 45. Emile, Fabian, Kayo en Piet zijn in mijn ogen een van de betere teams, zo niet het beste team. Cheshire draait geweldig, en gaat als een speer. Elke stam zou Cheshire graag in de stam hebben en ik heb de eer om een stam met ze te delen. Ga zo door guys, en er zal niemand zijn die jullie kunnen stoppen.

4. Obadiah
Marvin, de beuker van 45. Mn oude medespeler, en een topgozer om mee samen te spelen. Erg flexibel, maar trekt wel duidelijke grenzen. Aanvallend is hij ijzersterk, en plannen is hij ook een beest in. Velen hebben aan zn plannen getwijfeld, maar tot nu toe is het 100% score geweest. Verder wil ik hem erbij zodat ik zeker weet dat ik mn kratje bier nog krijg straks ;)

5. Dephts of Despair
Elke stam heeft zo zn spammers nodig, vandaar dat ik DoD er in zet :D jokes guys. Perry, Danny en Matthew zijn de koningen van de spam, maar dragen ook zeker hun steentje bij. Als het moet, staan ze er, en het is een erg hecht team. Dit draagt veel bij aan de samenwerking binnen Hora, maar ook voor DoD zelf. Ik weet zeker dat zij gaan afmaken waar Jordy aan is begonnen, en dat is de wereld winnen.

6. FrigginInsanity
Douwe is een erg fijn persoon om mee te praten. Kan leuk spammen, maar daarnaast ook erg goed spelen. Dankzij hem draaide Devo destijds erg goed en stabiel. Ik weet niet of hij leiding geeft binnen OW, maar voor OW hoop ik van wel ;)

7. Brigitte1
Op Brigitte1 speelt ook n erg sterk team. Brigitte zelf is wat inactiever atm door haar RL, maar als ze er is is ze toch de stammoeder van Hora. Erg fijn persoon om mee te praten, die ook zeker IG haar steentje bijdraagt. Jop is een leuke spammer, maar IG bakt hij er toch vrij weinig van :D ;)

8. Stokje Satédrakan
Ondanks dat je soms arrogant overkomt Rebecca, kun je toch bijna niet om je heen. Ik hoorde dat Saté erg veel vv draait, en ik heb een poosje contact gehad met ze toen ze vv'de op Arcumanus. Daar merkte ik dat ze ondanks dat ze van spammen houden, echt wel door hebben hoe je moet deffen.

9. CragHack
Pieter, Daniël en Bas zijn toffe kerels, en samen een goed team. Ik kan t goed met ze vinden, en spelen kunnen ze ook zeker wel. Ze draaien vv zonder problemen, zelfs als ze het eigenlijk niet uitkomt.

10. Robin Boots.
Gard speelt hier, en een speler a lá Gard moet elke stam hebben. Goede deffer, die ongelooflijk veel vv'ed, zelfs als het hem eigenlijk niet uitkomt. Heb in korte tijd erg veel respect gekregen voor hem. Verder kan hij (helaas) ook erg goed spammen :)
 

DeletedUser76513

Guest
4. Obadiah
Marvin, de beuker van 45. Mn oude medespeler, en een topgozer om mee samen te spelen. Erg flexibel, maar trekt wel duidelijke grenzen. Aanvallend is hij ijzersterk, en plannen is hij ook een beest in. Velen hebben aan zn plannen getwijfeld, maar tot nu toe is het 100% score geweest. Verder wil ik hem erbij zodat ik zeker weet dat ik mn kratje bier nog krijg straks

Hahaha , wat denk jij nou met je kratje bier, Zondag avond wil ik je niet horen huilen hoor als die kakkerlakken met 0-2 eraf gaan.
 

DeletedUser76513

Guest
1. Delano
Delano is altijd in voor een praatje. Helaas veel prive shit gehad laatste tijd maar gelukkig nu weer back in the game. Nu loopt die nog steeds met een groot probleem rond en dat probleem ook wel het syndroom van 010 genoemd. Delano heeft namelijk de geile fantasie dat feyenoord 24 april 2016 voor het eerst in lange tijd weer een prijs gaat pakken. Afgelopen week heb ik hem verzocht een psycholoog te bezoeken om te kijken of er aan deze afwijking wat gedaan kan worden. Zal wel een rotterdamse psycholoog zijn geweest want het syndroom van 010 kwam hem niet bekent voor dus probeer ik Delano maar op het juiste pad te houden. Hierbij bied ik je aan om een echte wedstrijd te bezoeken in de galgenwaard. Schijnt dat je dan met 3 minuten van het 010 syndroom af bent. Net zo lang dus als utrecht nodig heeft om komende zondag te scoren. Laat het kratje bier maar vast bezorgen delano. Neem er zelf ook een paar om je verdriet weg te drinken. Sterkte de komende tijd en we gaan we keer naar een extra wedstrijd.

Verder ben je een toppertje hoor :)

2. Aldo
Topleider, weet mensen (mij) altijd wel weer rustig te krijgen als ik me aan dingen irriteer. Regelt alles perfect en organiseert ook nog is stamuitjes. 2 Mei, utrecht, zet het bier maar koud. Ben aanwezig

3. Danny
Top gozer, beste medespeler op 42 die ik gehad hebt (was de enige). Altijd geweldige smaak voor knappe vrouwen. Blond , goede voorgevel en bloed mooi:) Verder altijd in voor leuke onzinnige gesprekken.

4. Brigitte
Super gezellig om mee te kletsen, vaak dezelfde mening en gedachte waardoor we het altijd eens zijn.


5. TheHappyGanjaMan
Ja ja het kan echt, ik die een OW lid mag. Zeer veel respect voor jou als persoon. Goede gesprekjes gehad een paar weken geleden en dat heeft zeker geholpen.

6. Donnn40
Goede spelers op een in mijn ogen heel sterk stabiel account. Benieuwd wat hier nog van gaat komen deze week.

7. Mijn co-spelers
Super leuke co spelers. Helaas Delano kwijt maar is niet anders alhoewel ik me afvraag wat je aan iemand hebt met het syndroom van 010. Verder steven fijn dat je weer terug bent na tijdje stage en natuurlijk albert erbij die altijd in is voor leuke gesprekken. ( italiaanse vrouwtjes)

8. Cheshire
Jullie farmen te veel in mijn ogen. Zou verboden moeten worden. Dus volgende keer weer bij mij in de stam op mijn account erbij.

9. FrigginInsanity
Altijd positieve verhalen gehoord alleen toch nog nooit echt uitgebreid contact gehad. Lijkt me een goed account om er bij te hebben dus zodra je uitgespeeld bent in wereld 45 zal ik je invite in de nieuwe wereld;) Kan je eindelijk met echt toppertjes spelen

10. Mezelf natuurlijk
Simpelweg de meest allround speler van TW.
- Fcutrecht fan +1
 

DeletedUser75767

Guest
6. FrigginInsanity
Douwe is een erg fijn persoon om mee te praten. Kan leuk spammen, maar daarnaast ook erg goed spelen. Dankzij hem draaide Devo destijds erg goed en stabiel. Ik weet niet of hij leiding geeft binnen OW, maar voor OW hoop ik van wel ;)
Dankje! We hebben inderdaad lekker lopen spammen over een kelder :D
9. FrigginInsanity
Altijd positieve verhalen gehoord alleen toch nog nooit echt uitgebreid contact gehad. Lijkt me een goed account om er bij te hebben dus zodra je uitgespeeld bent in wereld 45 zal ik je invite in de nieuwe wereld;) Kan je eindelijk met echt toppertjes spelen

Delano heeft mijn skype wil je contact hebben ;) En de toppertjes van Friggin zijn helaas gestopt, speelt wel een nieuw top team op :)
 
Bovenaan