Bij welke 10?!

DeletedUser27722

Guest
Het is een naam, die schrijf je zoals je wilt, bewust foutief gespeld en zijn met jou erbij nu 4 die het door hebben na al die tijd :D

Ik had het al langer door hoor, kwam nu gewoon ter sprake. ^^
Expres foutief? Ja? Oh, alright dan.. If you sai sow. :p
 

DeletedUser51839

Guest
Ik had het al langer door hoor, kwam nu gewoon ter sprake. ^^
Expres foutief? Ja? Oh, alright dan.. If you sai sow. :p

say* sow :p

Was namechange die IAP moest blijven maar hoopte dat mensen zo door zouden hebben dat het niet van die rapper kwam, toch vragen ze af en toe of het van zijn liedje komt -.-
 

DeletedUser27722

Guest
say* sow :p

Was namechange die IAP moest blijven maar hoopte dat mensen zo door zouden hebben dat het niet van die rapper kwam, toch vragen ze af en toe of het van zijn liedje komt -.-

Jij was eerst, het liedje komt na jou. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Dit mooie topic alweer onder de mat geschoven. De Hora leden krijgen door dit in te vullen weer wat puntjes voor het weekblad. Ik zal de spits maar afbijten.

1. Cheshire: Emile en Fabian, er gaat geen dag voorbij of 1 van de twee heeft mij wel nodig. Het zijn spelers die hun zaakjes wel op orde hebben. En de stam met zich mee kunnen trekken. Zowel met vv als met hun mening als hun winnaars mentaliteit. En niet te vergeten kan je met ze lachen als ze gedronken hebben :rolleyes:

2. Brigitte1: Nu Brigitte RL (noodzakelijk) boven TW moest verkiezen en Jop moeite had met motivatie. Heb ik er extra spelers opgezet. Als die net zo actief waren in de communicatie als IG dan hadden we de jackpot. Wat kunnen Henry en Matthijs spammen. Kortom Brigitte1 zorg voor een nog grotere activiteit op sociaal media. Met als gevolg meer motivatie bij de andere leden. Natuurlijk zijn de skills hier ook aanwezig, al heb ik soms het idee dat ze spammen boven IG verkiezen.:rolleyes:

3. Freaker Play: Mijn Jonas, de nachter van W45. En ik hoop ooit mijn co. De eerste tegenstander waar ik moeite moet doen voor niuwe dorpen. Door zijn afwijkende online tijden is het voor mij even zoeken geweest hoe ik het aanpakken moest. Maar Jonas echt petje af. Op de manier waarop je je twee weken geleden herpakt heb. Na de blunder van je co, verloor je nog maar enkele dorpen.

4. CragHack: Pieter en Daniel, ik heb dit weekend voor het eerst echt met ze mogen samenwerken. Volgens mij is dit een compleet team. Ze hadden wat motivatie problemen, maar na de kleine maar toch relatief succesvolle blitz, lijkt die motivatie wel in orde. En fair spelen doen ze ook. SH boost de muren niet en mikt enkel op VZ, na even navragen besloot team CH dus ook zo te spelen. Ik wacht top de dag dat wij ook echt buren aan het front zijn :D

5. ShitHappens..: Ondanks dat ze zich zaterdag hebben laten verrassen en toch behoorlijk wat fouten hebben gemaakt tijdens het deffen. Ben ik ervan overtuigd dat dit team ver kan komen in de wereld. Waare het niet dat ze binnenkort een lekker front met mij gaan krijgen, maar doordat dit team hoogstwaarschijnlijk actiever is als freaker, verwacht ik dat het lang gaat duren voordat we er uiteindelijk door gaan komen.

6. The Dicktator: Mijn interesse in dit account blijft groeien, naarmate de wereld zich ontwikkeld. In mijn eerste top 25 rate, heb ik ze wat teniet gedaan, maar ze hebben zich nu bewezen en ik ben benieuwd wat de uitkomt zal zijn. Maar dan vooral de tactiek/inzicht die ze gebruiken gaan, want Error loopt als een trein. En is misschien wel de toekomstige nummer 1 stam. Al is het enkel omdat ik verwacht dat er nog wel meer ex-devo leden hun kant op zullen gaan.

7. Stokje Satédrakan?: Ja, Rebecca, niemand kan om haar heen. Als ze online is spamt ze de hele dag. Ze heeft wel echt een eigenpersoonlijkheid en ik kan het waarderen dat ze zoveel vv's draait. Wat wel opvallend was, is dat ik hoorde dat ze leider was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet erg kan plaatsen, doordat ik haar ken door haar uitgesproken mening. Terwijl ik van mening ben dat een leider, niet al te veel uit eigen belang moet spreken, maar Rebecca ik hoop dat je me hier in verrassen gaat. En stopt met die bb's te edelen.


8. Obadiah: Marvin, al vanaf het begin in de stam. Hij is zelfs even stamleider geweest, nu is hij enkel nog onze aanvalscoördinator. Hij heeft al verschillende succesvolle aanvallen uitgetekend. En ondanks dat wij verschillen van mening over hoe de een massa er nu uit moet zien. Heeft hij op zijn manier tot nu toe een slagingskans van 100%. Hopelijk kunnen we dit in tact houden. Daarnaast is hij als hij tijd heeft ook niet vies van een nachtje door te halen met een vv.

9. Dephts of Despair: Niemand kan om hun paint skills heen op hun nieuwe profiel plaatje. Het is ronduit kunst. Perry, Matthew en Danny weten wel wat spammen is. En geven met liefde wat tegengas om een manier die ik niet altijd kan waarderen. Ze zijn gelukkig wel serieus als het moet en zijn niet vies van hun troepen uit te lenen aan stamgenoten. Ze mogen wat mij betreft wel net iets waker vv doen.

10. Azemmel: Thomas, Melvin en Thijs, stuk voor stuk luie flikkers. Het jammere aan dit account is dat ze de kwaliteit hebben maar graag gebruik willen namen van hun kwantiteit. Iets wat ik persoonlijk niet kan waarderen. Maar buiten dat klik ik behoorlijk goed met deze 3 heren. Ik heb toch redelijk wat contact met ze. Net als mijn verwachtingen van hun hoog zijn.
 
Reactiescore
2.303
1. Cheshire: Emile en Fabian, er gaat geen dag voorbij of 1 van de twee heeft mij wel nodig. Het zijn spelers die hun zaakjes wel op orde hebben. En de stam met zich mee kunnen trekken. Zowel met vv als met hun mening als hun winnaars mentaliteit. En niet te vergeten kan je met ze lachen als ze gedronken hebben :rolleyes:

Thanks Aldoanus, ik vind het ook wel erg dat fabian zoveel zat is.... Hij heeft denk ik een drankprobleem :/
Ik ben al 344 dagen nuchter!
 

DeletedUser73244

Guest
9. Dephts of Despair: Niemand kan om hun paint skills heen op hun nieuwe profiel plaatje. Het is ronduit kunst. Perry, Matthew en Danny weten wel wat spammen is. En geven met liefde wat tegengas om een manier die ik niet altijd kan waarderen. Ze zijn gelukkig wel serieus als het moet en zijn niet vies van hun troepen uit te lenen aan stamgenoten. Ze mogen wat mij betreft wel net iets waker vv doen.

Perry en danny zijn vaak erg tegendraadig en zijn het vaak niet eens met je beslissingen. Gelukkig ben ik er met het verstand en sleur ze mee in jouw beslissingen.

Gelukkig kick je ze ook uit de chat zodra ze zich misdragen. Een goede oplossing:D

En ik probeer al meer vv's te pakken (finger)
 

DeletedUser5148

Guest
Aldo zoek je een co?
En je hebt mij nog niet gevraagd?

Wat bedoel je met dat van aZemmel? Van welke kwantiteit maken ze graag gebruik? I don't get the point bro
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Douwe voelt zich weer gepasseerd hoor:eek:
 
Bovenaan