[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
maar hij liet wel zien dat hij het spelletje best snapte, dat geloofde ik dan ook weer niet.
 
Reactiescore
559
ja, in RL ben ik best wel goed (speel het daar op de jeugdbeweging, dus is wel ander niveau dan hier misschien)
maar het is toch wel anders op zo'n forum
 
Reactiescore
2.193
Van alle spelers was hij de enige die ik het zag doen onbewust. De rest wist sws beter. Naja lynch kwam uiteindelijk goed :p
 
Reactiescore
559
ik snap wel echt niet hoe de wolven zich hebben kunnen laten pakken eigenlijk...

sinds de ziener er zo snel uit was dacht ik echt dat het hopeloos was.

Want als je dan als wolf gewoon goed meespeelt als burger
en gewoon je medewolven molt,
dan win je sowieso
 

Deleted User - 2265087

Guest
ik snap wel echt niet hoe de wolven zich hebben kunnen laten pakken eigenlijk...

sinds de ziener er zo snel uit was dacht ik echt dat het hopeloos was.

Want als je dan als wolf gewoon goed meespeelt als burger
en gewoon je medewolven molt,
dan win je sowieso

Het zag er indd voor de weerwolven uit alsof het heel makkelijk ging worden - maar de speciaaltjes acties van de goedjes pakten zeer goed uit. Het hielp ook wel dat zo weinig lunches doorgingen, anders was de verhouding goedjes/slechtjes veel te snel scheef gegaan.
 

DeletedUser40402

Guest
ik snap wel echt niet hoe de wolven zich hebben kunnen laten pakken eigenlijk...

sinds de ziener er zo snel uit was dacht ik echt dat het hopeloos was.

Want als je dan als wolf gewoon goed meespeelt als burger
en gewoon je medewolven molt,
dan win je sowieso

Het wolventeam was ook niet zo heel goed, op enkele spelers na is er gewoon slecht gespeeld door ons.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Nee man. Wat is dat?

ook een social deduction game. agents vs hackers. je gaat met een groep 5 nodes onderhouden, als agents moet je er 3 securen, als hacker 3 hacken. alle deelnemers voten voor het team dat de node gaat doen en als er overeenstemming bereikt is gaan ze het doen. je moet proberen uit te vogelen wie de hackers zijn om een full agent team op te zetten uiteindelijk. (of natuurlijk de nodes te hacken en iedereen te doen geloven dat je agent bent. je speelt met 5 tot 8 man
 

DeletedUser17472

Guest
@famdecibel probeer je volgend potje wel wat bij te dragen? gvd is heel vermoeiend spelen zo, voor goedjes en slechtjes denk ik!

Dan moet je wel weten hoe he. Ik heb dit spel meer gespeeld hier en van al die potjes heb ik slechts eenmaal het licht gezien. Ik vrees dus dat dit niet zomaar zal lukken, hoe graag ik zou willen.


@famdecibel Jij bent nooit de lunch geweest hoor trouwens hehe.

Ook dat nog. Ben ik zenuwachtig geweest voor nop voor de lunch.

Jij was zo zeker dat ik wof was, alsof je me gezien had. Maar ik was levensheks dus dat kon nooit. Ondertussen waren we zo geviseerd bezig en toen ging ik pas naar alle mogelijkheden kijken.
Je zult vaak de bm stem van me krijgen. Castiel doet niet mee, die kreeg hem vroeger. Maar jij werkt ook vaak op mij als een rode lap voor een stier. En dan wordt je naam rood. Sorry. Ik heb deze ronde niemand echt als wolf gezien, enkel vermoedens.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
enige lunch waar ik zenuwachtig voor was was de lunch waar ik westkip trakteerde op een drankje, hopende dat ik niet gelunched werd. scheelde maar een haartje dus (rofl)
 
Reactiescore
1.577
Dan moet je wel weten hoe he. Ik heb dit spel meer gespeeld hier en van al die potjes heb ik slechts eenmaal het licht gezien. Ik vrees dus dat dit niet zomaar zal lukken, hoe graag ik zou willen.

Door te zoeken. Proberen verbanden te leggen en durven fouten te maken. Je zit niet altijd juist (kijk naar .Time), maar uit hoe anderen reageren kan je veel info halen. En uiteindelijk valt de puzzel dan wel in elkaar.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dan moet je wel weten hoe he. Ik heb dit spel meer gespeeld hier en van al die potjes heb ik slechts eenmaal het licht gezien. Ik vrees dus dat dit niet zomaar zal lukken, hoe graag ik zou willen.

Wat jij deed deed ik ook in het begin, volhouden bij 1 speler. Beter verder kijken en kijken wat je nog meer verdacht vind en dat gewoon benoemen. Als burger bv kan je echt freewheelen en alles benoemen. Een wolf raakt sneller geïrriteerd dan wznneer je een burger 'aanvalt'of verdenkt kijk maar naar purple zijn reactie toen ik hem en nonkel jos benoemde als zijn slecht gevoel.
 
Reactiescore
2.386
Hierbij ook mijn liefdesverklaring aan Gilles ❤️
Jammer dat ik zo snel gesjamaant en gewolpt werd want Gilles zat enorm goed in het spel (achteraf gezien).

Hoe de wolven wisten dat TLF ziener was, wil ik ook graag nog eens horen. Als ik 1 sjamaannacht kreeg, ging die andere toch naar CI, Nonkel of Time in het begin?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hierbij ook mijn liefdesverklaring aan Gilles ❤
Jammer dat ik zo snel gesjamaant en gewolpt werd want Gilles zat enorm goed in het spel (achteraf gezien).

Hoe de wolven wisten dat TLF ziener was, wil ik ook graag nog eens horen. Als ik 1 sjamaannacht kreeg, ging die andere toch naar CI, Nonkel of Time in het begin?

De eerste nacht was BI gezien, tweede nacht jij.

De wolven dachten dat TLF ziener was omdat hij tegen jou benadrukte dat er een bengel in zat. Ze dachten dus dat jij was gezien door hem, wat helemaap niet zo was. Daarna zagen ze er bevestiging in doordat hij Westkip aanviel. Tenminste, zoiets was het glf ik.
 
Reactiescore
2.386
BI kon ook inderdaad.
Ah hahaha toch, @thelightfighter had mij helemaal niet gezien dus was mega zuur voor hem hahaha
 
Reactiescore
976
Heu? Raar potje heeft TLF dan gespeeld.

Wij zagen hierin een hint naar jou. Gezien de duidelijke vermelding van bengel, terwijl hij een post van jou citeerde.

Ik ga wel uit van veel speciaaltjes en zeker een bengel!
Daarnaast denk ik vrij zeker te weten dat tigor en westkip woffen zijn. Daarom had ik Tigor gisteren al als lynchkandidaat! En zeke rna vannacht reeele kans
 
Reactiescore
2.386
Ja dat is achteraf het grappige, heb hem er echt mee uitgelachen hahaha
 
Bovenaan