[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
leuk potje zo, en yeee.

wie had TLF als 2e gezien btw. westkip op nacht 2 weten we, maar wie zag hij in n1?
 
Reactiescore
2.181
Wel ff iets:

Het is no claim, en ik zie overal mensen hinten. Eerlijk, ik heb tlf dood laten gaan om daarna toch maar capri aan te spreken van ik kies bij gelijk spel voor westkip. Gewoon irritant om constant te moeten kiezen tussen winnen of fair play.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
toch de sjamaan.

No claim betekend toch enkel dat je niks over je eigen rol mag zeggen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
ik moest me btw nog wel inhouden. had de neiging te gaan hinten dat ik de geinfecteerde was om verwarring te verzorgen, maar dat had niet bepaald nut in het spel :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wel ff iets:

Het is no claim, en ik zie overal mensen hinten. Eerlijk, ik heb tlf dood laten gaan om daarna toch maar capri aan te spreken van ik kies bij gelijk spel voor westkip. Gewoon irritant om constant te moeten kiezen tussen winnen of fair play.

Ja, non claim is soms moeilijk. Fam kwam bijv. naar ons toe zovan: 'er is mij een vraag gesteld, antwoord geven mag niet want dat is claimen. Maar als ik dag zeg, claim ik indirect toch speciaaltje. Mag het?'
Is een dunne scheidslijn, dat is waarom non claim potjes relatief moeilijk zijn want wanneer is het claimen en wanneer gwn een onhandige opmerking?
 
Reactiescore
2.181
Ja, non claim is soms moeilijk. Fam kwam bijv. naar ons toe zovan: 'er is mij een vraag gesteld, antwoord geven mag niet want dat is claimen. Maar als ik dag zeg, claim ik indirect toch speciaaltje. Mag het?'
Is een dunne scheidslijn, dat is waarom non claim potjes relatief moeilijk zijn want wanneer is het claimen en wanneer gwn een onhandige opmerking?

True, maar ik wil fair play en als ik dan die kant op ga word ik gezien als slechtje. Bon, t is sowieso moeilijk te oordelen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ja, non claim is soms moeilijk. Fam kwam bijv. naar ons toe zovan: 'er is mij een vraag gesteld, antwoord geven mag niet want dat is claimen. Maar als ik dag zeg, claim ik indirect toch speciaaltje. Mag het?'
Is een dunne scheidslijn, dat is waarom non claim potjes relatief moeilijk zijn want wanneer is het claimen en wanneer gwn een onhandige opmerking?

Tis gewoon iets wat altijd moet non claim, dan leer je automatisch daar niet op ingaan van ik weet meer of etc.
Ook wanneer er gespeculeerd word over gebeurtenissen. Daarom miss inderdaad zoals time zei purple benoemen dat ie opgegroeid was, of wanneer levensdrankje gebruikt word. Verder vond ik het wel leuk. En achteraf bekeken moet ik zo niet twijfelen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
ik ben zelf het spel town of salem gewend, en daar word echt heel anders gespeeld, dus was even inkomen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
is goed :p

ook bekend met mindnight?
 
Bovenaan