[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.278
En met bovenstaande wolven bedoel ik de mensen die rond de deadline niels nog proberen te redden door op mij te gaan.
 
Reactiescore
1.735
Je hebt mijn awesome bewijspost dus gemist.


Mijn god zeg. Ik vind je wel een lief en een schattig tijgertje hoor, maar dit soort reacties... Jammer

Je weet dat ze gelijk heeft. En aangezien wij samen op school hebben gezeten weet je ook nog wel dat niet alleen mijn naam mooi is.
 
Reactiescore
1.735
Idem. Ik zag opeens een grote turn. Vandaar mezelf proberen te redden.

Zoals iemand hierboven al zei, jij hoefde nergens bang voor te zijn. Jou stem switch met jou argumentatie was zo apart dat vele op jou gingen. Ik deed het om mijzelf te redden.
 
Reactiescore
1.278
Ik zat op 3 en jij op 4-5 ofzo. Zit nu ook op mijn mobiel en kan dus niet snel stemmen. Maar ik wist dat er 1 of 2 al op mij zat te azen. Hadden ze al gezegd dat ze mij verdacht vonden maar nog niet op mij hadden gestemd. Vandaar mijn switch op mezelf te redden.
 
Reactiescore
2.193
Ik zat op 3 en jij op 4-5 ofzo. Zit nu ook op mijn mobiel en kan dus niet snel stemmen. Maar ik wist dat er 1 of 2 al op mij zat te azen. Hadden ze al gezegd dat ze mij verdacht vonden maar nog niet op mij hadden gestemd. Vandaar mijn switch op mezelf te redden.

Enige die je echt verdacht genoemd heeft ben ik.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een gewissel weer op het eind. Betekent dus dat niemand het nog weet hoe het zit.
 
Reactiescore
111
Gaan slapen voor de rol bekend is of niet.
Twijfel twijfel

Edit: en überhaupt wie het is
 
Reactiescore
723
Einde van de dag.
Er was eerst een probleem met stemmen tellen, ik had een stem overgeslagen en @Capricorno ziet het verschil niet tussen 4 en 5 :)

32617497-illustratie-van-heel-schattig-varkentje-in-een-plas.jpg

“Dat kan toch niet!” reageert Benders. "Een weerwolf?"

Alle biggen beginnen door elkaar te knorren. De ene is al wat angstiger dan de andere en plots is het stil. Iedereen keek richting één bepaalde big. De poten werden iets langer, de snuit werd puntiger. De haren werden bruiner en toen was het duidelijk. Antrax was veranderd in een ZWIJN. Alle andere biggen stapten zachtjes achteruit. In het midden stond Antrax. Een aarzelend stemmetje begon: “Antrax, wat heeft dit te betekenen?” Westkip was aan het trillen op haar benen.

Antrax antwoorde: “Ik dacht jullie lekker te lunchen als jullie dik, vet en vitaminerijk waren, maar nee! Jullie zijn het opeten niet waard.” Antrax neemt een spurt uit de groep langs Tigor die eens goed inhaalde en riep: “Jouw geur!”

Antrax draaide zich om en zei: “Wie zegt dat ik het enigste zwijn ben?”

Hij was in de verste verte niet meer te bekennen.

“Zou er iemand even kunnen samenvatten wat er gebeurd is?”, zei purpletail.

De boekenwurm nonkel Jos zuchte: “Het lijkt erop dat we ons moeten uitdiepen over deze gebeurtenis. Volgens de geur die Tigor detecteerde was Antrax de weerwolf die hij eerst benoemde, maar het lijkt erop dat hij een zwijn is. Gezien purpletail nog dommer is dan een tafelpoot, zal ik even uitleggen wat een zwijn is. Een zwijn in wakkerdam kan de vorm aannemen van een big. Ook de geur en de stem veranderen, een ultieme vermomming, maar ze sterven in hun eigen vorm. Ze houden ervan om ons biggen op te peuzelen en soms houden ze ervan om hun doel te martelen. Volgens de woorden van Antrax zou het kunnen dat er nog zwijnen onder ons zijn. Het lijkt me dus dat we alsnog een leider moeten kiezen onder ons.

Een hele discussie onder de biggen begint, .TimeforplanB en Beast Incarnate. nemen af en toe eens het voorwoord in de discussie, maar ook nonkel jos doet mee. Na een stemming stonden jos en time even gelijk in de stemming. De biggen besloten het even te laten rusten over wie nu de leiding op zich neemt. Op het einde neemt het toch een andere wending.
5x Time
5x West

Burgemeester: geen, ex aequo gestemd

Mogelijke stemmen voor morgen: .TimeforplanB of Westkip



Omdat ze er niet meteen uit konden komen, besloten ze alvast iemand te kiezen om van de biggen te vermoorden, om te weten te komen of er nog meer zwijnen zijn al dan niet. Normaal zou het big dan in een zwijn moeten veranderen, mocht het een zwijn zijn. Zo niet, hebben ze pech.

Heel wat woorden gingen doorheen de groep. Uiteindelijk was Beast Incarnate het even moe en heeft hij zijn stem geplaatst op Tim19 en is daarna naar de herberg wedergekeerd. Vlak voordat de zon onderging waren er veel stemwisselingen, hierdoor werd alles moeilijk. Niet veel later is een beslissing gevallen.

Lynch: Mohniels 1

Het biggetje Mohniels 1 werd door zijn vriendjes vermoord voor het goede doel.

Na de dood was het duidelijk, Mohniels 1 was een burger BIG



De nacht valt, maar de volgende ochtend was iedereen nog aanwezig.

Geen lunch

NaamBurgemeester stem naarlynch dag 1
purpletail.TimeforplanBHopeful
famdecibel.TimeforplanBBeast Incarnate.
Dr. Hannibal Lecternonkel jos
Smoke Bomb.TimeforplanB
Calamus IncendiumWestkip
Tigor.TimeforplanBItsDash
Mohniels 1Beast Incarnate.ItsDash
CrazySobekBeast Incarnate.
nonkel josKerouac.TimeforplanB
glenn485Beast Incarnate..TimeforplanB
Kerouacnonkel jos
thelightfigherKerouac
.TimeforplanbWestkipItsDash
lailaTigorItsDash
chmegersnonkel josMohniels 1
HopefulWestkipTigor
Beast Incarnate.nonkel josTim19
BendersWestkipHopeful
WestkipBeast Incarnate.Mohniels 1
MaretanKerouacMohniels 1
Tim19.TimeforplanBMohniels 1
ItsDashWestkipMohniels 1
totaal stemmen.PNG
totaal stemmen.PNG
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan