Bibs Vs De wereld

Reactiescore
4
Wereld 25
Jawel, ik geef er alleen een ondertoon aan Remco, dat kun je zelf wel invullen mag ik hopen. :rolleyes:

Daarom zeg ik , w31 niet , en dit is toch het W31 Fora J.-tje ;)
Als je ook nog eens inhoud gaf aan je reacties hier , had het veel bullshit bespaard gebleven..;)
 

DeletedUser65376

Guest
lol ik zie haatreacties opkomen door mijn post van gisteren
mensen neem die asjeblieft een beetje cynish lol
ik zeg er niet voor niks bij dat ik zelf weg was:p

verder heb ik toch ook tegen jullie allemaal gezegd(de stammen de tegenover bibs stonden) dat het zeker niet onze daadkracht was die bibs ten onder heeft gebracht



oke praat asjeblieft niet als je niet weet waar je het over hebt wand ik heb nooit een grote mond tegen poo. gehad en in de tijd dat ik de vv heb gehad van gj1984 lag het acc al onder vuur liepen er 50 aanvallen op en was niks getagd en ben ik uiteindelijk 2 dorpen verloren ik wist niet eens dat ik de vv zou krijgen daar kwam gj op het laatste moment mee aan als je verder niet geloofd dat gj er op speelde toen het gros van de dorpen verloren ging moet je dat mar aan gj vragen of desnoods vraag je het niet
het zal me een worst wezen

Op skype heb je zowel tegen mij als poo. zelf gezecht dat je de treinen wel even zou snipen. 2 uur later waren beide dorpen binnen. En ook de woorden dat poo. beter bij je raad kon vragen omdat jij ig teacher zou zijn en hij een leerling van je zou moeten zijn.
 
Reactiescore
4

DeletedUser69914

Guest
lol wat zijn we toch weer vriendelijk allemaal tegen elkaar op het forum :p
 

DeletedUser34283

Guest
Bibs bestaat niet meer, slotje denk ik. Vooral gezien het hier beetje verkeerde kant op gaat.
 

DeletedUser

Guest
Er word mij een hoop duidelijk!

Twee modjes in gevecht is per definitie een moddergevecht. Waarin een herenafspraak niet mogelijk is. En geschonden werd door onze vrouwen. Met als reden:

IK BEN GEEN HEER!
 

DeletedUser64057

Guest
Op skype heb je zowel tegen mij als poo. zelf gezecht dat je de treinen wel even zou snipen.

das knap gezien ik poo. niet eens op skype heb en zelfs niet wist dat hij skype heeft!
2 uur later waren beide dorpen binnen.
tuurlijk als er geen troepen zijn om te snipen en bekijk die berichten nog eens volgens mij zat er wel een snipe tussen emt maximale tropen maar was die zelfs te klein om een edelaanval tegen te houden
En ook de woorden dat poo. beter bij je raad kon vragen omdat jij ig teacher zou zijn en hij een leerling van je zou moeten zijn.

pff volgens mij neem je mensen iets te serieus
ten eerste heb ik volgens mij ooit zoiets gezegd maar denk je nou echt dat ik spelers uit bibs onderschat?

achja
 

DeletedUser33379

Guest
Op skype heb je zowel tegen mij als poo. zelf gezecht dat je de treinen wel even zou snipen. 2 uur later waren beide dorpen binnen. En ook de woorden dat poo. beter bij je raad kon vragen omdat jij ig teacher zou zijn en hij een leerling van je zou moeten zijn.

zijn de tribalwarsteamspelers er zo op achteruit gegaan?
ik dacht altijd dat je Nederlands op goed niveau moest hebben, mocht je in het tribalwarsteam willen...
 

DeletedUser

Guest
zijn de tribalwarsteamspelers er zo op achteruit gegaan?
ik dacht altijd dat je Nederlands op goed niveau moest hebben, mocht je in het tribalwarsteam willen...

Dat proces is al een tijdje aan de gang hoor, met mods als plantj als dieptepunt ;)
 
Bovenaan