Bibs Vs De wereld

DeletedUser68345

Guest
Part 1

Beste wereld 31'ers,

Hieronder de interne aankonding mits kleine aanpassing van enkele dagen geleden.
Dit topic word aangemaakt voor de haters, liefhebbers, weners en glimlachjes.


______________________________

Allereerst welkom aan de nieuwe leden. Vooraf gezegd is er een heel verhaal aan al voorgaande topics verbonden, misschien minder uitgelegd van mezelf naar jullie toe want dat geheel men eigen fout is. Maar niet iedereen is perfect neem ik, voor je start aan het verhaal te lezen wees duidelijk dat je je tijd ervoor neemt, zet je neer en geniet of niet.

Het verhaal van de zeven dwazen en Bibs.

Er was eens een leuke stam genaamd Bibs die na een fusie met voormalig UI onder vuur kwam te leggen van een hoop discussie en preken. Een eerste intentie de vaak naar voor kwam was het feit dat we ons zelf naar de top recruteerde maar buiten het feit dat de buitenwereld zoveel commentaar had was dit project meteen een groot succes en niet gebaseerd om de nummer één te worden. De start van een begin vol plezier, dominantie en nieuwe vriendschap ontstond.

Na enkele weken werd duidelijk dat de stam Bibs niet een gewone stam was die zoals vele naar de top gingen om aan de top te staan. Nee dit was niet het geval, andere stammen begonnen in te zien dat Bibs geen katje was om zonder handschoenen aan te pakken. Het feit dat ze enorme schade toe brengen aan andere zorgde voor een verenigde alliantie van 7 dwazen onder wie volgende stammen kunnen ingedeeld worden: Lemon, Uits, -ST-, M M, RISEN, Lock en + CK +. Of deze alliantie zal uitbreiden is nog in vraag te stellen maar als we naar stand van de sterren kijken in dit eerder een retorische vraag, waar het antwoord dus reeds bekend is. 19 volwaardige leden kregen meer dan voldoende aandacht die volgens hen niet meteen gepland was maar eerder een logisch gevolg na de sterke individuele acties wat begint te lijken op dominantie. Twee veronderstellingen konden nu gemaakt worden door de leiders en leden van Bibs die verder in dit sprookje aanbod komen.

De twee veronderstellingen werden gemaakt in enkele hoofden maar kwamen vooral terrecht in de schoenen van de leiders van Bibs. Enerzijds kon de veronderstelling gemaakt worden dat Bibs met hun 19 leden de uitdaging aan gingen met min of meer de hele wereld. Anderzijds was er ook de veronderstelling om toch enige versterking te zoeken om zo cruciale gebieden beter te kunnen ondersteunen en hun dominantie te vergroten. De twee leiders onder naam van Herrezen Draak meer bepaald T. en Blur genaamd J. gingen in gesprek met elkaar om in te spelen op de verschillende mogelijken ten gevolgde van de twee veronderstellingen. Belangrijk hier bij te noteren is dat de lezer van de verhaal ook in perspectief van een leider gaat kijken waarin het stambelang op zowel korte als lange termijn belangrijk is en dat individueel perspectief niet het primair belang voor de stamleiders. Niet te misverstaan dat het individuele belang van iedere speler zo goed mogelijk wordt toegepast binnen het ruimere begrip van een stam. Nu gaan we verder met meer actuele onderwerpen waarin het belangrijk is goed te proberen volgen.

Veronderstelling één werd aangehaald waarbij Bibs met 19 leden de strijd aanging met de wereld in ondersteuning van enkele bondgenoten. Geen haar op het hoofd dat er aan denkt dat deze strijd niet mogelijk is maar enerzijds veel moeilijker ging zijn en vooral het feit dat de strijd veel langer gaat duren. Zoals iedereen wellicht al heeft ondervonden zijn werelden als wereld 2 nog steeds niet afgerond na vele jaren spelen, de situatie op dergelijke werelden zijn enkele accounts die massaal veel barbaren edelen van de spelers dit het spel beu werden door het gebrek aan interesse, uitdaging of plezier. Is het nuttig om deze wereld ook in dat perspectief te duwen waarop lange termijn de gehele stam van Bibs zal verdwijnen door boven vermeldde zaken als interesse en plezier. Het antwoord kwam na enkele dagen redelijk duidelijk naar voren en er werd dus besloten externe hulp te zoeken later komen we het punt wie de externe hulp zou worden maar belangrijker is dus de ombuiging naar veronderstelling twee waar we bij terrecht zijn gekomen. Beide leiders kozen voor de tweede veronderstelling om het proces van 6 jaar in het slechtste geval proberen te vervroegen naar een mogelijke overwinning op een termijn van 1-2 jaar. Het realiseren van dergelijke overwinning is momenteel nog zeer ver van ons verwijderd maar de intentie om er naar te streven wordt wel gemaakt. De overwinningsvoorwaarde van wereld 31 zijn een dominatie van 60% bezitten en dit voor een termijn van 180 dagen vol te houden, voor de slimme onder ons dus 6 maanden. Actueel ligt het percentage van dominantie ongeveer rond 11%, momenteel is er een concrete stijging van 1% per week die normaal naar mate de tijd vordert zal verhogen maar met welke snelheid is nog niet duidelijk. Puur theoretisch zouden we dus nog 49 weken of wel bijna 12 maanden nodig hebben voor de 60% te halen, aangezien het in de praktijk anders zal zijn stellen we dat er zeker nog 6 maanden nodig zullen zijn want de overwinning pas mogelijk zou maken in 1 jaar. Kort of lang is een eigen interpretatie maar volgens de leiders en recente ervaringen is deze termijn nog redelijk lang, ook is dit alles in optimisme bekeken.

Om het hele voorgaande te bewerkstellen was er dus externe hulp nodig, het eerste idee kwam bij de voormailge -ST- leden. Gesprekken tussen iVingerpret en Blur zijn reeds enkele weken lopende geschat was het rond het einde van .Serve wanneer de eerste woorden werden gewisseld. Na enkele weken bleek dat het in de stam -ST- niet bepaald utopisch of anders gezegd een perfecte omgeving was. Dit klonk als muziek in de oren van meerdere Bibs leden maar werd verder nog geen gehoor aan gegeven. Tot vorige week alles als puzzelstukjes in elkaar begon te vallen, kritieke fouten werden gemaakt binnen -ST- waardoor leden als Satans dragon,iVingerpret en Crazybertje de keuze hadden gemaakt om te trekken naar Bibs indien dit mogelijk was. Logisch gevolg werd hier op in gespeeld op de stamleiders van Bibs aangezien dit een goede versterking zou zijn. Intern werden sommige leden aangesproken om te bekijken of ze dit zagen zitten qua ligging, mogelijkheden, onderlinge contacten, ... Het antwoord was 90% van de tijd meteen gunstig en voor de iets moelijker gelegen spelers werd in onderling overleg ook een goede oplossing besproken en gevonden. Het tweede deel van de externe hulp ging er komen via een bondgenootschap met Oh Al! waarbij meeste leden van Bibs positief mee instemde wegens omstandigheden vond de leiding na het nieuws van -ST- leden misschien beter om de meest ervaren leden van Oh Al! te laten overkomen samen met de andere. Maar waarom juist vragen zich sommige af als je de ligging bekijkt van iVingerpret en Crazybertje?

De vraag die gesteld werd was en is zeker niet onlogisch of onbegrijpbaar. Puur gekeken naar de ligging zouden ze niet veel toegevoegde waarden geven, dit werd zowel door Bibs leden als Oh AL! leden opgemerkt. Maar om hier dachten beide leiders T. en J. anders over als gevolg kwamen er gesprekken van enkele dagen met vooral MrandMrsBundy. Nog steeds krijg je dan het idee waarom gaan J. en T. er mee verder? Aan deze basis liggen verschillende factoren. Een eerste factor is de ervaring van de 4 leden meer bepaald NextDestination, MrandMrsBundy, Buck Bundy en iRewind. Voor alle duidelijkheid zullen meerdere spelers hen kennen van vroegere werelden. Een tweede factor is het plezier en de bevordering van de gezelligheid misschien is deze factor minder belangrijk maar naast het veroveren van dorpen is het een groot plezier om zowel overdag als in de nacht leuke gesprekken te voeren met je stamleden. Een derde factor is de ligging gelinkt met de (uiteindelijke) overwinning in de eerste plaats zouden we er nog aan mogen denken maar zoals vooraf gezegd willen we het proces in korte zodat iedereen met plezier zijn eigen account naar de overwinning kan leiden. Belangrijke notatie is dat de leiders hier alles bekijken vanuit stam perspectief rekening houdende met de individuele uitdaging en plezier van ieder account. Toetreding van deze 7 leden zowel ex-ST- als ex-Oh Al! liggen perfect om ook de andere kant van de wereld te gaan domineren. Als je het kaartje bekijkt zal je zien dat er voor iedereen individueel genoeg ruimte is! En daarnaast genoeg plezier om je uit te leven om deze wereld te sluiten als overwinnaar.


2dccufq.png

Om het verhaal af te sluiten zien wij als leiding en vermoedelijk meerdere leden een mooie toekomst achter dit verhaal en verdere uitbreiding van Bibs. Laten we concreet stellen dat er na deze recrutering slecht in heel uitzonderlijke gevallen nog iemand zal kunnen toetreden zodat we ons niet naar de overwinning toe recruteren maar ons dus wel naar de titel gaan knokken. Laat ons duidelijk stellen dat het onderschatten van onze tegenstanders met vooral in de picture de 7 dwazen geen gemakkelijke onderneming zal zijn met name hoe sommige geconcentreerd zijn gelegen, de enorme defensieve kracht en de moraal problemen. Is de overwinning al binnen mits deze toetreding zeker niet want dan gaan we door op het feit dat het Bibs of de wereld zal zijn die wint!

Part 2 hieronder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68345

Guest
Part 2

Allerlaatst bedankt om met veel interesse hopelijk dit gehele feit te lezen. Waarom wij dit in de eerste plaats verborgen hielden is vanwege het feit dat het vertrouwen van sommige niet in gedrang mocht komen maar vooral het feit dat meerdere stammen een massa aanval op Bibs aan het voorbereiden zijn de mogelijkheid om de 7 recruits over te halen zouden betreffende de aanval een enorme schok creëren waardoor leden als Grommie en Supercoopboy gespaard zouden blijven.(Ik kreeg de informatie niet gevraagd ;) Maak zelf conclusie wie je denkt) Met dank aan degene die J. en T. het voordeel gaven betreffende dit geval! De massa aanval kan er nog zeker komen maar allereerst zal de buitenwereld deze schok moeten accepteren. Gelieve dus graag jullie commentaar op enerzijds de toetreding van de leden van Oh Al! wat nog steeds de bedoeling is. Sommige hebben inderdaad principes maar wij hopen zowel Bibs als de kant van Oh Al! te overtuigen voor dit finale project de overwinning zal nog een lange strijd worden maar als geweldig team kan dit alleen maar leiden tot plezier, veroveren en de uiteindelijke overwinning!

Lets Go For It As One Team!

Mvg jullie leidertjes J. en T.
______________________________

Special thanks tot onze bondgenoten Remain, Breek en Arrr.
De samenwerking is eerder plaatselijk maar worden beschouwd tot nu als succes.
Deze bondgenoten zijn reeds actief betrekkende meerdere weken/maand.
______________________________

Wat is nu het doel van Bibs ?

Op kortere termijn de wereld willen laten sluiten via een overwinning.
1-2 jaar dus in plaats van de dode werelden waar 5-6 jaar opgespeeld wordt.

Wordt dat een moeilijke taak ?

Laten we zeggen doordat we de recruits hebben gedaan een deel van de taak al vervalt, en ook bewust zijn dat we hier de wereld deels mee lam leggen. We zijn de eerste die dit te bekennen geven. Maar wil het daarom zeggen dat de overwinning al binnen is? Zeker niet iedereen kon net als ons dezelfde stam hebben gevormd of dezelfde contacten hebben gehad. Ook kan nog steeds iedereen er iets aan doen, vooral hier wil ik aan de Dwaasjes een mooie bedanking en erkenning geven die alles geven om ons tegen te werken!

Waarom speciaal die recruits ?

Met sommige was al onderling contact via leden van Oh Al en ST nu volwaardig Bibs leden. In dit deel wil ik vooral wijzen op de fouten van ST, ik heb er nooit ingezeten maar verschillende beslissingen hebben er tot geleid dat iVingerpret, Crazybertje en Satans Dragon zijn overgekomen. De schuld ligt vooral bij de LEIDERS VAN ST. Is dit persoonlijk ja eigenlijk wel :D Internen verkiezen boven je vijand aanval slechte keuze zoek dan nieuwe spelers om op de accounts te zetten, ja dit kost werk maar in Bibs lukte het! Waarom TX er bij nemen ? Omdat bibs ze niet wou na hun arrogante antwoord ... En zo zijn er nog meerdere zaken.

Recruteren naar de top ?

Zoals vele door logisch na te denken stonden we al enige tijd aan de top ? Maakt die rang 1 ons zoveel uit, nee niet echt, maar de overwinning misschien wel ;) Als is deze show nog ver van ons verwijderd.

Bibs internt, bibs edelt barbaren, ...

Gelieve eerst dan is naar zowel de ODA als de ODD ranking te kijken.
Slechts 60 dagen bestaat de stam hou rekening dat ST sinds het begin van de wereld bestaat, en dat er initieel begonnen is met 7 leden. En als we nu naar de ODA kijken :eek: Staat Bibs gewoon los op kop ? Hmmm internen ? Hmmm Barbaren ?

Zal Bibs vallen?

Zoals vele onder jullie al hebben verwenst of hopen gaat Bibs vallen. Maar gaat het effectief gebeuren ? Dat zal de toekomst ons weten te vertellen aan JULLIE om er iets aan te doen om, misschien via ons aan te vallen. Weet dat bij ons het vooral gaat over plezier en tactiek, de overwinning is droom die we willen verwezenlijken maar meer belang is het plezier en vriendschap! Skype chat wil je echt niet zien :eek:


Greetz J.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69030

Guest
Leuk verhaal, je kan ind. niet ontkennen dat jullie het de rest van de wereld akelig moeilijk hebben gemaakt :eek:. Veel succes De wereld!

Correctie: Nu ik het daadwerkelijk lees, moet ik zeggen dat het nogal saai is :) geen plaatjes o.i.d.? & wat is nu het doel hiervan? De rest van de wereld de oorlog verklaren? Om heel eerlijk te zijn -en dit zal een hoop controversie opdoen leven- vind ik dat dit uit nogal een arrogant standpunt is geschreven. Beargumenteren kan, maar dan zal ik 75% van dit verhaal moeten citeren & ik denk dat de meesten wel weten waar ik op doel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welkom bij de dwaziaanse voorstelling Part 2 :D. Part 3 zal nog een paar leuke wendingen hebben.

Succes allen!
 

DeletedUser69030

Guest
Ik kom over 6 maanden terug, eens zien of bips het achterwerk dan al heeft afgewerkt! Ajuu!
 

DeletedUser

Guest
Mooi tekstje J. ;)
Om die laatste zin moest ik toch ff lachen xd
 

DeletedUser

Guest
Droge tekst, niets animo, net zoals w31, vind dit behoorlijk een flop wereld. En met wat ik nu lees vond ik eigenlijk grappig. W31 gespeeld als je de wereld recruut is het natuurlijk rap gespeeld. Geef mij toch maar een wereld uit de oude doos stam tegen stam met waardige tegenstanders en niveau. Kan me vergissen maar tot nu toe ook bij de meeste die ik ken en hoor die w31 spelen (of speelden) hoor je maar 1 ding, w31 is faal. Misschien veranderd dat nog, maar met hetgeen ik nu las vrees ik het ergste :(

Goed succes aan de wereld dan maar :D
 

DeletedUser

Guest
zielig dit topic.

Natuurlijk wisten we allang dat blur hoe dan ook een stam wilde hebben om zijn zinnen door te drukken.

Is het niet met echt vechten dan is het wel door aannemen van meer leden.

Hij ontkent het toch omdat het een egoïstische ... is :D
 

DeletedUser67818

Guest
zielig dit topic.

Natuurlijk wisten we allang dat blur hoe dan ook een stam wilde hebben om zijn zinnen door te drukken.

Is het niet met echt vechten dan is het wel door aannemen van meer leden.

Hij ontkent het toch omdat het een egoïstische ... is :D

ga jij maar ff oprotten en reageer op de andere topic's dan. Als je 't daar ook niet aankan, ga dan weg van 't AF.

Er zijn zoveel in -ST- die nu nog steeds haat aan je hebben -_-'
 
Reactiescore
533
Droge tekst, niets animo, net zoals w31, vind dit behoorlijk een flop wereld. En met wat ik nu lees vond ik eigenlijk grappig. W31 gespeeld als je de wereld recruut is het natuurlijk rap gespeeld. Geef mij toch maar een wereld uit de oude doos stam tegen stam met waardige tegenstanders en niveau. Kan me vergissen maar tot nu toe ook bij de meeste die ik ken en hoor die w31 spelen (of speelden) hoor je maar 1 ding, w31 is faal. Misschien veranderd dat nog, maar met hetgeen ik nu las vrees ik het ergste :(

Goed succes aan de wereld dan maar :D
Het is zeker geen faal wereld, maar ik kan me wel inbeelden dat het in deze fase redelijk saai lijkt voor een buitenstaander.

Het is echter aan de rest van de wereld om daar verandering in in te brengen. Op dit moment zie ik wel eerder slecht gecoördineerde wanhoopspogingen verschijnen. :(

Het is natuurlijk wel belachelijk om te stellen dat we ons naar de top rekruteren. Bibs is nog steeds een stam met de focus op kwaliteit, ligging en gezelligheid.
De weg is nog lang hoor. We hebben 11% in bezit en er kan nog veel gebeuren, maar de bal ligt in het andere kamp.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
"Waarom TX er bij nemen ? Omdat bibs ze niet wou na hun arrogante antwoord ... En zo zijn er nog meerdere zaken."

Stelletje leugenaars ook nog !.

Ze weten wat onze kwaliteiten zijn (zamunga, mea culpa, stargate en dagobert duck) en dan nog vragen om een uitgebreide sollicitatie te schrijven. Wij hebben aangegeven geen solli te schrijven, is dat een arrogant antwoord ?.

1 speler van blur (zijn er 4) kent ons erg goed en dat is op zich wel een aardige speler, de rest tja laat ik er maar niets over zeggen.

Heb allee andere (fusie en nieuwe leden) ook een uitgebreide solli geschreven, ik denk het niet
 
Bovenaan