Bibber vs. Error

DeletedUser49913

Guest
huh :confused:

Er was wel een clown in error die vv probeerde aan te smeren. Deze is echter niet aangenomen.

Verzonden 29.07.15 00:09:17

La Cosa Nostra. heeft je om vakantievervanging verzocht. Klik op Vakantiemodus om de vakantievervanging aan te nemen.
Vakantiemodus

Onderwerp La Cosa Nostra. heeft de aanvraag tot vakantievervanging teruggetrokken
Verzonden 29.07.15 00:31:27

La Cosa Nostra. heeft de aanvraag voor vakantievervanging teruggetrokken.
Vakantiemodus
 

DeletedUser52398

Guest
Dus als ik het goed begrijp gaat bibber eerst via een vv het forum van error lezen om vervolgens daarna de oorlog te verklaren? Goede tactiek zeg.

Naar mijn weten zijn we inderdaad nooit op het forum van Error geweest? Zou een beetje een laffe tactiek zijn moet ik zeggen. Waar haal je je informatie vandaan?
 

DeletedUser52398

Guest
Dat tuig is ook niet te vertrouwen.

Gelukkig zijn wij er om de straat schoon te vegen!

Maar er was dus zoals momske zei inderdaad gisteren wel iemand van Error die zijn vv afgaf. Waarom is nog een raadsel alleen die vv is dus zoals boven gemeld nooit aangenomen. Als dat hetgeen is wat ze bedoelen dan hadden ze 'bijna' een reden gevonden om ons zwart te maken. Is het iets anders dan ben ik heel erg benieuwd wie/wat/waar/waarom en wanneer dat gebeurd zou moeten zijn. :)
 

DeletedUser75122

Guest
Gelukkig zijn wij er om de straat schoon te vegen!

Maar er was dus zoals momske zei inderdaad gisteren wel iemand van Error die zijn vv afgaf. Waarom is nog een raadsel alleen die vv is dus zoals boven gemeld nooit aangenomen. Als dat hetgeen is wat ze bedoelen dan hadden ze 'bijna' een reden gevonden om ons zwart te maken. Is het iets anders dan ben ik heel erg benieuwd wie/wat/waar/waarom en wanneer dat gebeurd zou moeten zijn. :)

Als vv geaccepteerd is geweest dan had met dat kunnen zien en zou dit wel gemeld zijn (of dit gemeld is geweest, geen idee, daar heb ik LCN niet over horen spreken). Wat wel duidelijk is, is dat een co van W42 op W40 een ravage heeft aangericht, dat is zeker
 

DeletedUser49913

Guest
maar daar hebben wij niks mee te maken?
Ik hoorde van hem zelf dat zijn account gehackt was.
 
Reactiescore
1.733
Ik hoorde dat oorspronkelijke speler iedereen er heeft afgekickt en ravage heeft aangericht idd.
 

DeletedUser75122

Guest
maar daar hebben wij niks mee te maken?
Ik hoorde van hem zelf dat zijn account gehackt was.

Maar ik geef jullie ook geen schuld :O. Nee, ik bedoelde puur dat er vv was afgegeven, maar of die geaccepteerd was werd niet verteld
 
Reactiescore
30
Nah tis niet wie hier het langste speelt gaat erom wie hier op het einde nog speelt
Snap je het doel?

Op basis van het verleden en het feit dat je hier pas net komt kijken heb je niet zulk recht van spreken helaas. Ook op basis van dat verleden waarschuw ik Error.
Ikzelf had iemand als jij nooit mijn stam binnen gehaald. Het kan voor Error 3 dingen betekenen.
Ofwel ze hebben jou niet echt gescreend, ofwel hebben ze dat wel gedaan en jouw gerotzooi maar voor lief genomen, ofwel was de nood om extra spelers intern zo hoog dat ze wel moesten. Geen één positieve mogelijkheid dus.

Maar alle succes gewenst irja, hopelijk kun je een account nu wel netjes beheren.
 
Reactiescore
1.015
Geen enkel van de 3 Lex. Nu probeer je stiekem overhaaste conclusies te trekken en hoop je bij jezelf dat er iets van waar is?
 
Reactiescore
1.015
Iedere speler op een acc. mag zijn eigen co's/medespelers kiezen. Dat lijkt me ook perfect logisch op den duur.

Want ,met alle respect naar jou toe, als je zou screenen bij Hack??. Dan zou Hack er niet eens moeten zijn door meerdere personen en hun verleden :p
 
Reactiescore
1.733
Iedere speler op een acc. mag zijn eigen co's/medespelers kiezen. Dat lijkt me ook perfect logisch op den duur.

Want ,met alle respect naar jou toe, als je zou screenen bij Hack??. Dan zou Hack er niet eens moeten zijn door meerdere personen en hun verleden :p

Hier ben ik dan benieuwd naar. Over wie heb jij het?
 
Reactiescore
1.015
Ik ga hier geen discussies meer ontketenen op het AF maar zijn er al enkelen onder degenen waarvan ik weet dat ze in Hack spelen (dus nee, niet enkel KR voor diegenen die denken dat ik iemand specifiek viseer).
 
Reactiescore
1.015
Ik wist waar je speelde hoor :p. Nee, zitten er al 2 op het forum (KingRingo, BigHowdy) en zo zijn er nog ;)
 
Bovenaan