Bibber vs. Error

Reactiescore
1.728
Ach als je het verhaal kent zou het al veel duidelijker zijn maar fags als jou willen alleen meegenieten op het verhaal van een ander:) ik heb tenminste wel wat verdiend aan dit spel:)

Wat heb je verdiend dan?
 
Reactiescore
30
Ach als je het verhaal kent zou het al veel duidelijker zijn maar fags als jou willen alleen meegenieten op het verhaal van een ander:) ik heb tenminste wel wat verdiend aan dit spel:)

Het feit dat je begint te schelden laat blijken dat het je niet zint dat iemand dat verhaal naar boven haalt. Verder geef je het ook nog eens gewoon toe, dus zoveel zal dat verhaal er wel niet naast zitten dan:eek:

Het account Haze negeren jongens, over een tijdje is dat grijs.
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat je begint te schelden laat blijken dat het je niet zint dat iemand dat verhaal naar boven haalt. Verder geef je het ook nog eens gewoon toe, dus zoveel zal dat verhaal er wel niet naast zitten dan:eek:

Het account Haze negeren jongens, over een tijdje is dat grijs.

Fag= schelden? Niks gewend ofzo neem aan dat je het vaker hoort
Ik denk niet dat jij haze grijs gaat zien tegen die tijd ben je vast al weg
 
Reactiescore
30
Fag= schelden? Niks gewend ofzo neem aan dat je het vaker hoort
Ik denk niet dat jij haze grijs gaat zien tegen die tijd ben je vast al weg

Als een random persoon mij aanspreekt met fag beschouw ik dat als een scheldwoord ja. Aangezien jij voor mij een random persoon bent die mij niet kent, is het niet meer dan logisch dan dat ik dat als een scheldwoord beschouw. Als dit jou boven de pet gaat moet je het zeggen he.

Hoelang speel je hier al? Volgens mij heb je nog wel wat tijd goed te maken op deze wereld.
 
Reactiescore
1.075
Steffert :D
Nog een paar maandjes en we mogen jou edelen toch? :(

Laten we er toch maar een leuk strijdje van maken :D

kom maar op noep, ik geef op je poep :mad::boer:
 

DeletedUser

Guest
Als een random persoon mij aanspreekt met fag beschouw ik dat als een scheldwoord ja. Aangezien jij voor mij een random persoon bent die mij niet kent, is het niet meer dan logisch dan dat ik dat als een scheldwoord beschouw. Als dit jou boven de pet gaat moet je het zeggen he.

Hoelang speel je hier al? Volgens mij heb je nog wel wat tijd goed te maken op deze wereld.
Nah tis niet wie hier het langste speelt gaat erom wie hier op het einde nog speelt
Snap je het doel?
 
Reactiescore
1.075
zei king ringo..............
 

DeletedUser74672

Guest
Dus als ik het goed begrijp gaat bibber eerst via een vv het forum van error lezen om vervolgens daarna de oorlog te verklaren? Goede tactiek zeg.
 
Bovenaan