bezoekje

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we het er allebei over eens zijn dat Ice op dit moment "wat" minder verliezen heeft geleden dan Mercy:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wat is dan de reden om dat rapportje te posten?

Graaf heeft nog geen enkel dorp verloren en er al 32 gewonnen geloof ik.
Dogded een aanval, en het rapportje moet gelijk op het forum.
Yeah right.
 

DeletedUser

Guest
Kort samengevat:
Ice verliest gebouwen, Mercy dorpen.
Hmmm...ik twijfel nog wat ik zou verkiezen.
:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we het er allebei over eens zijn dat Ice op dit moment "wat" minder verliezen heeft geleden dan Mercy:rolleyes:
Er liepen nog 9k clears? Dan zullen de edels wel daarna komen he;)

wat is dan de reden om dat rapportje te posten?

Graaf heeft nog geen enkel dorp verloren en er al 32 gewonnen geloof ik.
Dogded een aanval, en het rapportje moet gelijk op het forum.
Yeah right.

Oze deed het overkomen alsof Graaf geen verliezen lijdt, dat wilde ik dus bestrijden, dit is er overigens maar 1 van de velen, maar ik kan ze moeilijk allemaal laten zien
 

DeletedUser

Guest
Dat is eveneens onzin. Ik heb namelijk graafs VV gedaan tot Michaela begon aan te vallen. Hij kwam eergisteren terug uit Turkije, voordat je enthousiast gaat worden... En alleen een aantal van de eerste aanvallen is aangekomen, en sindsdien letterlijk alles geblokkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Oze deed het overkomen alsof Graaf geen verliezen lijdt, dat wilde ik dus bestrijden, dit is er overigens maar 1 van de velen, maar ik kan ze moeilijk allemaal laten zien

Nu doe je voorkomen alsof ik heel veel dodge, en dat wil ik graag bestrijden :rolleyes:...

Ik heb 5 'gesloopte' dorpen in de opbouw groep, waarvan de laagste 8.736 punten heeft? Dat noem ik nou niet echt een bepaald kapot geschoten dorp. En zoveel kapotte dorpen zijn dat ook weer niet...
Noujah, mijn opbouw groep is natuurlijk wel voller, op de een of andere rare manier staan er 33 dorpen in zonder muur en hier en daar een boerderij op 29.
 

DeletedUser

Guest
Oke, ik zal het uitleggen;
  1. Je gaat naar het overzicht "Groepen"
  2. Je zorgt dat de groep waar je in zit "Alle" is.
  3. Vervolgens klik je op "Punten", hierdoor orden je je dorpen op punten.
  4. Het dorp wat vervolgens bovenaan staat is het dorp met het minste aantal punten.
Dat is in mijn geval momenteel 8.736 punten.

De eerste 4 dorpen die er staan, zijn dan mijn 'eigen' dorpen. De dorpen die erna komen zijn al ex-Mercy dorpen. Dit kan ik nog zien omdat ik de naamgeving nog niet heb veranderd.

Volgens mij denk je of dat jullie meer gesloopt hebben, of je snapt er gewoon geen flikker van:rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Verliezen = dorpen kwijtraken. Punt.

Iedereen weet, dat bij (grootschalige) aanvallen nou eenmaal dorpjes lichtelijk in puin komen te liggen.
Maar dat kan worden opgebouwd, zodat je uiteindelijk (na een week? 2 weken?) gewoon weer op hetzelfde niveau bent als voor de aanvallen.
En dus heb je geen verlies geleden.

Dus wanneer Oze 'doet overkomen alsof Graaf geen verliezen lijdt' dan heeft hij daar gelijk in, want Graaf is nog geen dorp kwijtgeraakt :cool:
Geen enkele reden dus om dat soort stompzinnige, nutteloze rapportjes te plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Liessens op het AF een wonder, laat de champagne maar aankomen jongens:D

En die oorlog met mercy ik vind dat ze teveel kleine stammen willen aanvallen, Mercy is gewoon een stam die duizenden clears stuurt maar een edel timen is lastig voor hun, ik heb in mijn stam een paar mensen die edels moeten snipen van 40sec komende van mercy.

time-ervaring bij mercy is laag.

@ oze
Je weet toch al lang dat T.N. en mercy stilletjes samenwerken?
 

DeletedUser

Guest
Zal even wat oorlogs statistieken geven

Links: TNE
Rechts: Vijand

TNE VS. TDH

Stand

209 - 5

TNE VS Robin Hood (De grootste robin hood)

620 - 65

TNE staat er dus zeker niet slecht voor:p
 

DeletedUser

Guest
Tip: lekker bezig blijven met die stammen.

Play (en dus ook P.F.P.) is nog net iets te hoog gegrepen voor jullie.
 

DeletedUser52311

Guest
Zal even wat oorlogs statistieken geven

Links: TNE
Rechts: Vijand

TNE VS. TDH

Stand

209 - 5

TNE VS Robin Hood (De grootste robin hood)

620 - 65

TNE staat er dus zeker niet slecht voor:p

wauw dat ziet er goed uit, de meeste dorpen zijn van snicosna, de verrader, nog een paar van pikasnoop, maar die zijn jullie alweer kwijt. als je het optelt valt het allemaal nog wel mee
 

DeletedUser

Guest
Zal even wat oorlogs statistieken geven

Links: TNE
Rechts: Vijand

TNE VS. TDH

Stand

209 - 5

TNE VS Robin Hood (De grootste robin hood)

620 - 65

TNE staat er dus zeker niet slecht voor:p

Echt waar jo? Is TNE nou zo laag gezonken om oorlog te verklaren aan dit soort lagen stammen en vervolgens nog trots te zijn op de score.... Triest jongens.. Maar veel succes ermee ;)
 
Bovenaan